Ovatko kestositeet hyviä? Miksi ovat, miksi eivät?
Kommentit (23)
Kestositeet voittaa kyllä kertakäyttöiset ihan 6-0. Käytän kupin lisänä kun on runsaat menkat ja olo on paaaaaljon puhtaampi kuin kertisten kanssa ikinä! Ihokin pysyy parempana eikä tarvitse muistaa ostaa siteitä kaupasta.
Käytetyt siteet viskaan vain pyykkikoriin ja sieltä menkkojen loputtua lakanoiden kanssa kuudenkympin pesuun. Tahroja on jäänyt vain jos koneen nukkasihti on ollut pahasti tukossa tai olen käyttänyt huonoa pesuainetta (Ariel) tai jotain pikaohjelmaa.
sillä kierukkani irtosi kerran ja haluan minimoida riskin, vaikka ei olekaan todisteita siitä, että se olisi johtunut kupista. Ja kun en voi kuppia käyttää niin käytän kestositeitä - ne ovat seuraavaksi paras vaihtoehto.
Kuin kuukuppi. Ei kannata olla ennakkoluuloinen; sen parempaa ostosta en itse ole tehnyt. Itsellä ei tampoonit toimineet ollenkaan, mutta kuukuppi on ollut parempi kuin mikään side ikinä!
Kuin kuukuppi. Ei kannata olla ennakkoluuloinen; sen parempaa ostosta en itse ole tehnyt. Itsellä ei tampoonit toimineet ollenkaan, mutta kuukuppi on ollut parempi kuin mikään side ikinä!