Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset, tätä olen aina halunnut kysyä..

Vierailija
24.05.2007 |

Kiihottaako moottoripyörät, moottoripyöräilevät miehet. Entä kyyti sellaisessa? Jos, niin voitko kuvailla mikä tai miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos pyörän päältä löytyy komea ilmestys, ettei yksistään riitä

se moottoripyörä...

En osaa sanoa mikä siinä on - ja itseasiassa en ole koskaan ollut edes

pyörän kyydissä, mutta kiihottaa ajtuksena : )

Vierailija
2/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olla upeen miehen pyörän kyydissä. Jotenkin se vapaus ja miehen kyky hallita sellasta peliä (itse en oo ajanut prätkällä ikinä) ja jotenkin se vauhti ja toisaalta vaaran tunne... vaikee selittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis, etten uskaltaisi itse ajaa sellaisella tai ehkä mennä kyytiinkään. Enpä siis oikein niistä kiihotukaan. Fiksusti ajava ja käyttäytyvä motoristi on toki ok, mutta kaahailijat (myös autolla kaahailijat!!!) ovat totaalinen turn-off.

Vierailija
4/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ohi menee harrikalla mies nahkavaatteissaan. Tai ei ole pakko olla just Harley, mutta vastaava, jossa istutaan melkein takakenossa. Olen itsellekin hieman outoa, kun naapurin tavallinen mies saa silmissäni ihan uutta hohtoa prätkän selässä istuessaan. Kai siinä joku tietty karskiuden ja machouden fantasia taustalla jyllää!

Vierailija
5/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiihottavaa jossain moottoripyörässä on?

Itse olen istunut usein mieheni kyydissä enkä ole kiihottunut. Tykkään kyllä muuten moottoripyöristä ja mutkaisista teistä.

Lyhyt oli talvi mutta, miten on moottorikelkkojen laita?

Voiko joku kiihottua moottorikelkoista?

Ne on enemmän mun juttu. Harmitti vain kun en lyhyen talven ja raskauteni takia päässyt hirveästi ajelemaan/ kyytiin!

Vierailija
6/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellaisen kyydissä ajaa nelikymppinen, kaljamahainen harrikka-mies, joten ei kiihota.

Vierailija
7/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut motarin vaimo, ja voin sanoa, että moottoripyörä aiheuttaa lähinnä raivon tunteita. Mieheni kaahasi aina kuin hullu, myös vaikka olisin kyydissä ja vaikka itkisin pelosta :-( Kun en sitten sattuneesta syystä enää halunnut mukaan (!) mies meni silti ja ajoi koko kesän. Jos oli huono ilma, mies kropasi prätkää autotallissa. Ja talvet tottakai chattaili ulkomaalaisten motaristien kanssa.

Eli vastaukseni kysymykseesi: MIKÄÄN moottoripyöräilevässä miehessä ei saa mua kiinnostumaan, päinvastoin käännän katseeni pois enkä halua sellaista tavatakaan.

Vierailija
8/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuori hoikka katupyöräkuski kiihottaa..

Vierailija
9/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin karvainen ja läski motoristimimmi!

Vierailija:

Ja motoristinainen ;)

Vierailija
10/17 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omana itsenään. Kasvot, silmät, kroppa ja tyyli vaikuttavat haluttavuuteen. On ihan sama ajaako mies moottoripyörällä, perhefarmarilla, volkkarilla, polkupyörällä, julkisilla vai ministeriautolla!

Nainen 38v.

Vierailija
11/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä menopeli. Jotenkin vaivaannuttavaa, ja lapsellista kun monet miehet pullistelevat autoillaan,tai moottoripyörillään kun lopulta on kyse kuitenkin miehestä itsestään. ja lisättäköön vielä lopuksi pitkähiuksinen ja parrakas mies on kyllä sellainen visuaalinen kiihoke joka kyllä kääntää pääni...

Vierailija
12/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että motoristinainen ei kyllä voisi vähenpää itseäni kiinnostaa. 97%:sti kaameita poikatyttöjä joista tulee mieleen lähinnä autokorjaamo.

ap, motoristimies

Vierailija
13/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa päässyt kyytiin ja kyllä vauhdista joskus saa kiksejä, mutta itse motoristimies on sitten ollut kiihottava ihan muista syistä kuin sen ajopelin vuoksi. :)

yhdellä kundilla roikkuu makkarin seinustalla motariasu ja se on aika makee ja luo ehkä mielikuvia, muttei niinkään seksuaalisia fantasioita.

Vierailija
14/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa hyvännäköinen mies nahkapuvussaan (" ratapuku" ) on hyvännäköinen ilmestys, mutta siinä tapauksessa ei saa olla vatsakas. Mutta itse kyllä kuolaan pyöriä, en niiden kuskeja. Kyydissä istuminen luo taas seksuaalista jännitystä, mutta ajaminen itse hauskempaa ;)

Vierailija
15/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkittäminen kielletty..prkl...ei anna kirjoittaa...

Vierailija
16/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin moottoripyöristä, niin en saa myöskään värinöitä veneistä, urheiluautoista, ja avoautot ovat ihan vihonviimeisiä menopelejä...Vaikka monet miehet näistä haaveilevatkin.

Samoin uniformut,jotka monesti mielletään tosi maskuliinisiksi eivät saa päätäni kääntymään, samaan ryhmään kuuluvat Hunks-tyyppiset miestanssijat, Il Divo-tyyppiset sliipatut miehet, sekä bodatut kaljupäät.

Myös kaikenlainen elvistely ja teeskentely on aika puuduttavaa.

Pisteet älystä, huumorintajusta, herrasmiesmäisestä käytöksestä ja särmikkäästä persoonasta! +Parta ja pitkät hiukset= 10+++ ;-)

14

Vierailija
17/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+

Ollaanhan siinä lähekkäin. Siis jos haluat olla lähekkäin ko tyypin kanssa mutta ette muuten vielä tunne riittävän hyvin/ole siinä vaiheessa...

Jos ajat turvalllisesti, niin kyyti on kiihottava. Lisää naisten luottamusta sinuun! Voit jopa päästä sänkyyn...

-

Tukka menee sekaisin kypärästä, joten kaikki naiset ei tykkää.

Ja peppu puutuu jos matka on vähäkään pitkä ekakertalaiselle...ei siinä tee mieli seksiä. Mut voit tarjoutua hieromaan peppua tai selkää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi