Lue keskustelun säännöt.
G: Kumpi haluaisit olla, Victoria vai Madeleine?
Kommentit (3)
- Kuningashuoneen edut, muttei velvollisuuksia
- Asuu Nykissä, elää vapaata elämää
- Ei painetta perheenperustamiseen ja lisääntymiseen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei paineita niin paljon kuin kruunuprinsessalla. Ja onhan Madde kauniimpikin.
mutta jos pakko valita niin Madde...vapaampi elämä ja onhan se nuori ja kaunis :)