Isot vai ei? (Tisseistä)
Kertokaas nyt mielipiteitä, että onko tytöllä isot tissit jos on 157cm pitkä ja painaa 48kg ja kuppikoko on 65F? Ja ikää on 20v :D
Minkä kokoset on teijän mielestä liian isot tissit? Minkälaiset te omistatte?
Kommentit (43)
mitta on 75 ja olen ylipainonen, 85 ympärys on todella lihavalla.
Oma ympärys 70 ja minussakin on ylimääräistä...
Mutta av:llahan "hoikka" tarkoittaa jotakin 25-27 BMI:ä :D
-30
Mulla on 65E ja mielestäni nää on ihan normaalit, ei ainakaan kukaan ole tullut äimistelemään. Changelta tosiaan ostan liivit kun ei muualta (seppälä, lindex tms) sopivia ja päällä pysyviä löydy.
Lumingeriellä muuten antaa koko laskuri saman koon kuin Changella, ettei se ole vain Change jolla on "ihan oma kokotaulukkonsa".
Lumingeriellä muuten antaa koko laskuri saman koon kuin Changella, ettei se ole vain Change jolla on "ihan oma kokotaulukkonsa".
Olet luultavasti isompi kuin 65 cm, jos mittaat ihan mittanauhalla.
Oma ympärys 70 ja minussakin on ylimääräistä...Mutta av:llahan "hoikka" tarkoittaa jotakin 25-27 BMI:ä :D
-30
itsellä 80B koko, ja olen kyllä hoikka. BMI 19
Olet luultavasti isompi kuin 65 cm, jos mittaat ihan mittanauhalla.
Mitta rintojen alta on 69cm. Toisissa merkeissä menee 65, toisissa 70 parempi.
Ympärys 85 (!!!) ja olet "hoikka"?? Just. Ilmeisesti sulla on sitten vaan isot luut...
Näyttää naurettavalta, jos rintaliivit aiheuttavat rintakehään paidan läpi näkyvän taitoksen, enkä usko sen olevan terveellistä. Kun liinalla vielä auttaa, saahan ympärysmitasta aika paljonkin pois.
Jos yhtälailla yleistää, 75 ja alle on anorektikon mitta. 10 senttiä lisää kehää tarkoittaa kolme senttiä lisää leveyteen.
Jos yhtälailla yleistää, 75 ja alle on anorektikon mitta. 10 senttiä lisää kehää tarkoittaa kolme senttiä lisää leveyteen.
On varmaan normaalia että pidemmällä on isompi rintakehäkin olemtta läski. Samoin kuin lyhyemmällä pienempi rinnanympärys olemtta anorektinen.
No huh huh taas, A-kupin tissit on pieniä, ei jotkut deedeet.
Eikä mulle tosi lihavana mahtuis mitenkään joku ympärysmitta 85, se on mun ympärysmitta sillon, kun BMI on jotain 22. Mutta mulla onkin tosi leveä selkä ja rintakehä, ja ne ei tosiaan laihtumalla pienene.
Ehkä noin pienellä tytöllä isommanpuoleiset, mutteivät vielä mitkään valtavat hinkit.
Pituuteen ja painoon molempiin 20 lisää. ;)
Ehkä noin pienellä tytöllä isommanpuoleiset, mutteivät vielä mitkään valtavat hinkit.
Onko vielä mielipiteitä?
Itsellä "vain" 75D ja nämäkin mielestäni ruman suuret.
Pysyykö rinnan alla lyijykynä? Penaali?
Sulla on samankokoiset rinnat
75D-> 70DD -> 65 F
olen itse muutaman vuoden vanhempi mutta täsmälleen saman pituinen ja painoinen, ja kuppikokoni on 75A.
Itse olen 160cm ja 55 kg, kokoni on 65E.
Rinnakkaiskoothan menee niin, että 65F:ssä on samankokoinen kuppi, kuin 85B:ssä. Tosin noin hoikassa varressa kuppikoko voi näyttää suurelta, vaikkei tosiasiassa ole B:tä suurempi.
on ihan pienet 75DD menee just ja just liiviliikkeen liiveissä. melkein 75E tarttis olla. Tissit tosi pienet, menee hyvin oman nyrkin sisään. 65F on tosi paljon pienempi kuin esim. 75DD eli mittojen puolesta on pienet tissit ap.