Lakanoistamme löytyi vieraan värinen häpykarva, mies teki etätöitä kotona tänään :(
Onko syytä epäillä uskottomuutta? Miehen häpykarvat ovat vaaleanruskeita ja minun punaruskeita mutta sängystämme löytyi keskiruskean sävyinen karva.
Olen shokissa.
Kommentit (34)
Kotona huomasin että mies oli laittanut pesukoneen päälle. Pesukoneessa pyöri häpykarvalakanat. Kysyin miksi peset pyykkiä, mies sanoi oudon nopeasti, miksi en. Olisin halunnut ehtiä mennä lakanamme läpi. Pesuohjelman loputtua pesukoneen sihdissä ei ollut häpykarvoja. Vihjasin miehelle äsken että tykkäätkö bruneteista. Mies sanoi että riippuu brunetista. Kysyin että entäpä jos se on keskiruskea eikä riipu vaan irtoaa? Arvatkaa oliko mies yllättynyt. Pikkuvihjein painostan hänestä tunnustuksen. ap
Illan piristys. Lapset herää kohta kun täällä itsekseni nauran.
Lavuaariin ilmestyy mustia lyhyitä hiuksia. Ne on noin kaksi senttiä pitkiä. Miestä ei ole, eli en pelkää "toista naista". Mut mistä ne tulee. Pojalla viiden millin siili ja viikot armeijassa. Kummalakin tytöllä pitkät vaaleat hiukset. Itse olen myös pitkähiuksinen. Mä en ymmärrä mistä ne karvat tulee?!?
Kyselin tutuilta ja nuo kuulostaa kyllä marsun karvoilta, ei siis kannata huolestua.
löytyy jatkuvasti meidän koiran karvoja, siis apua, onkohan mun mies ihan sairas ja nussii koiraa aina kun en ole kotona.
Kyselin tutuilta ja nuo kuulostaa kyllä marsun karvoilta, ei siis kannata huolestua.
Mä kyllä huolestuisin jos ois aihetta epäillä ett mun mies panee marsua.
Mä kyllä huolestuisin jos ois aihetta epäillä ett mun mies panee marsua.
Ja tälläei ollu miäst, joten on vaa se poik ja sitte ne tytööt.
Alapään karvat nyt on vaikka minkä värisiä, älä huoli. Vaan jos tyynyllä alkaa olla jos vaikka millaista hiusta, niin sit voi ehkä kysyä.
Näin kävi minulle. Mies ensin kielsi, mutta tyynyltäni löytyneet vieraat hiukset paljasti kaiken.
Mulla on yksi huolella ja pitkään kasvatetuista karvoista kadoksissa. Olenko tulossa kaljuksi? Minkä mittainen se oli? Jos alle 7 cm, niin ei kyllä sitten mun..
uskon sua ja voin kuvitella miltä susta tuntuu - olen itsekin ollut se jota törkeästi petettiin.
Kiva jos pidät meidät ajan tasalla.. :)
Tsemppiä!
P.S. Viimeistään tuo lakanoiden pesu kesken päivän (kun pitäisi olla etätöiden kimpussa)...hohhoi...
tietenkin oli se ensimmäinen merkittävä seikka MUTTA mielestäni kuuluisi vertailla myös karvojen välisiä karkeuseroja hankaustesteillä sekä eroavaisuuksia vetolujuuksissa!
Vähän tarkkuutta näihin analyyseihin. Analyysista tuli nyt mieleen että oletko ap ottanut testikarvoja myös "sieltä minne aurinko ei paista", koska karvojen värit saattavat olla sillä ihmisen pimeämmällä puolella yllättävän erilaiset!
tätä mäkin olen miettinyt, ei herranlettas. Se panee meidän koiraa.
tätä mäkin olen miettinyt, ei herranlettas. Se panee meidän koiraa.
vastauksena siis "meitin sängystä" postaukseen...
Ei syytä huoleen, kyseessä voi olla aivan oman talon lemmikki!
Onko miehesi viimeaikoina ollut turhankin hellä lemmikki puudelillesi?
karvaa suustaan, kun oli aamulla kävässyt työpaikallaan. Täällä kun siitä kerroin pidettiin sitä provona ja mua hulluna. Mies tietenkin kielsi kaiken, kuinkas muuten.
äkkiäkös tuo selviää, kenen karva kyseessä.
soisitko sen mieluummin olevan naisen vai miehen?
Huolehdi, että pääset itse palaamaan takaisin kesken työpäivän tai näyttelet vaikka sairastunutta. (esim. äkillinen ripuli)
kerää karva minigrip-pussiin ja vie poliisiasemalle dna-tutkittavaksi!
tää oliki jotain huijausta?!