Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti arvostelee tyttärensä ulkonäköä?

Vierailija
24.02.2012 |

toisesta ketjusta tuli mieleen, en ymmärrä kuka äiti arvostelee lapsensa ulkonäköä, en vain voi tajuta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoi mua useaan otteeseen läskiksi ja kuinka olen voinut päästään itseni sellaiseen kuntoon. Mittani olivat ennenkuin päästin itseni huonoon kuntoon 52 kg ja 168 cm. Ja kun olin äitini mielestä läski, nii mittani olivat 62 kg ja 168 cm. Että näin.

Vierailija
2/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse on syntymäasusta. Mutta joskus minusta äidit voisi vähän enemmänkin seurailla tyttäriensä ja poikiensa asustusta ja ehkäpä hieman jopa sitä miten paljon meikkaa ja miten hiukset tai kynnet on. Eli esim ei lippalakki/pipo päässä sisälle. Hiukset pitää pitää suht siistinnäköisinä ja tämä ei tietenkään estä persoonallista lookkia, mutta pitää ne silmät sieltä tukan alta näkyä, edes toinen ;) Kynsien pureskeluun voisi puuttua ja käsien sorminauhojen repimiseen ja mielestäni koululaisella ei vielä tarvitisi olla mitään kahden sentin akryylejäkään, koska ne estävät normaalin koulutyöskentelyn ja liikunnan harjoittamisen. Ja tästä viimeisestä voi tietenkin olla joku toistakin mieltä, mutta etoo kyllä hieman ajatus kahden sentin kynnet köksän tunnin pullataikinassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotaan miten kauneusvirheet korjataan. Voi luoja kun lapsi ei ehdi edes kunnolla saada silmiä auki niin toimenpiteet on jo päätetty. Mielenkkiinnolla odotan miten suunnitelmat toteutuu.

Vierailija
4/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoi mua useaan otteeseen läskiksi ja kuinka olen voinut päästään itseni sellaiseen kuntoon. Mittani olivat ennenkuin päästin itseni huonoon kuntoon 52 kg ja 168 cm. Ja kun olin äitini mielestä läski, nii mittani olivat 62 kg ja 168 cm. Että näin.

Mutta on myös totta, että vanhempien pitäisi tukea lastensa terveitä ruokailutottumuksia ja myös liikuntatottumuksia ja mielestäni vanhemmat voivat ihan reilustikin puhua niin ylipainon kuin alipainonkin vaaroista. Parastahan olisi, että vanhemmat näyttävät tervettä esimerkkiä, eivätkä eläisi itse missään ääripäässä.

Vierailija
5/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotaan miten kauneusvirheet korjataan. Voi luoja kun lapsi ei ehdi edes kunnolla saada silmiä auki niin toimenpiteet on jo päätetty. Mielenkkiinnolla odotan miten suunnitelmat toteutuu.

mistä oikein puhut?

Vierailija
6/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missään synnäreillä ei varmaankaan puututa pieniin kauneisvirheisiin

mistä oikein puhut?

En ole aiempi kirjoittaja, mutta kyllä ainakin TAYS:ssa kotiinlähtötarkistuksessa lääkäri kertoi miten tyttäremme "kauneusvirhe" voidaan korjata. Lopulta se korjattiin 5-vuotiaana ja lähetteen leikkaukseen saimme 4 v neuvolassa.

Vierailija
7/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelusta ja miten

hän aikoo korjata lapsensa kauneusvirheet. Katsos jos ei ihan ehtaa tullut niin pitäähän se itse osata korjata, oma tekele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän