Tiedoksi teille, jotka syötätte lapsillenne eineslihapullia:
Kommentit (27)
ei koskaan ole ollut mitään ylimääräisiä "löytöjä" eineslihapullissa, eikä tuon uutisen takia jätetä syöntiäkään... Ei musta einesruoka mitään p...aa ole, meidän perhe on einesruualla kasvanut eikä olla lihavia. maittavaa, ja helppoa ruuanlaittoa !
Et voi olla tosissasi? Tai sitten ette ole koskaan syöneet kunnon kotiruokaa.
Siis oikeesti, miten joku voi sanoa einesruokaa maittavaksi?
Joku joka pitää siitä? Tuleekos rouvalle suurenakin yllätyksenä, että ihmiset pitävät eri asioista? Ja ei, en syö eineksiä itse.
Paitsi täydelliset idiootit. Ymmärrän, että vielä pari vuotta sitten oli niin tolloja ja tietämättömiä ihmisiä, että söivät kyseistä jätettä, mutta nyt kun siitä on niin paljon ollut puhetta, niin kuvittelis ettei kukaan enää moista osta. Pahanmakuista, ravinneköyhää, lisäaineilla kuorrutettua moskaa.
Paitsi täydelliset idiootit. Ymmärrän, että vielä pari vuotta sitten oli niin tolloja ja tietämättömiä ihmisiä, että söivät kyseistä jätettä, mutta nyt kun siitä on niin paljon ollut puhetta, niin kuvittelis ettei kukaan enää moista osta. Pahanmakuista, ravinneköyhää, lisäaineilla kuorrutettua moskaa.
Edelleen meillä syödään välillä broilerpyöryköitä, ihan vaan sen vuoksi, että lasten mielestä ne on hyviä, ja siksi, etten aina jaksa ja ehdi tekemään kunnon ruokaa. Ja näin tehdään varmasti jatkossakin.
Me kyllä syödään muutakin, joka ei ole vain terveellistä tms, esim. lauantaisin namia ja ehkä keksiä, jätskii tai pullaa...
jonka lihan teurastettuaan saa niitä aitoja ja oikeita naudanlihapyöryköitä! Taatusti tietää, mitä saa ;)
kuka nyt edes syö noita kaupan rustopalloja?! Tai syöttää lapsilleen?
Ne maistuu ihan hirveältä ja mulle tulee ainakin mielettömät ilmavaivat niistä.
Sama täällä ja pierut haisee niin karmealle että tulee tshernobyl mieleen. Varmaan joku vatsan puolustusmekanismi menee päälle.
jonka lihan teurastettuaan saa niitä aitoja ja oikeita naudanlihapyöryköitä! Taatusti tietää, mitä saa ;)
Minä ostan kyllä paikalliselta karjankasvattajalta luomunautaa ja se riittää mulle.
Et voi olla tosissasi? Tai sitten ette ole koskaan syöneet kunnon kotiruokaa.
Siis oikeesti, miten joku voi sanoa einesruokaa maittavaksi?