Miehen kaveri yökylässä...
ja oon ihastunut siihen... Voi olla, et kun mies nukahtaa, niin meillä tapahtuu....
Kommentit (26)
ihan huomiona, että Balkanin miehet ei kaverin vaimoon koske.
Joo ei mutta kaikkia muita teinipilluja koittavat vetää koko ajan, kotona on se vararööri sitten. Eipä turhaan pidetä kosovolaisia Euroopan rikollisimpina sekopäinä, sitä alinta paskasakkia suurin osa. Ruotsissa ongelma numero yksi.
mulle ei oo mitään väliä minkämaalaisia on miehet, mutta SAITKO??? Ja oliko sen arvoista ap! Päivitystä!
oli tummaa pintaa ja ja ja hirrrveeen nätti tukka... ja oli kokoa SILLÄ, ei liikaa, juuri sopiva. mmm :)
p.s. Ei kaduta YHTÄÄN!
t. Ap
mieheni piti lähteä pari päivää aikaisemmin Suomeen ja minä jäin miehen kaverin taloon. Kävi kyllä niinä kahtena yönä mielessä, että hiivin tuon kaverin viereen nukkumaan... en mennyt. Minusta miehet ovat tosi lojaaleja toisilleen, en usko, että mieheni kaveri olisi koskenut minuun, vaikka mieli olisi tehnytkin:-(
että mies on kavereilleen lojaalimpi, kuin mulle. Kyllä mä antaisin palaa vaan, jos olis tommonen tilaisuus! Tietty ois aika noloa, jos saiskin miehen kaverilta pakit...
Palat halusta kertoa. Tuskin haittaa ketään, jos kerrot.