Onko teillä ollut pojista pahoinvointia raskaus aikana
Vai pitääkö myytti paikkaansa että tytöstä tulee pahoinvointia?? Itselläni esikoisesta oli pahoinvointia ja tyttö tuli. nyt toisessa raskaudessa myös pahoinvointia. Olisiko taas tyttö?
Kommentit (13)
enemmän pahoinvointia nimenomaan pojista (2poikaa, 1 tyttö ja nyt raskaana ja tosi pahoinvoiva :) )!
ei ollut pojan odotusaikana ollenkaan pahoinvointia. Tyttöjen odotusaikana pientä kuvotusta joistain ruuista.
Ei ainakaan mun kohdalla, en kärsinyt koko raskauden aikana minkäänlaisesta pahoinvoinnista, olin elämäni kunnossa - ja tyttö sieltä tuli :)
pojasta 6 kk. Tytöstä saman verran.
Yrjösin 4kk putkeen,olin tiputuksessa 8 kertaa,sain ruokatorven haavaumia ja joka päivä oli migreeni..
Jos tuosta voi pahemmaksi mennä tytön kanssa niin taidankin tyytyä tähän yhteen !
tyttöä, kun odotin oli pahoinvoinnin lisäksi kaikenlaista muutakin.
Ihmiset ihastelivat hoikistunutta olemustani ja oikeasti olin raskaana :D
Esikoista odottaessa olin todella hyvin voiva ja kuopusta todella pahoinvoiva :)
Itse olen kuullut vain sen, että kerta kerralta pahoinvointi pahenee, siis jokaisesta raskaudesta..
oksensin 18 viikolle asti päivittäin ja paljon, sitten se rakenneultran jälkeen vaihtui päivittäiseksi pahaksi supisteluksi.....
t.yhden pojan äiti
Vieläkö joku urpo uskoo näihin ennustuskeinoihin?
Ap, kasva ensin aikuiseksi ja ala sitten aikuisten leikkeihin eli lapsentekoon.
kokemusta pojista mutta mun äiti on ainakin oksennellut jokaisen kohdalla, useampi poika ja yksi tyttö