Vihaako kukaan muu (narsisti)eksäänsä niin paljon kuin minä
Mä oikeasti vihaan niin paljon!
Mä en ikinä halua nähdä kyseistä henkilöä silmissäni.
Mä en pysty edes sen vittumaista ääntä kuulemaan puhelimessa.
Mä en haluaisi edes lapsen menevän sen luo kylään!
Onneksi harvoin siellä vierailee!!!!!
Kommentit (23)
kuinka narsistit keittiödiagnosoidaan suuressa yleisössä aivan liian heppoisasti nykyään. Mutta TÄMÄ oli jo kaiken huippu! =DD
Olet itse narsisti. Narsistille ominaista kääntää jutut päälaelleen.
Mutta ei näiden kaikkien vihaajienkaan siulunmaisema terveeltä vaikuta.
vaan välinpitämättömyys. Itselläni myös aivan sekopää eksä, jonka edesottamuksia en edes jaksa lähteä tähän kirjoittamaan. Olen päässyt yli vihastani häntä kohtaan, hän on nykyään minulle aivan yhdentekevä. Sanansa eivät saa minussa mitään reaktiota aikaan. Ehkä sääliä ja halveksuntaa. Jos kuulisin hänen kuolleen, en tuntisi mitään. En iloa, en surua, en helpotusta. Muisto siitä että olen moisen ihmisen kanssa joskus ollut, oksettaa minua. Hävettää etten lähtenyt aiemmmin. Hyvät hetket ovat jotenkin "blokkautuneet" muististani. Esimerkiksi muistan kyllä että olemme katselleet leffoja tai käyneet ulkona syömässä, kävelleet käsi kädessä, harrastaneet seksiä jne, mutten saa millään päähäni niitä hetkiä. En muista yhtään yksittäistä tilannetta tai miltä mikäkin on tuntunut. Outoa. Mutta vapauttavaa. Jaksamisia kaikille jotka ovat joutuneet narsistin tai muun persoonallisuushäiriöisen "kynsiin", selviytyminen on pitkä taistelu. :)
Miten pääsit yli?
Mutta melko ilmaa hän minulle nykyään on. Onneksi. Eipähän vie mun energioita enää.