Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleine-täti ei viitsi tulla Yhdysvalloista katsomaan sisarentytärtään

Vierailija
23.02.2012 |

Mieluummin shoppailee ja juhlii New Yorkissa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Madeleinen hankala istua SAS:in koneessa, heillä ei ole muuten ensimmäistä luokkaa.

Madeleine on itse sanonut ettei ole tuossa ja nirppanokan tuntien se ei ole mikään ihme.

Vierailija
22/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostonhimoisia suunnitelmia exäänsä kohtaan. Maddeahan eivät kuninkaalisten ohjeet koske. Sitäpaitsi, sitä vituttaa kun vikke saa nyt täyden huomion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi virallisen onnittelutiedotteen. (katsokaa tekstitv:ltä). Nirppanokka röökimuija ei osaa edes käyttäytyä.

Vierailija
24/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorian vauvan mutta oma täti ei :(

Vierailija
25/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei halua elää kuninkaallista elämää. Madekeinehan on luopumassa arvostaan elääkseen elämäänsä niin kuin itse haluaa, eikä niin kuin kuningashuone haluaa.

Vierailija
26/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan vastasyntynyttä. En tulisi. Eikä siskonikaan sitä edellyttäisi. Enkä minä edellyttäisi sitä, että hän tulisi matkojen takaa vauvaa katsomaan. Ristiäisiin saattaisin tulla, jos olisi lomaa. Siskoon on erittäin hyvät välit ja kyllä hän kävi meitä Jorvissa katsomassa joka kerta : )

Vierailija
27/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan vastasyntynyttä. En tulisi. Eikä siskonikaan sitä edellyttäisi. Enkä minä edellyttäisi sitä, että hän tulisi matkojen takaa vauvaa katsomaan. Ristiäisiin saattaisin tulla, jos olisi lomaa. Siskoon on erittäin hyvät välit ja kyllä hän kävi meitä Jorvissa katsomassa joka kerta : )

ja luulisi siihen kuuluvan edes se, että tullaan uutta kruununperillistä katsomaan. Madde on vaan pissis jota vituttaa, kun ei itse ole kaiken huomion keskipiste. Sen kuuluisi ehdottomasti luopua kuninkaalisesta arvonimestään. Siitä vaan itseään elättämään.

Vierailija
28/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelisitko?

Vierailija
29/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa mutta heidän mielestään teillä tuskin välejä on.

veljellä ja siskolla on lapsia. Itselläni ei ole eikä tule. En ole missän tekemisissä sisarten lasteten kanssa ja totta puhuakseni en edes tiedä kuinka monta lasta veljelläni on. Ollaan kuiten kin hyvissä väleissä. Miksi? Ei vain kiinnosta lapset ja lapsien maailma pätkän vertaa. Minulle niitä ei ole olemassa. Veljelle ja siskolle homma on OK.

Vierailija
30/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei halua elää kuninkaallista elämää. Madekeinehan on luopumassa arvostaan elääkseen elämäänsä niin kuin itse haluaa, eikä niin kuin kuningashuone haluaa.

että hän ei ole valmis luopumaan loistosta ja kuuluisuudesta. Hän vain olisi valmis luopumaan kaikista velvollisuuksista. Hänhän elää tällä hetkellä veronmaksajien rahoilla tekemättä mitään vastineeksi. Äidin perustamassa hyväntekeväisyysjärjestössä töitä on noin kerran kuussa - sekin siis näyttävää edustustyötä. Ruotsalaisuutta ei millään tavoin edistä. Danielhan se sinne joutui syksylläkin matkustamaan oikeisiin töihin Victorian sijaisena, kun ei Maddesta siihenkään ole.

Hemmoteltu ja itsekeskeinen kakara, joka haluaa kaikki oikeudet mutta ei mitään velvollisuuksia.

Vierailija
31/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän ei ole valmis luopumaan loistosta ja kuuluisuudesta. Hän vain olisi valmis luopumaan kaikista velvollisuuksista. Hänhän elää tällä hetkellä veronmaksajien rahoilla tekemättä mitään vastineeksi. Äidin perustamassa hyväntekeväisyysjärjestössä töitä on noin kerran kuussa - sekin siis näyttävää edustustyötä. Ruotsalaisuutta ei millään tavoin edistä. Danielhan se sinne joutui syksylläkin matkustamaan oikeisiin töihin Victorian sijaisena, kun ei Maddesta siihenkään ole. Hemmoteltu ja itsekeskeinen kakara, joka haluaa kaikki oikeudet mutta ei mitään velvollisuuksia.

Vierailija
32/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että ei tiedä sisarustensa lukumäärää. En keksi juurikaan itsekeskeisempää ja narsistisempaa lausetta.

Jos veljeni hankkii koirakennelin, olen kiinnostunut hänen harrastuksestaan ja kyselen koirista. Jos siskoni ryhtyy missiksi, kyselen kisoista ja menestyksestä. Kummastakaan harrastuksesta en välitä enkä arvosta.

Ihmisistä sen sijaan on luonnollista ja normaalia olla kiinnostunut. On tunne-elämältään vajaa, jos luokittelee ihmiset niihin, joista ei välitä, ei kysy eikä halua kuulla mainintaakaan. Vielä vajaampaa on se, että kyse on omista lähisukulaisistaan.

Lapsettomana reissasin katsomaan jopa serkkuni vauvaa, vaikka ei olla läheisiä. Miehen sisarusten lapset kävimme tsekkaamassa jo synnytyssairaalassa, samoin ystäviemme. Emme olleet lapsirakkaita eivätkä lapset olleet tuolloin suunnitelmissa, mutta kuului ihan normaaleihin tapoihin olla kiinnostunut muistakin kuin omasta navastaan ja omista kiinnostuksen kohteistaan.

Sain sitten oman sinappikoneen viime metreillä, ja siskoni könysi katsomaan lastani sairaalaan, vaikka ihan hyvin olisi voinut olla tulematta, yhdessä kun oltiin oltu vapaaehtoisesti lapettomia. Ei niistä toisen lapsista tarvitse pitää, mutta jos on kyse omasta läheisestä, niin kyllähän hänen elämästään ollaan kiinnostuneita.

Madeleine onkin varmasti perheen nuorimpana se itsekeskeisin olento, joka itkee nyt miljonääripoikaystävänsä olkapäätä vasten, miten sisko saa aina kaiken ensin. Eiköhän järkkäile häitä kesäksi, että saisi huomiota itseensä ja pulauta itsensä paksuksi jo ennen häitä voidakseen sitten itkeä ja ihmetellä, miksi taas yksi mies petti ja jätti. Eikä vain kertakaikkiaan tajua, että joitain perusasioita voisi rempata ensin omassa elämässään kuntoon. Kun on aina saanut sormia napsauttamalla kaiken, on varmasti aika vaikeaa tajuta, miksi nyt kaikki ei suju samalla tavalla.

Vahinko vaan, että oman itsekeskeisyytensä osoittaa nimenomaan tuolla, että ei saa persettään ylös tuolista tullakseen katsomaan oman siskon esikoista. Vaikka omaa napaa ei kiinnostakaan, niin jotain voisi tehdä ihan vain ilahduttaakseen siskoaan.

kuulkaa näitä viisaita sanoja!

Vierailija
33/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin ulkomailla kun oma sisareni sai Suomessa esikoisensa. Kun tieto syntymästä tuli, tilasin välittömästi lennot seuraavaksi päiväksi (perjantaiksi) ja otin töistä vapaata.

Lentokentältä menin suoraan sairaalaan onnittelemaan rakasta siskoani ja katsomaan uutta vauvaa. Sunnuntaina lensin takaisin.

Vierailija
34/34 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joku hovin tiedottaja sanoi ettei ole suunnitelmaa, jonka mukaan madde olisi tulossa.

http://www.expressen.se/nyheter/kungen-och-silvia-vantar-pa-slottet/

"Prinsessan Madeleine bor i New York, men enligt Bertil Ternert finns det just nu ingen plan för när hon ska resa hem.

– Det finns inga omedelbara planer på det."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme