Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa?

24.02.2012 |

Eli miltä nämä nimet oikeen teistä kuulostaa? Rehellisiä mielipiteitä :) Eli nimet ovat suosikki järjestyksessä itseni mielestä :)

TYTÖT:

1.Alva/Inca Ingrid Ottilia

2.Elna Ida Aliisa

3.Joenna Ada Amalia

4.Verna Lia Mirjam

5.Iita Ellen Vilhelmiina

POJAT:

1.Joachim Ossian Viljami

2.Eliel Luukas Jeremia

3.Jooa Petrus Johannes

4.Pietu Theo Julius

Kiitos vastauksesta :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Alva/Inca Ingrid Ottilia - Alva ja Ingrid tosi kivoja. Inca ois kivempi Inkana ja Ottilia on mun makuun vähän outo, mutta rytmillisesti yhdessä kuulostavat hyvältä!

2.Elna Ida Aliisa - tykkään! itse tosin käyttäisin kirjoitusasuna mieluummin joko Iida Aliisa tai Ida Alisa mutta noinkin kiva :)

3.Joenna Ada Amalia - Joenna vähän outo, Ada ja Amalia tosi kivoja. Rytmillisesti toimii ja kokonaisuutena kiva!

4.Verna Lia Mirjam - Verna ihana, Lia ihan ok ja Mirjam ihan kiva myös. Yhteenlausuttuna rytmi ei ihan toimi, paranisi jos viimeinen nimi olisi esim. Mirjami :)

5.Iita Ellen Vilhelmiina - oikein kiva!

POJAT:

1.Joachim Ossian Viljami - Joachim olisi kivempi Joakimina. Mielestäni kaksi kolmetavuista nimeä viimeisinä rytmittää nimen oudosti, joten keskimmäinen nimi voisi olla kaksitavuinen, esim vain Ossi :) viljami on ihana!

2.Eliel Luukas Jeremia - tykkään!

3.Jooa Petrus Johannes - kaikki nimet yksittäin kivoja ja sarjanakin toimivat ihan kivasti, itseä häiritsee vain kun kaksi viimeistä loppuvat molemmat ässään.

4.Pietu Theo Julius - tääkin kiva! Theo on kirjoitusasultaan vähän eri sarjaa kuin Pietu ja Julius, mutta kyllä se tuohon sopii :)

Vierailija
2/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönimistä kaunein on Alva. Elna myös nätti.

Jälkimmäisistä nimistä kauneimpia Amalia, Ottilia, Vilhelmiina ja Aliisa(Alissa olisi vielä nätimpi).

Näistä saa sekoittelemalla paljon muitakin kivoja yhdistelmiä..:)

Alva Ellen Aliisa/Alissa/Alessia?

Alva Ida Ottilia?

Alva Ingrid Amalia/Amelia?

Poikien nimistä Eliel on suosikki. Olen kyllä Elielin äitinä hiukan puolueellinen..;)

Jooa myös tosi kiva!

Jälkimmäisistä nimistä mieleeni on Jeremia, Luukas..Julius ja Johannes myös kivoja.

Ehkä miettisin lyhyempiä kakkosnimiä lisää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYTÖT:

1.Alva/Inca Ingrid Ottilia - Alvasta en pidä, Inca ihan nätti mut ehkä Inkana parempi. Ingrid on ok. Ottilia nimestä en pidä.

2.Elna Ida Aliisa - Elna ihan ok, Ida on ihana ja Aliisa myös nätti.

3.Joenna Ada Amalia - Joenna on jotenkin outo, Ada on kaunis ja Amalia ihan kiva.

4.Verna Lia Mirjam - Verna on ihana, Liasta en pidä ja Mirjam on ok.

5.Iita Ellen Vilhelmiina - Iita on kiva, Ellen menettelee ja Vilhelmiina on aivan ihana.

Mun mielestä kauneimmat yhdistelmät on Elna Ida Aliisa ja Iita Ellen Vilhelmiina.

POJAT:

1.Joachim Ossian Viljami - Joachim ois parempi Joakimina, Ossian on kiva ja Viljami kans ihan kiva. Tää ois mun mielestä parempi muodossa Joakim Ossi Viljami.

2.Eliel Luukas Jeremia - Eliel ihan ok, Luukas samaten ja Jeremia kaipaan mun mielestä s-kirjaimeen loppuun, Jeremias ois ihana.

3.Jooa Petrus Johannes - Jooa on kiva, Petrus nimestä en pidä ja Johannes on ihana.

4.Pietu Theo Julius - Pietu on ok, Theo jotenkin hankala ja Julius aivan ihana.

Mun mielestä paras alkuperäinen yhdistelmä on kuitenkin Joachim Ossian Viljami.

Vierailija
4/4 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muun kuin suomenkielisiä?

Minua näissä yhdistelmissä vaivaavat nuo vierasperäiset nimiasut, esim. c:t ja ch:t. Näyttävät oudoilta muuten tavallisten nimien keskellä. Muutenkin nimikokonaisuudet kovin eriparisia.

Jos olette suomenkielisiä, laittakaa nimet suomalaisella kirjoitusasulla.

TYTÖT:

1.Alva/Inca Ingrid Ottilia - ihan ok muuten, mutta Inca näyttää amerikkalaisen kirjoittamalta inka-intiaanilta. Alva parempi.

2.Elna Ida Aliisa - sekä I(i)da että Ali(i)sa joko pitkällä tai lyhyellä i:llä

3.Joenna Ada Amalia - Joenna outo

4.Verna Lia Mirjam - Lia outo tuossa keskellä

5.Iita Ellen Vilhelmiina - Iita hyvin kansanomainen varsinkin tässä yhdistelmässä. Parempi olisi Iida Ellen Vilhelmiina.

POJAT:

1.Joachim Ossian Viljami - todella outo, varsinkin Joachimin ch.

2.Eliel Luukas Jeremia - näistä paras, vaikka tässäkin laittaisin Jeremias

3.Jooa Petrus Johannes

4.Pietu Theo Julius - hyvin erikoinen yhdistelmä, kaikki nimet eri maailmoista. Varsinkin Theossa h pistää silmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän