Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti mies laukeaa anaaliseksissä?

Vierailija
26.02.2012 |

Kolmisen kuukautta suhdetta takana ja seksin saralla sujuu loistavasti. Miehellä enemmän kokemuksia anaalipanoista kuin minulla, muttei ne minullekaan mitään uutta ole. Parin aikasemman miehen kanssa olen anaaliseksiä harrastanut ja se sujunut helposti, melkeinpä vahingossa kulli joskus työntynyt peppuun.. Nykyisellä miehellä onkin sitten huomattavan paksu kulli ja aluksi sanoin ihan suoraan että sitä ei mun kakkoseen kyllä laiteta... Mutta toisin on käynyt, rauhallisella etenemisellä saadaan kulli sisälle, mutta alun tiukkuuden jälkeen tuntuu että tunto katoaa kokonaan. Ei satu mutta ei tunnu oikein millekkään, löysälle vaan. Mies ei ole kertaakaan lauennut peppuuni, minä olen pari kertaa saanut "laimeita" orgasmeja. Käykö näin muillekin vai olenko minä ainoa jonka peppu menettää kireytensä muutaman työnnön jälkeen? Muuten kyllä tykkään kovasti pepun sormeilusta ja/tai värisevän anustapin käytöstä samaan aikaan kun mies mua nuolee. Viimeksi sitten mies kertoi aikaisemmasta suhteestaan kuinka "Mia, kolmen lapsen äiti oli pepustaan niin löysä että sinne pääsi tosi helposti". Ja lauennutkin oli, helposti... Minun kanssa se ongelma että peppu niin tiukka että kulliin meinaa sattua kun pitää painaa tosissaan, kovana kyllä pysyy vaikka sisään meno kestääkin. Ollaanko me sitten vaan niin epäsopivat toisillemme anaaliseksin osalta? Muuten kyllä vehkeet toimii ja sopii toisiinsa loistavasti!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaistakin olemassa+++++ Empä oo moista kuullu. Joillakin on elämässä onnea.

Vierailija
2/40 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo useammalle olet jakanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukkaria vain.

Vierailija
4/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tekstistä on nyt hieman vaikea ottaa selvää, kun ensin sanot löystyväsi nopeasti ja sitten lopussa olevasi niin tiukka ettei meinaa homma onnistua. Mikä siis on ongelmasi oikeastaan? Sen voin useamma naisen kanssa anaaliyhdyntää harrastaneena todeta, että toisilla peräaukko rentoutuu nopeasti ja muuttuu huomattavasti esim. emätintä löysemmäksi, kun taas toisilla pysyy kireänä. Toisilla siis anus jää avonaiseksi yhdynnän jälkeen vähäksi aikaa ja toisilla ei. Siitä ei ole harmainta aavistusta, mistä nämä erot johtuvat.

Vierailija
5/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siis aluksi olen niin tiukka että sisäänmeno vaatii aikaa ja malttia, mutta kun sitten kulli on sisällä ja mies työntelee niin löystyn tosi äkkiä ja silloin "menee tunto". Ei tunnu minusta juuri miltään eikä tunnu miehestä juuri miltään. Ja anus tosiaan jää avoimeksi hetkeksi aikaa mutta sitten kiristyy taas ennalleen. Sinulla kun kokemuksia anaaliseksistä useamman naisen kanssa niin kerrohan kuinka helposti sinne peppuun laukeat? Oma mies kyllä todennut että "pillu on aina pillu", mutta kyllä me siellä pepun puolellakin mieluusti käytäisiin, siinä vaan taitaa molempia enemmän kiihottaa se "tuhmuus" kuin itse fyysiset tuntemukset. Mies ei laukea peppuun ja sanoo että pillu tuntuu paljon paremmalta ja tiukemmalta. Ja lantiopohjan lihaksia käytän normipanossa aktiivisesti, mutta paksu kalu anuksessa tekee sen etten sitä pysty mitenkään lihaksilla kiristämään ja supistelemaan.

ap

Vierailija
6/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa panna anaaliin, jos ei juurikaan tunnu miltään.

