Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun avustaa äitiäni rahallisesti? esim.pikkuveljeni asioissa

Vierailija
24.02.2012 |

äitini on pienipalkkaisessa työssä käyvä, naimisissa oleva vajaa 6kymppinen nainen. Pikkuveljeni on 20vuotias, kotona asuva opiskelija. Nyt tarvii silmälasit, äiti sanoi ettei hänellä ole laseihin oikein rahaa, vihjasi että minun pitäisi auttaa. Isosiskoni on luvannut auttaa satasella silmälasien ostossa. Muutenkin äiti jatkuvasti valittaa raha-asioistaan ja siitä kuinka menee rahaa pikkuveljeen. Äitini mies on töissä myös.

Me olemme mieheni kanssa työssäkäyviä ja meillä on kaksi lasta. Tienaamme molemmat myös vähän. Nyt en ole avustanut äitiä ja vaikenin nytkin tuossa silmälasiasiassa. Koenko turhaa huonoa omaatuntoa tässä asiassa? Tulisiko auttaa, millä summalla? Miten muut toimisitte tässä tilanteessa? Mieheltään äitini ei halua rahaa ottaa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksaa silmälasinsa itse.

Vierailija
22/23 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aivan käsittämättömältä tuollainen aikuisen miehen hyysäys.

Opiskelijana toki on aina vähän tiukkaa, mutta hänellä nyt huomattavasti paremmin asiat siinä että asuu kotona.

Mitä erikoislaseja hän tarvitsee, kun ne maksavat 150 euroa? Silmälaseja saa puoleen hintaan, kovilla pinnoitteilla. Valikoimaakin löytyy.

Miksi veljesi ei käy vaikka edes osa-aika töissä, kun rahan tarvetta selvästikin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sisaresi haluaa auttaa se hänen ongelmansa. Sinun ei tarvitse. Äitinne kyetessään osallistuu hankkimiskuluihin ja mahdollisesti veljesi isä jos tekemissä. Isäpuolen ei tarvitse maksaa etenkään kun aikuinen ihminen kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi