Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään päivävoiteen, joka maksoi 108 euroa! Mieheni

Vierailija
24.02.2012 |

oli mukana ostoksilla. Sain voiteen -20 % hintaan. Ostimmme myös lapselle yhden valitsemani vaatteen ja ehdotin miehelle kolmea vaatekappaletta, jotka kaikki hän sitten halusikin. Saatiin nuokin -20 - -40 %:n alennuksella.

Mieheni oli erittäin tyytyväinen ostoksiimme. Hän kehui miten järkeviä olemme käyttämään rahaa eikä yhtään shoppailuhulluja! Minä taas laskeskelin mielessäni mitä saatiin ja olin ostoksiin tyytyväinen, mutta samalla tiedostin, että jos ei olisi varaa, niin paljon edullisempaankin voisin tyytyä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että löydätte itsellenne sopivat muutaman virheostoksen jälkeen.

Minusta vanheneminen on aika kivaa...

ap

Vierailija
22/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän täysin ajattelusi. Meillä yhteenlasketut nettotulot jäävät hieman, mutta yritys tuottaakin sitten vähän enemmän... olen muutama vuosi nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kyllä kun jaoit tämän tiedon. Minä en osaa oikein ymmärtääkään sitä, että miten paljon säästän, kun en mitään voiteita käytä. Kauanko tuollainen purnukka sulla yleensä kestää ja minkä verran sulla menee keskiverrosti vuodessa muuten meikkeihin yms.?

Vierailija
24/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei ole parabeenia, väriaineita, eikä muita turhia myrkkyjä.

Maksaa alle kympin, eläköön!

Vierailija
25/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei ole parabeenia, väriaineita, eikä muita turhia myrkkyjä. Maksaa alle kympin, eläköön!

Vierailija
26/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen purkki 11 kk. Säilytän voidetta jääkaapissa ja merkitsen avaamispäivän sen pohjaan:)

ap

Vierailija
27/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei ole parabeenia, väriaineita, eikä muita turhia myrkkyjä. Maksaa alle kympin, eläköön!

Teititteletkö minua?

Vierailija
28/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teititteletkö minua?

Vierailija
29/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nelikymppisen vanhan naisen elämä. Joutuu ostelemaan kalliita voiteita, että iho näyttäisi siedettävältä.

Onneksi olen vielä nuori.

Vierailija
30/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teititteletkö minua?

vastaa jos teititellään.

Vierailija
31/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunaan noin 36 euroa per puna, mutta en ole pitänyt kirjaa sen kestosta. Ripsiväreihin ehkä saman verran. Meikkivoiteeksi riittää näytepakkaukset, kun yleensä käytän niitä vain juhlissa. Muita meikkejä en ole ostanut vähään aikaan, kun vanhahko poskipuna ja luomivärit ovat säilyneet hyvin. Käyn ammattimeikkaajalla jos tulee isommat juhlat, joten en taida ostaa enää muuta kuin ihovoiteita, huulipunaa ja ripsiväriä. Olen aika naturel.

ap

Vierailija
32/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä kateutta. Jos joku kertoo, että on ostanut kalliin voiteen, koska pitää sitä tärkeänä, niin miksi muut valittaa, että pitäisi mieluummin mennä tykkimäelle? Minä en ainakaan tykkää tykkimäestä, mutta en myöskään voiteesta. Menisin mieluummin satasella syömään ulos perheen kanssa. Tehköön kaikki mitä haluaa rahoillaan.

Vierailija
33/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilossa? Käytätkö yövoidetta, seerumeita, silmänympärysvoidetta? Mitä käytät ihonpuhdistukseen?

Vierailija
34/34 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

108/11=9,81