Isot vai ei? (Tisseistä)
Kertokaas nyt mielipiteitä, että onko tytöllä isot tissit jos on 157cm pitkä ja painaa 48kg ja kuppikoko on 65F? Ja ikää on 20v :D
Minkä kokoset on teijän mielestä liian isot tissit? Minkälaiset te omistatte?
Kommentit (43)
F kuulostaisi paljolta, mutta jos ympärysmitta on 65, niin silloin kupit on vielä melko pienet. Omat rintani (julkisella pienennetyt) ovat 70E/F, ja ne ovat erittäin sopusuhtaiset. Olen samanpituinen kuin sinä, mutta painan enemmän.
Jos olisi Triumphilta tai muuta "aikuisten naisten" mallistoa, niin ehkä kohtuullisen kookkaat.
Mun liivit on joko 80C tai 75F
Joten miettikää sitten onko mulla isot rinnat, ihan normaalit eli ei ainakaan isot. Liivikoko riippuu niin valmistajasta.
Halpiskaupoissa mulle menee D-kuppi, mutta liiviliikkeessä on noi ylemmät koot aina.
rasittaa aika paljon selkää, eikö ne oo painavat?
mulla nyt raskaana kasvanu rinnat kokoon c85 ja tuntuu että kyllä painaa. ja isot on että voin kuvitella millaset mollukat on f koon tissit.
sellanen b koko on must sopiva ainakin mulle, ja oon pitkä ja hoikka
rasittaa aika paljon selkää, eikö ne oo painavat? mulla nyt raskaana kasvanu rinnat kokoon c85 ja tuntuu että kyllä painaa. ja isot on että voin kuvitella millaset mollukat on f koon tissit. sellanen b koko on must sopiva ainakin mulle, ja oon pitkä ja hoikka
C85 rinta on isompi kuin F65. Ympärysmitta on eri asia. B85 taas saman kokoinen kuin F65.
Pienillä ympäryksillä kuppikoot ovat usein suuria. Joku F100 taas on mallia riippukeinu.
60E, brittikoon liiveissä 60FF.
Omasta mielestä eivät ole mitkään järkyttävän isot, aika ok kokoiset. Miehen mielestä ovat "jäätävät" ja ystävät (sekä miehet että naiset) ovat ihmetelleet miten minulla voi olla näin isot luomurinnat.
Pituutta n.154cm ja painoa 42kg. Ovat siis raskauden jälkeen kasvaneet näihin mittoihin, aikaisemmin olin 60C. Eivät kuitenkaan _onneksi_ roiku, mutta varmasti pakenevat napaa kohti iän myötä...hartiat ja selkä ovat usein jumissa. :/
Vastauksena kysymykseesi, luulen että omissa silmissä rinnat näyttävät pienemmiltä kuin muiden näkökulmasta.
Minulla on 65C ja pienet nämä on, mutta riittävät tähän kroppaan (164/49). Onhan tuossa muutama kuppikoko eroa, mutta en ehkä osaa ihan hahmottaa millainen ero se oikeasti on.
70C/D ja nämä ovat ihan pienet, oikeasti. MUTTA huom., koko on Lindex, HM jne. koko, eikä mikään Changen, jossa on ihan päättömät koot. Siellä olisin varmaan joku 60G :P
Itse tykkään pienistä rinnoista sekä itselläni että muilla. Joskus tulee huomattua esim. kuntosalin suihkussa isot tissit ja ajatus on vaan että luojan kiitos mulla ei ole tuollaisia! Tätähän nyt ei tietenkään kukaan isotissinen usko, mutta näin se on :)
(Ja on mullakin nuorempana ja pulskempana ollut isot tissit, että tiedän millaista se on, mutta nyt onneksi imetysten ja laihtumisen jälkeen on pienet ja nätit.)
mulla nyt raskaana kasvanu rinnat kokoon c85 ja
oon pitkä ja hoikka
Ympärys 85 (!!!) ja olet "hoikka"?? Just. Ilmeisesti sulla on sitten vaan isot luut...
sit tämmöset 75D-75E -kokoiset isot?
sit tämmöset 75D-75E -kokoiset isot?
riippuu niin paljon minkä kokone oot :D
mä oon siis 75D-75E -kokoinen, ellei tuosta jo sitten käynyt ilmi ;)
olen 169 cm ja painoa noin 67-69 kg
mä oon siis 75D-75E -kokoinen, ellei tuosta jo sitten käynyt ilmi ;)
olen 169 cm ja painoa noin 67-69 kg
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt mielipiteitä, että onko tytöllä isot tissit jos on 157cm pitkä ja painaa 48kg ja kuppikoko on 65F? Ja ikää on 20v :D
Minkä kokoset on teijän mielestä liian isot tissit? Minkälaiset te omistatte?
Aikuisena miehenä olen kiinnostunut näkemää rintasi.
Mutta ei mitkään lollot. Varmaan olet ihan sutjakkaan näköinen. Mulla on itsellä 70G eikä nekään ole mitkään jätit. Hyvät liivit päällä ja sopivalla vaatetuksella en näytä ollenkan uhkealta.