Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Iholla - Reino Nordin

Vierailija
21.03.2012 |

Särähti eilen pahasti korvaan, kun Reino Nordin useampaan otteeseen puhui vihamieliseen sävyyn kakaroista. Mun mielestä se on pahin sana mitä lapsista voi käyttää, enkä sitä itse käyttäisi omistani, enkä muidenkaan lapsista... Tai ehkä mä oon vaan liian herkkä. :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän se kauheen kaunis sana ole, riippuu toki äänen sävystä. Ite saatan peuhata lasten kanssa ja sanoa heitä äidin kakaroiksi.

Mutta ikävin mitä olen kuullut oli kun kuulin aidan takaa naapurin sanovan lapsiaan PERSKÄRPÄSIKSI! Taisi olla tosi huono päivä.

Vierailija
2/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän se kauheen kaunis sana ole, riippuu toki äänen sävystä. Ite saatan peuhata lasten kanssa ja sanoa heitä äidin kakaroiksi. Mutta ikävin mitä olen kuullut oli kun kuulin aidan takaa naapurin sanovan lapsiaan PERSKÄRPÄSIKSI! Taisi olla tosi huono päivä.

Ei kakarassa ole mitään ihmeellistä. Melkein sama kuin ipana (jota itse käytän paljon). Pentu on minun korvissani loukkaavampi.

Meillä perskärpänen on käytössä sekin. Lähinnä silloin, kun nuorempi on sillä tuulella, että kyttää ja kyselee koko ajan minun menojani kotona (seuraa yläkertaan ja pihalle, kyselee, missä olit, jos kävin vessassa jne). Ja joskus leikkivät perskärpästä seuraamalla ihan takana koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhui vaimolleen, kuinka vaimon aika menee "noiden kakaroiden" kanssa. Ja hänen kanssaan vaimo on vain noin 15%. Eikö se ole ihan normaalia, että pienen pojan (lisäksi viimeisillään raskaana olevan) äidin aika kuluu hyvin pitkälti lapsen kanssa. "Mäkin olen vain mies"-kommentti nosti niskakarvat pystyyn...

Kumpa miehet vain heräisivät tajuamaan sen, että naisen aika ja jakksaminen riittäisi muuhunkin jos miehet olisivat valmiita auttamaan enemmän lasten ja kodinpyörityksen kanssa. Liian usein vain vedotaan siihen, että on ollut rankka työpäivä...

Esimerkiksi meillä useamman lapsen kanssa kotona ollessa en välttämättä ehdi syömään mitään ennen kuin mies tulee kotiin. Siitä huolimatta, minun pitää nousta pöydästä ja tarvittaessa jättää syöminen kesken jos vauva innostuu itkemään. Miehellä kuitenkin on työpäivän aikana puolen tunnin ruokatunti ja kaksi 15min kahvitaukoa, jolloin hän ehtii syömään ja juomaan kahvinsaihan rauhassa...

Ja sitten iltaisin kun olen olen laittanut lapset nukkumaan pitäisi minulla olla vielä aikaa ja jaksamista miehellekkin, koska "hänkin on vain mies" :D

ap

Vierailija
4/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katseli eilen tuota ohjelmaa, kuunteli ihan hiljaa noita Nordinin juttuja ja totesi sitten; "ei jumalauta mikä idiootti". Eikä siihen mitään lisättävää, se jätkä on ihmiskuonaa. Sääli Mariaa.

Vierailija
5/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa kyseistä sarjaa, mutta en voisi olla enempää samaa mieltä. Meillä on esikoinen alle vuoden ikäinen ja mies vinkuu joka päivä että vieläkö rakastat kun ei sulla riitä mulle aikaa.. Ei se rakkaus noin vaan lopu, se huomio nyt vaan menee ekan vuoden aikana huomattavasti enemmän sen rakkauden pikku hedelmään ;)

Kun puhui vaimolleen, kuinka vaimon aika menee "noiden kakaroiden" kanssa. Ja hänen kanssaan vaimo on vain noin 15%. Eikö se ole ihan normaalia, että pienen pojan (lisäksi viimeisillään raskaana olevan) äidin aika kuluu hyvin pitkälti lapsen kanssa. "Mäkin olen vain mies"-kommentti nosti niskakarvat pystyyn...

Kumpa miehet vain heräisivät tajuamaan sen, että naisen aika ja jakksaminen riittäisi muuhunkin jos miehet olisivat valmiita auttamaan enemmän lasten ja kodinpyörityksen kanssa. Liian usein vain vedotaan siihen, että on ollut rankka työpäivä...

