Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisynä keskeytetty yhdyntä?!!

Vierailija
24.02.2012 |

Me ollaa otettu ehkäisyksi keskeytetty yhdyntä?! Voiko tällasesta tulla raskaaksi ja eikö mahdollisuus ole äärimmäisen pieni? Muuta ehkäisyä emme halua käyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa jätettiin pois ja pari kiertoa meni ja tulin raskaaksi.

Vierailija
2/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta. ja kolme lasta tehty aina kun on lopetettu menetelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta itket palstalla kun pitää aborttia mennä tekemään.

Vierailija
4/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain jos kierto on kellontarkka ja ovulaation tunnistaa,minulla siis on näin.

Nyt yritämme vauvaa eikä ainakaan ekasta kierrosta tärpännyt..

Vierailija
5/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei seksiä oviksen aikaan.t:16

Vierailija
6/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä menetelmä on. Paitsi kun sen yhden ainoan kerran mies heittää lastit sisään ja hops, meillä sen tulos täyttää kohta 5 vuotta.

Hankin sitten kierukan.

Vierailija
7/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytetty yhdyntä 10v on tuolla suihkussa just ja kohta menossa nukkumaan, että sinänsä..

Vierailija
8/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, olet raskaana seuraavalla viikolla. Ei sillä ole mitään tekemistä kuukautisten säännöllisyyden ym. kanssa, varmat päivät on oma ehkäisykeinonsa.

t. 1 lapsi suunnitellusti 9 vuoden aikana, ehkäisynä keskeytetty yhdyntä

Vierailija
9/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään (ei siis oikeasti mikään) ehkäisy ei ole 100% luotettava. Niitä on varmempia ja vähemmän varmoja.

Keskeytetty yhdyntä kuuluu ehdottomasti niihin vähemmän varmoihin. Itseni on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka sitä käyttävät, vaikka eivät missään tapauksessa lasta haluat.

Mutta on pötypuhetta väittää, että se ei olisi ehkäisymenetelmä lainkaan.

Sori, joskus on pakko olla pilkunviilaaja.

Vierailija
10/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiita sitten ottamaan se lapsi vastaan. Niin tehokas ehkäisymenetelmä se on. Mutta sillai, jos tietää että just nyt ei välttämättä tarvi lapsen tulla, mutta ei maailma siihen kaadukaan niin se on ihan hyvä :)

t: se joka odottaa tällä tavoin alkunsa saannutta

Vierailija
11/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhdyt suuhun

Vierailija
12/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voiko tuollaisesta seksistä nauttia joka ikäänkuin jää kesken.

Mun mies ainakin sanoo että että ei tunnu niin hyvälle kuin että saisi olla loppuun asti sisällä.

Itsekkin olen sitä mieltä että sisälöä loppuun asti niin tuntuu parhaimmalle.

Vierailija
13/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nielee voiko tulla raskaaksi?

Vierailija
14/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voiko tuollaisesta seksistä nauttia joka ikäänkuin jää kesken.

Mun mies ainakin sanoo että että ei tunnu niin hyvälle kuin että saisi olla loppuun asti sisällä.

Itsekkin olen sitä mieltä että sisälöä loppuun asti niin tuntuu parhaimmalle.

Siis sehän tuntuu varmaan miehestä todella kurjalle, kun joutuu kokoajan olemaan valmiina lopettamaan ja kyllä munkin naisena tarvii sanoa, että jotain siitä jää puuttumaan, jos ei saa nauttia niistä miehen sykäyksistä, kun se tulee sisälle.

Vierailija
15/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä täälläkin, tosin raskaus ei olisi paha juttu. Mutta ei kai sitä voi sellaiselle parille suositella jotka ei missään nimessä halua lisää lapsia! Jos mies ei laukea sisään, miten siittiöitä voisi päästä eteenpäin? Eikös juurikin se siemenSYÖKSY vie ne kohteeseensa? Hormoniehkäisy on kieltämättä 100 % varma ehkäisy kun vie kaikki halutkin mennessään ;)

Vierailija
16/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusin Tehy-lehti, siinä oli tuosta juttua. Ja nimenomaan luotettavuudesta. Periaatteessa on siis melko luotettavakin ehkäisykeino, ns touhutipoissa ei juurikaan ole siittiöitä. Mutta kaikki miehet ei 100% varmuudella tunne ejakulaation alkua, mikä laskee ko ehkäisymenetelmän luotetavuutta.

Vierailija
17/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ehdotti myös tätä, kun olin käynyt läpi monia ehkäisymenetelmiä. Hänelle kun ei kondomi sovi, se heikentää hänen mielihyväänsä.

Joo...

Vierailija
18/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosin olen raskaana kun haluttiinkin niin, mutta ehkäisy todella onnistuu kun tuntee itsensä. Minulle luonnollinen ehkäisy oli helppoa, koska tunnen aina ovulaation todella selvästi ja kierto on säännöllinen. Lisäksi epävarmuustekijä ei haitannut, lapsi kun ei olisi ollut huono "vahinko".

Vierailija
19/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään ehkäisykeino ole. Kyseenalaista myös, tunnistaako ja malttaako mies sitte lopettaa ja vetää ajoissa ulos. Meillä on itselläkin ollut käytössä sama menetelmä mun kierron varmoina päivinä ja olen kyllä huomannut, että ainakin mun mies tahtoo jatkaa niin kauan, että laukeaakin lopulta sisään. No raskkaaksi en ole tullut, koska kierron ottipäivinä vaadin miestä laittaa kortsun.

Vierailija
20/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ehkäisyä, pitää sanoa että ette käytä ehkäisyä.

Ihan sama ruikkiiko siittiöt naamallesi mutta mitään ehkäisyä tuo ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi