Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni saunoo naispuolisten työkavereittensa kanssa illanvietoissa, enkä minä

Vierailija
25.02.2012 |

ole osannut ajatella, että siinä olisi jotain seksuaalista. Pitäisikö muka? Joskus on miehiä mukana, joskus muutama nainen, joskus kuulemma vain yksi. Firmalla on omat sauna- ja edustustilat, joten aika usein on noita saunailtoja. Saunassa saunotaan, mikä on ihan luonnollista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet luonnollinen. Miehesi on luonnollinen. Ne naiset on luonnollisia tisseineen. Kaikki on ihan luonnollista.

Vierailija
2/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nuhteettomiakin saunailtoja ollut.

Kolme kertaa olen helpottanut miehen paineita käsin, kerran ottanut suihin ja kaksi kertaa antanut koko hoidon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi että mieheni katselee lähietäisyydeltä hikisiä alastomia naisvartaloita, mutta ehkä mä olenkin epäluonnollinen. Siis että eihän ne lakkaa olemasta alastomia naisia kuumassa huoneessa, vaikka huoneen nimi onkin sauna.

Vierailija
4/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeesti, jonkun hormonit rupeaa kyllä 100% hyrräämään ja vähissäpä on ihmiset jotka ei alastomina, hikisinä,lähekkäin, tuttuina antaisi palaa tuossa tilanteessa... Ja melkein voin sanoa että miehessä joka on tuossa tilanteessa eikä mikään värähdä, on jotain vikaa- on sisäänrakennettu ihmiseen että reagoi. En toivo kenenkään pettävän, mut hiukan realismia peliin nyt! Vaikka onhan vaihtoehto myös uskotella itselleen muuta.

Vierailija
5/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei todellakaan sauno muiden naisten kanssa kuin minun. Enkä minä muiden miesten kanssa kuin hänen. Tää juttu on meidän perheessä ihan itsestäänselvää.

Vierailija
6/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä nyt tämän palstan innoittamana kysyin. He puhuvat työjuttuja ja joskus perheistä ja matkoista mm.

ap

Vierailija
7/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeesti, jonkun hormonit rupeaa kyllä 100% hyrräämään ja vähissäpä on ihmiset jotka ei alastomina, hikisinä,lähekkäin, tuttuina antaisi palaa tuossa tilanteessa... Ja melkein voin sanoa että miehessä joka on tuossa tilanteessa eikä mikään värähdä, on jotain vikaa- on sisäänrakennettu ihmiseen että reagoi. En toivo kenenkään pettävän, mut hiukan realismia peliin nyt! Vaikka onhan vaihtoehto myös uskotella itselleen muuta.

jopa pettämistä on alettu pitää luonnollisena asiana. Milloinkaan ei osata pysyä kultaisella keskitiellä. Toisissa maissa aviorikoksesta seuraa automaattisesti kuolemanrangaistus kun taas toisissa, no ainakin Suomessa, koko arvo uskollisuus ihan pohjaan litistetty.

Vierailija
8/8 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillisten tanttojen leiriin tässä asiassa. Vaikka siis nuori mies olenkin. Kelatkaapa sitä.

Pettämistä suvaitaan aivan liian paljon kulttuurissamme esim. Keski-Eurooppaan verrattuna. Siellä kyseinen toiminta on ikuinen häpeä miehelle/naiselle, joka moiseen sortuu, uskollisuus on arvossaan.

Meillä koko hommalta on vähän putoamassa pohja, mennään koko ajan eläimellisempään suuntaan ja taudit sen kuin iloisesti leviää. Silti on poliittisesti (tai ainakin sosiaalisti) korrektia pitää kaikkien mahdollisten ihmisten nussimista vain hyväksyttävänä itsensä toteuttamisena. Sairasta, sanon minä.

Mutta miten tämä kaikki liittyy vastakkaisen sukupuolen kanssa saunomiseen, ei välttämättä mitenkään, riippuu kustakin parisuhteesta erikseen. Itse kun tämän keskustelun oman kumppanini kanssa kävimme päädyimme toteamaan, että kumpikin itse asiassa tykkäisimme jos toinen ei sauno muiden vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Olin tyytyväinen tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme