Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v. vanha??

Vierailija
23.02.2012 |

Moni ikäiseni (28) nainen pitää itseään jo vanhana ja rupsahtaneena. Odottaa kauhuissaan kolmekymppisiä ja miettii uskaltaako vielä yrittää lasta kolmenkympin jälkeen. Huh, huh... useimmat näistä "nuorista ikääntyneistä" on sellaisia, jotka perustivat perheen jo ennen 25. ikävuotta. Eipä sitten ihme, että kolmekymppisenä on tunne, että on keski-ikäinen.

Moni ikäiseni kaikenlisäksi valittaa raihnaisuuttaan, mikä huvittaa suuresti. Ei enää viitsitä mennä aerobicciin tai aloittaa uutta harrastusta, kun on niin vanha :D. Ja sit vollataan, kun kunto on heikko.

Kun itse aloitin uuden tanssiharrastuksen, niin eräs ikäinen "vanhanuori" totesi, että "miten sä jaksat enää tässä iässä" :D.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikuinen jo, ikää 32 vuotta. Lapsia kaksi joista ensimmäinen syntyi kun olin 28, emme kuitenkaan saaneet häntä pitää. Nyt olen 9kk vauvan onnellinen äiti, enkä koe itseäni yhtään 31 vuotiaaksi saatika vanhaksi. Tosin minulla oli ikäkriisi 25:na kun tuntui että en ole saanut mitään aikaan.

Odotan innolla jo 40 ikä vuotta, kun moni sanoo olevansa silloin parhaassa iässä =) Nautitaan elämästä eikä murehdita sitä minkä ikäisiä ollaan ja vaikka muut meitä pitäisikin vanhana ja mummoäiteinä. Ehkä heillä on enemmän ongelmia itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi