Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten sivistyksen tason huomaa tällä palstalla.

Vierailija
23.02.2012 |

En jotenkin voisi kuvitella muun maalaisten äitien ihmettelevän netin palstoilla, että kuinka Victoria repesi, vauva saattaa olla vammainen jne. Aika alhaista tekstiä. Mutta se kuuluu tälle sivistymättömien moukkien palstalle, pissa kakka pieru perse juttujen joukkoon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nykyihmisten syyllistämisessä esivanhempiensa teoista ei ole mitään tekemistä terveen järjen kanssa.

Paitsi silloin kun keskiaika on siirtynyt nykyaikaan ilman oikeuden toteutumista tai edes anteeksipyyntöä.

Vierailija
22/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muissa maissa meno on oikeasti samanlaista. Eivät suomalaiset todellakaan ole maailman ainoita juntteja.

Itse asiassa sanontahan kuuluu, että "Suomessa on maailman sivistyneimmät juntit". Miettikääpä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muissa maissa meno on oikeasti samanlaista. Eivät suomalaiset todellakaan ole maailman ainoita juntteja.

Itse asiassa sanontahan kuuluu, että "Suomessa on maailman sivistyneimmät juntit". Miettikääpä sitä.

kyllä ruotsalaiset juntit varmasti on meitä sivistyneempiä. Nehän puhuu ruotsiakin!

Vierailija
24/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä sivistynyt, mutta nauran myös pissakakka-jutuille. En tosin Victorian synnytystä koskeville, tuommoinen on tosi mautonta.

Vierailija
25/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä sivistynyt, mutta nauran myös pissakakka-jutuille. En tosin Victorian synnytystä koskeville, tuommoinen on tosi mautonta.

Pääsikö siltä kuninkaallinen kakka ennen synnytystä? Well I never, käsittämätöntä.

Vierailija
26/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen sivistyksen taso on näemmä sitä, ettei tavallinen suomalaisen kaduntallaaja tajua, että aivan koko maailma on täynnä tavallisia kaduntallaajia, jotka ovat aivan yhtä sivistymättömiä kuin kaikki muutkin tavalliset kaduntallaajat.

Ihan yhtä pahansuopaa ja typerää käytöstä löytyy joka maailman kolkasta. Sinä et sitä ehkä näe, jos mielikuvasi maailmasta perustuu TV:n ja sanomalehtien tarjontaan. Siitä on karsittu pahin idiotismi, joten ainoa idiotismi, johon koskaan törmäät on omin silmin näkemäsi idiotismi. Siis yleensä suomalainen idiotismi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme