Ostin tänään suolakeksejä, jotka maksoivat 1,65 euroa. Mieheni
Kommentit (15)
Jäikö ees vaippoihin rahaa loppukuuksi???!!!
Ou mai gaad, ou mai gaad, ou maaaaiiiii gaaaaaddd!!!!
Rahaa jäi ihan hyvin säästöön. Mieheni on toimitusjohtaja ja itsellänikin on ura. Asuntolainaan menee n. 1600 euroa kuussa.
ap
mutta nyt sattui olemaan kätesitä. Annoin vitosen ja kolikoita, niin sain tasasumman takaisin.
ap
Rahaa jäi ihan hyvin säästöön. Mieheni on toimitusjohtaja ja itsellänikin on ura. Asuntolainaan menee n. 1600 euroa kuussa.
ap
Söitkö tänään mitään muuta? Mitä miehesi sitten teki? Millä rasvasit naamasi aamulla? Onko sulla hyvä patja?
onko täällä kaikki mielenterveyspotilaat iltalomillaan kirjoittelemassa.
Mistä sä sait 1,65 eurolla peräti 50 suolakeksiä?!?!
Ette varmana asioinu Stockan herkussa, sillä sieltä ei saa tolla hinnalla kuin muovikassin!
Itse lähetin mieheni Stockan herkkuun hakemaan tänään karitsan sisäfilettä sillä aikaa kun valitsin kosmetiikkaosastolta itselleni päivävoidetta. Löysin todella hyvän, maksoi vain 108 euroa ja mieheni rakastui minuun oitis uudelleen.
Maistuvat miehelle ja lapselle. Tarjosin viinirypäleiden ja juustojen keralla, joita kyllä minäkin nautin.
Terv, toisen, arvaa vain minkä ketjun, ap
teetä että kahvia. Aion kohta laittaa naamaani BodyShopin E-vitamiinivoidetta. Olen käyttänyt sitä jo kaksi kuukautta. Ihoni pitää siitä. Meillä on norjalainen laatujenkkisänky. Siinä on ihana nukkua, mutta mieheni valittaa, että minun pehmeällä puolellani on raskasta harrastaa seksiä. Ei minusta. Makaan vain rennosti selälläni. Vartaloni pitää siitä.
ap
ap
euron kolikon kokoisia.
ap
Mistä sä sait 1,65 eurolla peräti 50 suolakeksiä?!?! Ette varmana asioinu Stockan herkussa, sillä sieltä ei saa tolla hinnalla kuin muovikassin! Itse lähetin mieheni Stockan herkkuun hakemaan tänään karitsan sisäfilettä sillä aikaa kun valitsin kosmetiikkaosastolta itselleni päivävoidetta. Löysin todella hyvän, maksoi vain 108 euroa ja mieheni rakastui minuun oitis uudelleen.
Ikinä ei voi tietäää mitä outoja/ihania/kauhistuttavia/tylsiä jne aiheita tänne putkahtelee. :-D. mut tää suolakeksi-keskustelu, Tää on kyllä niin koominen keskustelu että huh huh!
Maksoitko suolakeksit kortilla vai käteisellä?