Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22-vuotias ja minulla on kaksi lasta,haluatko kysyä jotain ?

Vierailija
24.02.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs korkeakoulusta niitä liikunnanohjaajia tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lempiväri?

Vierailija
4/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 26-vuotias 4 lapsen äiti! hyvin ehdit tähänkin tähdätä! :)

Vierailija
5/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin silloin odottamaan esikoistamme. Lapset siis nyt 2v ja 0v.

Vierailija
6/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tyttö jo 10v ja minä vasta 32v,kolmihenkinen perhe ollaan, kyllä kannatti tehdä lapsi nuorena.

Vierailija
7/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan lapset nuorena :-) tarkoituksella.

-ap

Vierailija
8/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22v ja lapset 2 & 1. Nyt koululaisia ja itse alle 30. Voin myös todeta, että kannatti. Toki rankkoja aikoja on takana. Tsemppiä sulle!

Vierailija
9/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 17 kun esikoinen syntyi.. Nyt itselläni ikää 33v.. Esikoinen nyt kohta 16v ja muut lapset 14v, 11v, 8v, 8v, 5v, 2v, 2v.

Ja saman miehen kanssa :D eikä uskonnolla ole mitään tekemistä lapsimäärän kanssa.. Enempää ei tule, nämä riittävä nyt :D

Ja jos joku ihmettelee miten jaksa, hyvin :D Vanhemmat lapset auttavat kovasti ja tekevät osansa kotitöissä, no lähinnä siivoavat omat huoneensa ja pesevät myös pyykkiä, vievät roskia jne..

Vierailija
10/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 23v ja kahden lapsen äiti. lapset ovat 3 ja 1 vuotiaat nyt raskaana ja lokakuussa kolmannen lapsen laskettuaika. Olin siis 19 kun sain ensimmäisen. lapsillani ikäeroa kaikkien välissä 1v. ja 9kk

Vierailija
11/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias enkä vieläkään osaa kuvitella hankkivani lapsia, mutta meitä on moneksi!

Luuleeko ihmiset usein että laspet (tai eka lapsi) on olleet vahinkoja?

Vierailija
12/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias enkä vieläkään osaa kuvitella hankkivani lapsia, mutta meitä on moneksi!

Tämä on kyllä niin naurettava väite. Itselläni on kolme lasta ja olen 24 vuotias ja en ole koskaan ajatellut että joku ajattelisi minusta, että lapseni ovat vahinkoja! Kyllähän muutkin voi saada vahinko lapsia kuin nuoret!

Vierailija
13/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 19vuotiaana kaksi lasta, 23vuotiaana jo kolme:)

Ja iltatähden tein 33vuotiaana:)

Vierailija
14/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tekemistä on iällä vanhemmuuden kanssa.

Minäkin hoidan ihan hyvin lapseni ja olen hänet halunnut ja olen 18vuotias.

Miehellä vakiduuni.

Rahahuolia ei ole,eikä mielenterveysongelmia.

Mikä tässä olisi se "ongelma".

Olemme onnellisia:)

Vierailija
15/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko lisää lapsia tulevaisuudessa? itse olin 21v kun sain toisen lapseni, pojat nyt 3v4kk ja 1v 7kk, itse 23v. Olen yh, mies valehteli ja kusetti minua todella rankasti, olen onnellinen että sain rohkeutta erota. Nyt mulla on poikaystävä, jota en vielä ole esitellyt lapsille. Hänellä ei ole omia lapsia, mutta haluaa niitä kyllä. Onneksi ollaan nuoria vielä :)

Opiskelen juuri toisella asteella ammattia itselleni, lukion jälkeen kerkesin olla reilun vuoden töissä ennenkun jäin äitiyslomalle. Reilu vuosi jäljellä, sitten suunnitelmissa toivottavasti hyvä työ, oma talo ja tavallista elämää :)

Onko sinulla ammatti, töitä?

Kiva kuulla samanikäisten elämästä :)

Vierailija
16/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä vai poikia?

Vierailija
17/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin naurettava väite. Itselläni on kolme lasta ja olen 24 vuotias ja en ole koskaan ajatellut että joku ajattelisi minusta, että lapseni ovat vahinkoja! Kyllähän muutkin voi saada vahinko lapsia kuin nuoret!

En minä väittänyt että lapset olisivat vahinkoja. Lukion lopussa muutama luokkakaverini raskautui ja kaikki olivat yllätysvauvoja. Ympäristössä saatetaan olettaa ettei lapsi ole suunniteltu jos esim. koulut on kesken ja parisuhde tuore. Nykysynnyttäjät myös ovat vanhempia kuin ennen, joten nuoret äidit eivät ole niin yleisiä. En tiedä ap:n tilanteesta, siksi kysyinkin. Riippuu varmaan asunpaikasta ja perheestäkin, onko lapsia totuttu hankkimaan nuorena.

Vierailija
18/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä oo mitään ihmeellistä.

Vierailija
19/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa :)

Olen ammatiltani liikunnanohjaaja.

Joku kysyi,että luuleeko moni,että lapset ovat vahinkoja,itseasiassa kyllä. Aika moni on tullut sanomaan "oli varmaan tosi suunniteltua" ja nauranut päälle. Älytöntä,että jos nuorena saa lapsia,niin se tarkoittaa,että lapsia ei oltaisi tarkoituksella haluttu.

Olen ollut mieheni kanssa 6 vuotta yhdessä,että joo,ei ole ihan tuore juttu :)

Vierailija
20/31 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi haluanko vielä lisää lapsia,itseasiassa luulen,mutta en tiedä,että lapset ovat nyt tässä. Kaksi lasta on ollut meidän "ihanne" lapsiluku kokoajan,joten uskoisin sen jäävän kahteen. Koskaan ei kuitenkaan voi sanoa ikinä. Olemme kumpikin kuitenkin sitä mieltä,että lapset tehdään nyt eikä myöhemmin :)

-ap