Miehen käytös!! Mitä ihmettä??
Eli kohta 2 vuotta on ollut säätöä erään miehen kanssa. Nyt kuukausi takaperin olin jatkoilla hänen kanssaan eräässä paikassa. Siellä sanoi, että jos haluaisi seurustella niin kyllä me seurusteltais, muistaakseni sanoi että on meinannut pyytää mua kahville monta kertaa..!? Noh jatkoilla tapahtui myös jotain muutakin myöhemmin ja kävi niin että miehen kaveri pääsi yllättämään kesken kaiken... Tiedän, että tämän jälkeen miehen kaverit ovat hänelle tästä kuittailleet ja kyselleet mitä siellä oikein tapahtui jne. Ovat minullekkin kuittaileet aiheesta, mutta itse nyt pystyn nauramaan näille jutuille (mitä mies ei ilmeisesti itse pysty tekemään).
Nyt mitä olemme törmänneet esimerkiksi baarissa pari kertaa niin mies on muuttunut mua kohtaan ihan täysin. Hädin tuskin moikkaa, jos moikkaa niin tosi vaikeen näköisesti. Menee ihan lukkoon jos tulen lähelle ja pakenee paikalta. Kavereitten seurassa kyllä näyttää ihan normaalilta ja pitää hauskaa, mutta jos minä tulen lähettyville niin äkkiä pois. Miehen kaveri oli omalle kaverilleni selittänyt, että tällä miehellä on tositosi huono itsetunto kuulemma, minkä nyt tavallaan uskonkin koska mies on monesti ollut minulle ett ''en mä tajua mitä sä mussa oikein näät'' ja blaa blaa..
Viimeksi kun olimme samassa baarissa omissa porukoissa kuitenkin niin miehen kaverit vuorollaan tulivat juttelemaan minulle ja olivat meidän porukan kanssa samassa pöydässä, samaan aikaan tämä minun juttuni sitten istui tyyliin yksin viereisessä pöydässä eikä mitään reaktiota.. Eikä todellakaan pystynyt istumaan samassa pöydässä missä olin minä ja hänen kaverit. Kännissä selitti myöhemmin, että hänellä muka ois joku toinen mutta tiedän että on joskus aikaisemminkin sanonut vastaavia asioita vaikka hänellä ei sillon todellakaan ketään ollut joten ihan täysin en tuohon toiseen naiseen usko koska on ennenkin valehdellut.
Eli mitä ihmettä? Inhoaako tosiaan minua jostain syystä näin paljon että menee ihan lukkoon ja välttelee vai mitä??
Kommentit (4)
Tiedän tavallaan järjellä että noinhan sitä pitäisi tehdä, mutta kun olen antanut tulla mukaan liikaa tunteita ja tuntuu etten halua ketään muuta ja vertaan kaikkia muita tähän eikä kukaan tunnu ''samalta'' :S
Ei uskois, että oot jo baari-ikäinen. Hanisi sai mitä haki ja oot ehkä nyt ex-hoito muiden joukossa. Voiksuhali:)
sitä pelottaa, että alat kuvitella kaikkea romanttista, jos se puhuu sulle (mihin viittaisi se, että hän on sanonut, että jos haluaisi seurustella niin seurustelisitte ja se, että hän on väittänyt, että hänellä on toinen nainen) tai sitten sillä on niin huono itsetunto, ettei uskalla enää lähestyä sinua. Tai sitten miestä on vain vituttanut joku muu asia eikä se liity mitenkään sinuun. Et oikeastaan voi tietää mistä on kyse, ennen kuin kysyt mieheltä suoraan. Et menetä siinä yhtään mitään, sillä jos mies pitää sinusta, niin se ilahtuu kun lähestyt, ja jos ei pidä, niin ei se kysyminen saa pitämään sen vähemmän tai enemmän.
Etsit sellaisen suoraselkäisen miehen joka ei valehtele ja pyytää sut sinne kahville ja seurustelee juuri sun kanssa, ei sano mitään muista naisista tai edes halua niitä.
Arvosta itseäsi, terveisin ex-samanlainen nainen