SIIS MITÄ H-E-L-V-E-T-T-I-Ä? miks artur rassman putos idolsista?
sillä on mahtava rokkarin äääni!!! mä en kestä..
oon ihan surullinen. se oli mun suosikki
Kommentit (24)
olivat kaksi erilaista, ja Iina oli enempi tuomareiden mieleen.
Suomen levyteollisuudelle uusi pumpattava poppi-idoli ja Artur on sitä mitä on, tuskin sitten kuitenkaan laulelisi Risto Asikaisen ja Maki Kolehmaisen ralleja.
sillä on mahtava rokkarin äääni!!! mä en kestä..
oon ihan surullinen. se oli mun suosikki
Ihan kärkikastiin kuulus!
Koska kyseessä on kuitenkin laulukilpailu, pitää finalistin osata laulaa. Mulla suosikit on Niina, Diandra ja Torsten. Näillä mennään loppukolmikkoon.
Mitä mielipiteitä??!!
torsten nyt ei osaa laulaa ollenkaan!!! se on ku 10 vuotias poika laulais
diandra on hyvä mutta tavallaan liian hyvä ja konemainen. ei persoonallinen ollenkaan
suvi on sit kakkosvaihtoehto ja saa luvan soittaa
sini on kamalan heikko ja noita-akka
musta tiinan ja sinin ois pitäny tippua
Mä olen kattonut joka jakson ja äsken tuloslähetyksen eikä mulla ole mitään aavistustakaan keitä on Susanna ja Niina.?
Mulla ei ole mitään muistikuvaa joten ei ne kauheen hyviä voi olla.
Mä olen ilmelisesti ainut jonka mielestä se Diandra on luotaantyöntävä ja tylsä.Mitä merkitystä on hyvällä laulu tekniikalla jos lopputulos on niin tappotylsää et vaihtaa kanavaa kun se laulaa?
niin ei sopinut Idols-muottiin, jonka "tuotteet" ovat poppimuottiin valetut.
Mitä mielipiteitä??!!
torsten nyt ei osaa laulaa ollenkaan!!! se on ku 10 vuotias poika laulais
diandra on hyvä mutta tavallaan liian hyvä ja konemainen. ei persoonallinen ollenkaan
suvi on sit kakkosvaihtoehto ja saa luvan soittaa
sini on kamalan heikko ja noita-akka
musta tiinan ja sinin ois pitäny tippua
Luin just ketjua.Ketä on Suvi ja Tiina????Onko siellä sellasetkin.
Se punatukkainen on tosi ällö.Tekotaiteellisuudesta huolimatta paistaa ylimielisyys ja liiat luulot itestään.
ja sit kuitenkin hevi-ari voitti edellisvuonna..mietikkää nyt vähän
ja sit kuitenkin hevi-ari voitti edellisvuonna..mietikkää nyt vähän
jatkossa, kun ei suostunut idolsmuottiin. Ottivat sitten tästä opikseen eikä nämä rokit enää mene eteenpäin.
on ihan turhake siellä.
joo näyttää tosiaan koulukiusaajalta jos siniä tarkoitat..
mut huomasitteko sen emelin ilmeen lopussa ku tippu. se oli kirvesmurhaajan ilme!
on ihan turhake siellä.
Se putos jo viime vuonna.
ja tosiaan idoli, jolla ei saada myytyä levyjä on ton kisan kannalta huonoin mahdollinen vaihtoehto. Niitä on riittänyt ihan tarpeeksi.
Nyt te jo keksitte näitä nimiä.Mitä ohjelmaa mä oon kattonut?
on ihan turhake siellä.
joo näyttää tosiaan koulukiusaajalta jos siniä tarkoitat.. mut huomasitteko sen emelin ilmeen lopussa ku tippu. se oli kirvesmurhaajan ilme!
Ei sitä emeliä voinut laittaa jatkoon kun popparin elämä on turhan vaikeaa muslimille. Siellä katsomossa jo se mies sukulainen sanoi "vittu" kun ei päässyt yleisön äänillä jatkoon. Kohta pauhataan, että rasistisista syistä ei päässyt jatkoon.
on ihan turhake siellä.
Se putos jo viime vuonna.
Nyt te jo keksitte näitä nimiä.Mitä ohjelmaa mä oon kattonut?
hassu se ulkomaalainen tyttö joka lauloi viimeks rihannaa..katoitko itse ohjelman tänään? sillä oli valkoinen ruusu päässä
muut oli vaan prempia.
Mun kaikki suosikit pääsi: Susanna, Diandra ja Tosrten. Joku noista on varmasti idols.
Artur ei edes osannut suomea...