Esimies vastaa puhelimeen kesken kehityskeskustelun
eikö kerrokin hänen asenteestaan alaistaan kohtaan??
Vastasi 3 krt 2 tunnin keskustelun aikana puhelimeensa..
Kommentit (5)
Puhelin soi, oli kuulemma "pakko ottaa" -puhelu. Kysyin, että menenkö siksi aikaa pois. Ei tarvinnut, joten odotin vartin siinä kuunnellen. Esimies pahoitteli kovasti.
Kohta puhelin soi uudestaan, ja taas oli "pakko" puhua. Ilmoitin ystävällisesti, että meidän on parasta jatkaa tätä joskus myöhemmin, kun voimme molemmat sulkea puhelimen edes tunniksi.
Palasin töihini. Jos ei kykene sulkemaan puhelintaan, ei ansaitse minun kanssani keskustelua.
Kaksi tuntia voi yleensä oikein hyvin pitää puhelimensa kiinni ja palata soittopyyntöihin kehityskeskustelun jälkeen. TAI jos joku tulipalopuhelu tulee/on odotettavissa, pitää sitä ainkain pyytää anteeksi.
eikö kerrokin hänen asenteestaan alaistaan kohtaan??
Vastasi 3 krt 2 tunnin keskustelun aikana puhelimeensa..
Melkoinen ääliö. Samaan kategoriaan menee omani, joka aloitti "keharit" kertomalla, ettei ole yhtään ehtinyt valmistautua, että missäs ne paperit taas olikaan... Sitten kun vuoden tuloksia käytiin käpi, alkoi kommentoida, että katsopas, kollega X on laskuttanut enemmän kuin sinä! Ja eikös X aloittanut kesken vuotta, muistatkos koska aloitti? No en muistanut. EVVK koko kehari.
Ja tällaista asiantuntijahommissa, siis:D
mutta voi kertoa jotain myös esimiehestä muuten. Jotkut ihan fiksuilta näyttävät ihmiset ovat täysin kykenemättömiä sulkemaan puhelintaan. Puhelimeen vastaaminen kehityskeskustelussa on sopimatonta ja moukkamaista, mutta ei aina kerro siitä, etteikö esimies arvostaisi alaistaan, vaan esimies voi olla yhtä törppö joka paikassa.
se, mitä tekee heti vastaamisen jälkeen, kertoo enemmän. Eli vastaako ja sanoo, että pidän kehityskeskustelua, soitan myöhemmin vai vastaako ja jää keskustelemaan puhelun loppuun... Ensimmäisen tapauksen hyväksyn oikein hyvin, toista en.