Esimerkiksi meillä useamman lapsen kanssa kotona ollessa en välttämättä ehdi syömään mitään ennen kuin mies tulee kotiin. Siitä huolimatta, minun pitää nousta pöydästä ja tarvittaessa jättää syöminen kesken jos vauva innostuu itkemään. Miehellä kuitenkin on työpäivän aikana puolen tunnin ruokatunti ja kaksi 15min kahvitaukoa, jolloin hän ehtii syömään ja juomaan kahvinsaihan rauhassa...

Ja sitten iltaisin kun olen olen laittanut lapset nukkumaan pitäisi minulla olla vielä aikaa ja jaksamista miehellekkin, koska "hänkin on vain mies" :D

ap

Vierailija
6/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"noi kakaratkin vaan tappelee" tai jotain vastaavaa.

En ota kantaa tohon Nordinin pariskuntaan. Mutta mä itse en voisi seurustella Marian kaltaisin ihmisen kanssa. Se on ihan ok, ihmisenä varmaan, mutta mulle se ei olisi oikea pari. Mä turhautuisin tollaisen ymmärtäjän kanssa. Mä haluan välillä "riidellä", mä haluan että mun mies sanoo mulle asioita suoraan välillä, en vaan kestäisi tollata kaartelijaa. Mä muuttuisi varmaan tosi provosoivaksi, ihan vaan ärtyttääkseni toista, että se heräisi ja antaisi kunnolla takaisin, sanoisin mielipiteensä suoraan.

Vierailija
7/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudelle tyrkyt ihmiset kuvaavat koko ajan itseään ja perhettään.

Mahtaa olla lapsille kivaa vähän isompana tajuta, että heidän koko elämänsä on reväytetty televisioon.

Ja sitten toi, että jonkun kriisin aikanakin se nainen on mukana vaan puolella kapasiteetilla, toinen puoli miettii kuvakulmia ja sitä, onhan se kuvan rajaus kamerassa ok, ja miltä mä vaikutan, jos mä nyt kameran edessä sanon miehelleni näin-ja-näin...

En suostuisi ikinä, ja olen sentään itsekin tv-toimittajana ko. median kanssa jatkuvasti tekemisissä.

Vierailija
8/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailotti sairaalassa että pitää saada keisarinleikkaus kun yksi on jo alapäästä otettu

Vierailija
9/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ollut Nytissä vai missä, Reiskan haastattelun. Esileikistä sanoi, että kiva kun on jo tutumpi puolison kanssa, voi sanoa että "räplää itsesi märäksi sillä aikaa kun käyn paskalla". Että tolleen. Kai se vetää jotain rennon pahiksen roolia? vai? Musta toi olisi niin noloa, että jättäisin ukkoni tuollaisen julkisen lausahduksen takia. En siksi, että häpeisin puheita vaan sitä, että olen yhdessä noin huonokäytöksisen ihmisen kanssa ja jään siitä vielä kiinni.

En ole kärryillä, että oliko silloin tämä samainen maria puolisona vai joku muu.

Vierailija
10/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kans suunnattomasti tämä kielenkäyttö lapsen kuullen ja se että puhutaan v...n kakaroista, eivätköhän he ihan yhteistuumin ole lapsia päättäneet hankkia? Ja Reinolle vaan tiedoksi että se on vaimo on seuraavat 10 vuotta sun vain sen 15%!!! Itsellä nyt 3 lapsesta nuorin 7-vuotias ja nyt alkaa olemaan aviopuolisoillakin aikaa toisilleen. Sitä se elämä on, joustavuutta ja toisen huomioonottamista arjessa, olet Reino varmaan luvannut myötä- ja vastamäessä olla vaimosi tukena. Kun lapset on pieniä tuntuu että usein on se vastamäki mutta kun jaksaa ne alkuvuodet niin kyllä se myötämäkikin sieltä tulee!! Nm. 12 vuotta naimissa, 3 lasta

Vierailija
11/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytti jo muutama vuosi sitten, kun kommentoi, että ei voisi ikinä esiintyä mainoksissa tai missään muussa "kaupallisessa". En itse ole näyttelijä, enkä yhtään näyttelijää henkilökohtaisesti tunne, mutta tuollainen "kaupallisuuden" dissaaminen tuntuu tekopyhältä teeskentelyltä.

Mutta kuten joku aikaisemmin kirjoittanutkin jo sanoi, niin en minä siitä Mariastakaan pidä. Sietämätön ymmärtäjä, joka lässyttää samaan tyyliin kuin lapseni päiväkodissa muutama täti. En ihmettele, että Reino kohtelee Mariaa niin kuin kohtelee, kun ei tuo vastaankaan laita, ainakaan kameran käydessä.

Vierailija
12/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katseli eilen tuota ohjelmaa, kuunteli ihan hiljaa noita Nordinin juttuja ja totesi sitten; "ei jumalauta mikä idiootti". Eikä siihen mitään lisättävää, se jätkä on ihmiskuonaa. Sääli Mariaa.

mies kans kysyi ohimennen että miksi AV:lla vihataa Reino Nordinia (nähnyt koneella palstan auki). Sanoin sitten parilla sanalla miehen tekosista ja kommenteista ja vastaus oli tuo sama "ei jumalauta mikä idioootti", pitkän hiljaisuuden jälkeen.

Vierailija
13/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi hieno ihminen. uskaltaa olla aito oma itsensä.

Vierailija
14/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on oikeasti suloinen ja ansaitsis todellakin jonkun viisaan, rakastavan miehen. Emmehän me tietenkään näe kuin siivun heidän elämästään ja Rienossahan voi olla paljon hyviä asioita myös. Mutta Maria on oikeasti mahtava äiti ja nainen, Vielä arkkitehti. Ei mene jakeluun että ottanut tuollaisen kiertäjätyypin.

Marialla pitäisi olla mies, jonka kanssa matkustelee ja saa arvostusta.

Voi olla virhe heidään kannaltaan todellakin tuo sarja. Koska ihmisten elämässä tapahtuu kaikenlaista draamaa mitä ei yleensä esitellä tv:ssä. Martina ja esko on hyvä esimerkki liiasta avoimuudesta julkisesti.

Vierailija
15/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katseli eilen tuota ohjelmaa, kuunteli ihan hiljaa noita Nordinin juttuja ja totesi sitten; "ei jumalauta mikä idiootti".

Että ihan miehinen mieskin niin sanoo, eikä pelkkää akkojen puhetta! On se noloa, kun naiset vieläkin pistää mielipiteidensä vahvikkeeksi miestensä vahvistuksia.

Vierailija
16/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katseli eilen tuota ohjelmaa, kuunteli ihan hiljaa noita Nordinin juttuja ja totesi sitten; "ei jumalauta mikä idiootti".

Että ihan miehinen mieskin niin sanoo, eikä pelkkää akkojen puhetta! On se noloa, kun naiset vieläkin pistää mielipiteidensä vahvikkeeksi miestensä vahvistuksia.

Minun miehenikin on sitä ja tätä mieltä. Vahvistaa av-mamman lausunnon jotenkin..

Vierailija
17/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee jotain kautta Reinon. Eipä vissiin kauheen hyvin, kun eilen sanoi ohjelman nähtyään sen olevan ihan v***n idiootti.Ei olis uskonut tollasta. Puhui jaksossa niin kauniisti lapsistaan "noi v**tun kakarat", ja syytti vaimoaan syrjähypystään.

Todellakin, Reino olet suomen vihatuin mies. Onnea!!

Vierailija
18/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty enää katsomaan ohjelmaa koska se mies on niin kamala suustaan. Ihan pahaa tekee. Säälittää vaimo. Ihan kamala mies, miten joku jaksaa tuollaisen kanssa??

Vierailija
19/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joutuu näkemään muiden reaktiot kusipäisen ukkonsa touhuihin ja paskapuheisiin. Luultavasti perheessä syyttää itseään ja vähättelee asioita, niinhän narsistin uhri "oppii" pakon edessä tekemään. Nyt pääsee näkemään, ettei tuo miehen touhu ole lähelläkään normaalia. Toivottavasti saa siitä voimaa jättää tollasen mulkun.

Vierailija
20/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa mukanaan koko historiaansa. Kaikkien elämä ei aina ole ollut kovin ruusuista ja rikkinäinen ihminen ei aina toimi normien mukaan. Uskon Marian valinneen Reinon, tietäen tämän heikkoudet ja vaikeat elämänkokemukset, ehkä hän myös toivoo pystyvänsä auttamaan toista eheytymään ihmisenä.

Tällä en todellakaan halua antaa oikeutusta Reinon käytökselle. Halusin vain muistuttaa, että kukaan ei ole syntynyt kusipäisenä, eikä se, että on syntynyt "kulttuurisukuun" (kuten joku kirjoitti) tarkoita, että elämä esim. lapsuudessa olisi ollut mitenkään auvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi