Se raha mitä naiset hassaa överihintaisiin lastenvaatteisiin...
kannattaisi naisen ennemmin satsata itseensä. Parempi sijoitus, koska ei lapset koe eroa 300 euron haalarin ja 50 euron haalarin välillä ;)
Kommentit (9)
se haalari just on lapsen työvaate; sen täytyy pitää vettä, tuulta ja olla vielä lämmin, samalla sen pitäisi hengittää niin ettei lapsi hikoile. Kengät ja hanskat myös tärkeitä ja niissä kannattaa satsata laatuun.
Sisävaatteet on ihan eri asia, tärkeintä että ovat mukavia lapsen päällä ja sopivan kokoisia.
Samaa kaavaa noudattaen minullakin on kalliimmat ulkoiluvarusteet ja kotivaatteina voi olla vaikka marketista ostettuja, turha missään silkkineuleissa on kotona kokkailla. Työ- ja juhlakäyttöön ym. on laadukasta.
Ei se niin hienoa ole, jos äiti on viimeisen päälle puettu ja laitettu, mutta lapsella on kirppiksen alennuskorista kaivetut rievut.
Suurinosa lastenhaalareista samantyylisiä, erona on vain hinta. Lähinnä kyse taitaa olla siitä hiekkalaatikkokansasta ja että "meidän siirillä on mageemmat kuteet".
Minäkään en kyllä ole ostanut talvihaalareita kirppikseltä, yleensä ne on jo niin vanuttuneet, ettei eristä lämpöä. Toki käyttämättömiäkin sieltä löytyy.
se haalari just on lapsen työvaate; sen täytyy pitää vettä, tuulta ja olla vielä lämmin, samalla sen pitäisi hengittää niin ettei lapsi hikoile. Kengät ja hanskat myös tärkeitä ja niissä kannattaa satsata laatuun.
Sisävaatteet on ihan eri asia, tärkeintä että ovat mukavia lapsen päällä ja sopivan kokoisia.Samaa kaavaa noudattaen minullakin on kalliimmat ulkoiluvarusteet ja kotivaatteina voi olla vaikka marketista ostettuja, turha missään silkkineuleissa on kotona kokkailla. Työ- ja juhlakäyttöön ym. on laadukasta.
Ei se niin hienoa ole, jos äiti on viimeisen päälle puettu ja laitettu, mutta lapsella on kirppiksen alennuskorista kaivetut rievut.
halvimmassakin päässä jo niin hyviä, että täyttävät varmasti nuo sinun laatuvaatimuksesi.Ei siihen todellakaan tarvita mitään yli satasen pukua.
Ja jos mietitään omaa lapsuuttamme, jolloin ei todellakaan ollut mitään superpukuja, mä en ainakaan muista, että ulkoleikit olisivat olleet yhtään sen tylsempiä ja mälsempiä, vaikka välillä piti käydä lapasia vaihtamassa kuiviin. Saati että tuolloin olisi yhtään sen enempää sairasteltu.
En ole ikinä törmännyt sellaiseen, vaikka lapsilla onkin laadukkaat haalarit ja muut vermeet.
Olen myynnyt noin 15 taaperoikäisen vaatetta viimeaikoina ja 4 on pyytänyt maksuaikaa.
Mietinpä vaan että onko pakko ostaa sitä ylihintaista Ticketin takkia jos kerta ei ole vara maksaa sitä heti. Luulisi silloin kelpaavan joku halvempikin. Tai niitä pari euron kesävaatteita, jos ei ole heti maksaa 5 euroa. Eihän se lapsi nyt niitä kesävaatteita tarvitse.
ostaa 300€ puvut ja muut, niin ostakoon minun puolesta. Mitä se minulle kuuluu?
Itse ostan lapsilleni juuri sitä, mihin minulla on varaa ja minkälaisia haluan.
En erityisesti tykkää noista haalareista. Ovat kaikki rumia. Kukaan ei valmista siistejä ja hyvän näköisiä. Mutta niillä on menty.
..hassaa lastenvaatteisiin sekä itseensä? :D Mut miksen hassais kun on varaa.:)
voisko saada esimerkin 300 euron haalarista? En ole ikinä törmännyt sellaiseen, vaikka lapsilla onkin laadukkaat haalarit ja muut vermeet.
http://fi.babyshop.com/hopper-waterdrop/p/42628
Nyt on alessa, mutta lähtöhinta 258,80 o_O
Samaa mieltä! Tosin ne varmaan hankintaan kyllä näyttämisen halusta muille samanlaisille vaatefriikeille.