Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko normaali mies räkäkännit joka vkl?

Vierailija
26.11.2012 |

Ja siis kännit sit luokkaa, että nukahtaa baariin ja on siellä viimeinen asiakas, hävittää/jättää tavaroitansa ja soittelee mulle sekavia puheluita tyyliin "ömndviubnsälkjägnndfgölk..." Tätä siis jatkuu koko viikonlopun perjantaista sunnuntaihin. Välillä nukutaan ja sitten siemaillaan loiventavia kunnes taas ilta koittaa. Viikollakin olut maistuu niin, että kahdesta-viiteen olutta menee iltaisin.

Tämän sijasta mies olisi voinut olla lapsensa kanssa :( Olemme eroneet juuri tästä syystä. Lapsen syntymän jälkeen tilanne on äitynyt tällaiseksi, ennen ei ottanut noin paljon. Mies vaan vakuuttelee että tilanne on aivan hallinnassa ja tälleen ne äijät vaan ottaa. Mies on kuitenkin kännissä tai ainakin pienessä hönössä silloin kun ei ole töissä. Kaikkiin tilaisuuksiin liittyy hillitön juominen.

Itse taas pelkään että lapsi väistyy syrjään lopulta kokonaan kuningas alkoholin takia. Kohta jo pelkään antaa lasta miehen mukaan, kun en voi olla varma onko hän selvinpäin. Mulle kyllä vakuttelee että on. Hän myös tupakoi sisällä ja lapsi haisee aina tupakalta kun tulee kotiin. Mies kyllä sanoo ettei polta sisällä silloin.

Isä näyttäisi rakastavan lasta, ja lapsi on kyllä ihan hyvin hoidettu kotiin tullessaan.

Mitä mun pitäisi tehdä? Katsoa vaan vierestä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä antaisi lasta tuollaisen miehen mukaan vaikka olisi selvänäkin silloin kun lasta hakee. Noin pieni on täysin avuton tilanteessa jossa isi on humalassa. Mies on selvästi alkoholisti ja koska hän sitä on, ei tod. näk. voi olla juomatta myöskään lapsen läsnäollessa (tai siihen tilanne tulee menemään ennen pitkää).

Sun tehtäväsi äitinä on suojella lastasi. Homma on sikäli yksinkertainen, että jos mies haluaa olla lapsensa elämässä, hankkikoon apua. Jos viina on tärkeämpi, niin sille ei sitten taida kukaan muu mitään voida.

Vierailija
22/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mièslapsi ja Alkon tuttipullo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei juo räkäkännejä joka viikonloppu!

Pelkkä Ei! meni moderointiin.

Vierailija
24/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia juoda kännejä, kun on lapset hoidossa.

-lapselle turvatonta.

Apuja se ukko tarvitsee.

Vierailija
25/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia

Vierailija
26/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sillon kun on ogelmiia, niin se voi olla normaalia, että kännää- pääsee irti ahdistuksesta.

Siihen ei voi ottaa  vastuulleen  lapsia.

Pitää olla se yksi selvä  ja turvallinen  aikuinen läsnä.

Vierailija
27/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei juo kännejä viikottain.

-on ihan normaali.

Vierailija
28/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai poikkeus kun en juo alkoa ollenkaan.

Vierailija
29/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan juo kännejä läheskään joka viikonloppu. En ole juonut känniä koskaan lapsemme nähden. Vien lapsemme kalaan usein viikonloppuna. Nyt tänään on merellä kova tuuli ettei kalaan pääse joten olemme kotona ja lapsi pelaa pleikkaria.

T: isä 

Vierailija
30/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

lopetat sen vahtimisen ja hyysäämisen ja annat miehen vaan juoda - jossain vaiheessa kuolee tuohon. et voit tuolle mitään ja nyt kun olet eroon päässyt niin annat vaan olla.

Lapseen kohdistuvan huolen hoidat viranomaisten kautta. Öiset kännipuhelut... laita puhelin kiinni. Otat nyt kunnolla etäisyyttä tuohon juoppoon.

Paras kommentti ketjussa tähän asti. Miehen juominen ei ole sinun syytäsi. Lapsen hyvinvointi menee kaiken edelle. Voiko tulla tapaamaan sinun paikkakunnalle ( ei kotiisi)?

Vierailija
31/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuo ei ole normaalia.

Vierailija
32/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu normaalin määritelmästä. Jos alkoholismi on normaalia, niin sitten on normaalia. Aika yleistä tuo joka tapauksessa on Suomessa. Mun miesystävä juo kaikki viikonloput ja tietää itsekin, ettei tilanne ole todellakaan hallinnassa enää. Yritän suostutella menemään lääkäriin, koska omin voimin tuosta on vaikea nousta. Meillä on jo aikuiset lapset, mutta toki miehen lapset ovat silti huolissaan ja niin olen minäkin. Mutta rakastan häntä silti. Jos en rakastaisi, en olisi tässä.

Vierailija
33/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie juoppoja, kannattaa pysyä kaukana 😫

Vierailija
34/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on pahemman luokan alkoholisti.

Vierailija
35/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
36/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ex)ukkosi on nolo sössöttäjä. Jo siitä tiedät, että ei ole normaalia, jos juo yksin, tai että pitää hakemalla hakea juomakaveria (kun normi-ihmiset, varsinkaan isät eivät juo joka viikko perseitä). Myös saman (ei alkkis-)seuran ja samojen paikkojen välttely silloin kun ottaa, on selkeä merkki = tietää mokailleensa ja haluaa jatkaa ryyppäämistä ilman moralisointia.

Vierailija
37/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole lähelläkään normaalia, enkä todellakaan jättäisi lasta kahden tuollaisen isän kanssa. 

Vierailija
38/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin känniörveltämään. Oksenna miehen syliin ja örise sekavia.

Vierailija
39/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset useammin juo sillä tavalla. Esim ex pääministeri. Itse en miehenä juo lähes ollenkaan, mutta tutut naiset ovat usein aivan päissään ainakin kerran viikossa.

Vierailija
40/40 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei juo koskaan itseään humalaan asti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme