Ehkäisynä keskeytetty yhdyntä?!!
Me ollaa otettu ehkäisyksi keskeytetty yhdyntä?! Voiko tällasesta tulla raskaaksi ja eikö mahdollisuus ole äärimmäisen pieni? Muuta ehkäisyä emme halua käyttää.
Kommentit (25)
kyllä se toimii, jos mies siihen sitoutuu.
Minä joudun sairauden vuoksi syömään koko ajan lääkkeitä, ei haluttu enää mitään pillereitä yms. siihen lisäksi eikä tykätä kondomeista.
Tietenkin täytyy varautua myös siihen, että jos sattuukin vahinko, täytyy hakea jälkiehkäisypillerit, mutta ei ole tarvinnut(mielest'ni katumuspillerit ei verrattavissa aborttiin, koska munasolun kiinnittyminen estetään)
Meillä on toiminu keskeytetty yhdyntä jo 10 vuotta. Silloin kun haluttiin lapsia, päästettiin sisään. 2 lasta siis. Mies heittää siis AINA spermat ulos hyvissä ajoin.
ehkäisyä ja pirun epävarmaa toimintaa muutenkin. Ja lisäksi se on miehen näkökulmasta ihan hanurista. Mutta onnea valitsemallanne tiellä. Ei kannata ihan mahdottomasti yllättyä, mikäli plussaat joku päivä :D
raskaana olen ollut suunnitellut 4 kertaa, tosin on käytetty tätä varmoilla päivillä. käsittääkseni itse touhutipat eivät sisällä siittiöitä, vaan ne jotka tulevat siinä mukana ovat virtsaputkeen jääneitä, virtsaputken voi puhdistaa siitiöistä ihan vaan sillä että pissaa orkun jälkeen :)
tuo ja varmat päivät. Ja raskausviikkoja tällä hetkellä 20. Eli toimii hyvin, siihen asti kun toimii :D