Lue keskustelun säännöt.
Miten määritellään tässä tilanteessa, onko lapsi kokopvänen?
15.11.2005 |
siis hoidossa. Miten te toimisitte yksityisinä pph , kun lapset välillä hoidossa
pikkasen vajaa 5 tuntia eli noin 9-13.30 ylensä kyllä 14 ja välillä päiviä jolloin vaik 7-13.30 ja joskus 9-16. noita 9-13.30 päiviä enemmän.
viikolla myös voi olla vapaapäivä, jos äiti ollut viikonloppuna töissä, ni sillo viikolla vapaapäivä ja lasoet silloin kotona.
Miten toimisitte? mä nimittäin pidän heitä kokopäiväsinä, eli kelalta saan kokopäiväsen tuen , mutta itse en pyydä aivan sitä suositusta eli 500 e kk vaan pikkasen vähemmän.
Onko ok?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla lapsi on joko kokopäiväinen eli 5-9t hoidossa päivässä joka päivä, tai osapäiväinen 2-5t hoidossa joka päivä tai osa-aikainen korkeintaan 14 päivänä kuussa 5-9t hoidossa. Tämä teidän esim. olisi mulla kokoaikainen, koska pitkiä päiviä kuitenkin on. Tietenkin lapset saisivat olla hoidossa joka päivä sitten yli 5t. Jos hoitopäivä tulee maksimissaan 14 kk:ssa, tarjoaisin päivämaksua, jolloin veloittaisin toteutuneen päivän mukaan eli 2-5t puolipäivämaksun ja 5-9t kokopäivämaksun.