Lue keskustelun säännöt.
Nettitreffit - miten reagoisit?
24.02.2012 |
Tutustut mielenkiintoiseen mieheen nettideittipalstan kautta, vaihdatte valokuvia ja mies vaikuttaa hyvältä. Sovitte treffit. Mies hakee sinut autolla treffeille. Lähdette ajamaan kohti treffipaikkaa. Autossa selviää, että mies on invalidi, häneltä puuttuu toinen jalka ja hän käyttää kainalosauvoja. Miten reagoisit?
a) veisitkö treffit loppuun saakka?
b) jatkaisitko tapailua?
c) menisitkö miehen kanssa sänkyyn?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Loppuun asti, ja miettinyt sitten miten eteenpäin. Mutta helvetin ison miinuksen listaan se tyyppi olisi kyllä saanut siitä ettei kertonut etukäteen.
Mulla kävikin niin, että huomasin vasta toisilla treffeillä, että mies nilkuttaa pahasti, koska jalkansa ovat pahasti erimittaiset, ja tällä kertaa ei ollut pohjallisia käytössä.
Olis se nyt voinut viikkokausien kirjoittelun aikana tuollaisenkin kertoa.
Seurustelu jatkui jonkun vuoden, mutta yhä mua ottaa päähän, ettei tuollaista asiaa sanota. Entä jos tosiaan olisi ollut jotain jonka olisin kokenut ylitsepääsemättömäksi? Se kokonaan puuttuva jalka nyt olis saattanut olla sellainen asia.
Olisin ollut sitten vähän kiusallisessa tilanteessa ensimmäisenä mökkiviikonloppuna..
Mullakin on tapana mainostaa heti alkuun, että on päässä vikaa. En mä halua joutua siihen tilanteeseen, että tulen yhtäkkiä sen takia heitetyksi pihalle, harva kun ymmärtää mielenterveyden ongelmia.