Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kestositeet hyviä? Miksi ovat, miksi eivät?

Vierailija
26.02.2012 |

Mitä merkkiä voit suositella?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kuukuppi. Ei kannata olla ennakkoluuloinen; sen parempaa ostosta en itse ole tehnyt. Itsellä ei tampoonit toimineet ollenkaan, mutta kuukuppi on ollut parempi kuin mikään side ikinä!

Vierailija
22/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestositeet voittaa kyllä kertakäyttöiset ihan 6-0. Käytän kupin lisänä kun on runsaat menkat ja olo on paaaaaljon puhtaampi kuin kertisten kanssa ikinä! Ihokin pysyy parempana eikä tarvitse muistaa ostaa siteitä kaupasta.

Käytetyt siteet viskaan vain pyykkikoriin ja sieltä menkkojen loputtua lakanoiden kanssa kuudenkympin pesuun. Tahroja on jäänyt vain jos koneen nukkasihti on ollut pahasti tukossa tai olen käyttänyt huonoa pesuainetta (Ariel) tai jotain pikaohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kierukkani irtosi kerran ja haluan minimoida riskin, vaikka ei olekaan todisteita siitä, että se olisi johtunut kupista. Ja kun en voi kuppia käyttää niin käytän kestositeitä - ne ovat seuraavaksi paras vaihtoehto.

Kuin kuukuppi. Ei kannata olla ennakkoluuloinen; sen parempaa ostosta en itse ole tehnyt. Itsellä ei tampoonit toimineet ollenkaan, mutta kuukuppi on ollut parempi kuin mikään side ikinä!