Supistaa ja kipua
peräsuolessa.
Olen uudelleensynnyttäjä muttei tälläistä kipuilua ole peräsuolessa aikaisemmissa tuntunut missään vaiheessa.
Kipu on melko pistävä mutta menee ohi. Todella epämielyttävä tunne. Näitä on tullut 4 päivän aikana, supisteluja paljon enemmän mutten ole ottanut niistä lukua. Osittain siksikin että synnytyskipu minulla niin kova että lähden ensimmäisien tultua.
Supistukset alkaa olemaan napakoita, kestää reilun minuutin, muttei ole tälläiset olleet vielä niitä joista olen mennyt synnyttämään.
Voiko lapsi saada tuon kivun aikaan peräsuolessa jotenkin survomalla?
Rv 36 menossa.
Kommentit (9)
tuolla ristiselässä, ei suolessa vaan tuolla selkälihaksissa poltellut.
Suolihuuhtelua en taida tehdä. En viitsi yllyttää synnytystä, kakka tulee kyllä ulos.
ap
tuntuuko kuin puukkoa väännettäis suolessa??
Eihän sulla mikään kiire oo, mutta ei enää varmaan pysäytettäiskään synnytystä. Oletko soittanu synnärille ja kysyny mitä ne arvelee?
siis kipu tulee vaan välillä, kestää pienen hetken terävänä ja menee ohi.
Koska supistuksissa ei ole niin paljon potkua jolloin lähtisin synnyttämään niin en viitsi soittaa laitoksellekaan.
ap
kakka normaalisti? Epäilenpä että on iso kakka tulossa :) ja sen takia supistaa.
olisko pukamia? Minulla ainakin ne koskee aivan he**etisti nyt ja loppuraskaus menossa.
Supistukset on ihan kunnollisia. Vähän puuskuttaa, kerran joutui odottamaan supistuksen menevän ohi että pystyi jatkamaan kävelyä.
Ummetusta on ollut joskus jossain raskaudessa mutta silloinkin kipu ollut sitä kun pöntöllä koittaa ängetä.
Tämä kipu on jotenkin ylempänä ja tuntuu että se olisi jotenkin vetävää, repivää.
ap
Pukamiakin ollut joskus, varsinkin yhden synnyttyä niitä pullahti uloskin mutta tämä on kummallista kipua.
Ehkä suonenveto voisi kuvata sitä?
ap
Minulla tuntui toisen supistukset eniten peräsuolen kipuna :D
Silloin ei kyllä naurattanut...
sitten vaan se supistus? Mulla kaikki supistukset tuntui selänpuolella ja pepussa.
Jos pystyt niin kyllä mä kokeilisin sitä suolihuuhtelua vielä... voihan siellä olla joku tukos ja suolet mutkalla :)