Vierailija
7/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni alkasi anaalipano kiinnostamaan suunnattomasti siinä vaiheessa, kun vaimon emätin venähti synnytyksessä. Ennen sitä ajatus ei edes kiihottanut. No kun viimein sain mahdollisuuden, tilanne oli niin jännittävä, että ei meinannut edes seisoa kunnolla. Kun viimein sai kullin sisään, tunne oli uskomattoman kiihottava. Ei pystynyt edes kovin kauaa panemaan, kun meinasi laueta ihan välittömästi. Se johtui kuitenkin pääasiassa peppuseksin psyykkisestä kiihottavuudesta. Fyysisesti peppuun paneminen tuntuu kuin väljään pilluun painelisi. Ainoastaan alussa se sulkijalihaksen läpi painaminen tuntuu erittäin hyvältä.

Normaali pillu antaa kuitenki paljon enemmän stimulaatiota ja on siistimpää hommaa muutenkin.

Vierailija
8/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni peppuseksistä pitävänä miehenä on se ettei se fyysisesti - juuri tuosta peräaukon rentoutumisesta johtuen - tunnu niin hyvältä kuin vaginaalinen yhdyntä, mutta on muuten erittäin kiihottavaa oman rakkaan kanssa.

Eli kun usein kuulee väitettävän (heidän toimesta, jotka eivät asiaa ole ikinä kokeilleetkaan), että miehet haluavat anaalia tiukkuuden takia, ei tämä pidä ollenkaan paikkaansa. Meillä ainakin vaimolle voi laittaa pyllyyn huomattavasti suurempia asioita kuin pimperoon ja yhdynnässä emätin tuntuu huomattavasti tiukemmalta.

Vierailija
9/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että mies laukeaa tosi nopeaan, jos itse kerron hänelle haluavani peppuun...

Vierailija
10/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu nämä pari aikaisempaa mieskirjoittaa olevan kuin omakin mies eli ajatuksissa ja puheena se peppuseksi kuulostaa/tuntuu paljon paremmalta mitä todellisuudessa fyysisesti! Ja samaa mieltä hän on 8-kirjoittajan kanssa, aikaisemmin oli suhteessa kolmen lapsen äidin kanssa ja hänen kanssaan harrasti enemmänkin peppuseksiä koska pillu oli löystynyt synntyksistä eikä sen treenaaminen kuntoon ollut naista kiinnostanut. Tällä ollut myös anus melkoisen löysä eli sinne oli helppo ja nopea työntyä. Meillä se vaihe kestää, vaikka ensin lämmitellään sauvalla ja/tai sormilla, mutta kun kireään peppuun alkaa ympärysmitaltaan 16 cm:stä kalua työntämään niin aluksi on pakko olla varovainen koska se sattuu. Mies joutuu pidättelemään itseään aluksi tosi paljon koska tietysti tekisi mieli painella kunnolla pohjaan saakka, mutta kun se minuun sattuu niin ei tietenkään sitä tee. Ja sitten kun ei enää satu niin anus on rentona ja paras piukkuus on poissa =( Minä nautin kovasti siitä kun pepussa on jotain pienempää (sauva, sormi tms) koska se ei venytä reikää niin paljon että se löystyy vaan tunto säilyy koko ajan. Ja olenpa saanut mieheltäni viedä peppuneitsyyden eli sormetan hänen anustaan suihinoton aikana ;) Ja joo, meillä puhutaan paljon ennen seksiä ja seksin aikana, kyllä se miestä kovasti kiihottaa kun kerron että haluan hänen tulevan mun piukkaan peppuun =D

Vierailija
11/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve heteromies ei yhdy perseeseen, eikä siten sinne myöskään jyviä heitä.

Vierailija
12/40 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairaalloisen estoinen. Terve mies ei kieltäydy peppuorgasmien tuottamisesta vaimolle.

Vierailija
13/40 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairaalloisen estoinen. Terve mies ei kieltäydy peppuorgasmien tuottamisesta vaimolle.

olet sairaalloisen estoton. terve heteromies ei raiskaa naistaan peppuun orgasmin toivossa. latentit homoseksuaalit kylläkin.2

Vierailija
14/40 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää lastit. :)

Vierailija
15/40 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää lastit. :)

Vaikka väittävät ettei tunnu miltään :)

Vierailija
16/40 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli anaalipano on kiihottavin kokemus. Voi, voi.

Vierailija
17/40 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin saralla sujuu loistavasti, mutta dilemmaa on kuitenkin ja sitä on pohdittava täällä.

Vierailija
18/40 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

cbcvb

Vierailija
19/40 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ja tasapainoinen mies ei laukea kenekään peräaukkoon, vaan pilluun.

Vierailija
20/40 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kireään pilluun laukeaa huomattavasti nopeammin eikä haise niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän