Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin miljonääriäidit ja Erika-tyttö; säälittääkö ketään muuta?

Vierailija
23.02.2012 |

Mulle tulee jotenkin tosi paha olo kun katson tuota pientä Erika-tyttöä, joka tuntuu olevan jotenkin tosi alistettu, iloton ja ahdistunut lapsi. Ei mikään ihmekään, jos äiti on noin dominoiva ettei lapselle jää tilaa mihinkään oman tahdon ilmaisuun. Mut mietityttää, kuinka ankara toi Gunilla on hänelle kun kamerat ei näe. Noi aikuiset voi toki vetää roolia ja näytellä tuossakin sarjassa, mut ton lapsen surullisuus on ihan aitoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunillan katseessa on jotakin tosi pelottavaa. Viimejaksossakin, kun tappeli sen öäitinsä hoitajan kanssa. Sillä on jokin outo hullunkiilto silmissään kokoajan. Vaikuttaa tosiaankin sairaalta ihmiseltä ja lapsi raukka tekee mitä äiti sanoo ettei äiti vain suutu. Säälitti kyllä tyttöparka.

Vierailija
22/28 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaako se gunilla jotain itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei todellakaan VOI HYVIN. Toivottavasti ohjelma herättää lapsen muut sukulaiset tai viranomaiset tajuamaan, että lapsen psyyke ja persoonan kehitys on vaarassa tuhoutua tolla menolla. ämmä ei varmaan edes itse tajua mitä hallaa lapselleen tekee..muiden pitää puuttua siihen. Lapsen koko tulevaisuus on kyllä vaakalaudalla...missähän on isä ja sukulaiset.

Vierailija
24/28 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloiko se sitten loppujen lopuksi siellä tilaisuudessa? katsoin siihen asti kun Gunilla selitti että hänen tyttäreensä ei meikata ja seuraavassa otoksessa se oli pistämässä sille vessassa suljettujen ovien takana huulipunaa.

Kuvaa ei näkynyt, mut ääni kuului.

Vierailija
25/28 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloi, mutta näytettiin kuvaa vaan kenraaliharjoituksesta?! Tai ainakaan katsojia ei ollut kuin eturivissä...

Voi voi.. Äiti yrittää kaikinkeinoin päästä ITSE julkisuuteen ja kun ei itse pääse niin lapsensa väkinäisellä kustannuksella :(

Vierailija
26/28 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kenraaliharjoituksen jälkeen, kun G kehui tytärtään. Niin vaikutti todellakin, että Erika ei uskonut mitä äiti sanoo, koska kameroiden sammuttua on toinen ääni kellossa :/ Ennen ohjelma oli hauska, mutta nyt ahdistaa kovasti tytön puolesta.

Lapsi on 9v ja äitinsä etsii hänelle aktiivisesti TÖITÄ, jotta pääsee itse pätemään. Tosi surullista :/.

Ja se niiden De Lux huone oli joku läävä motelli. "Elämässä pitää olla luxusta". Huh, huh, mikä ämmä.

Vierailija
27/28 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa tuota ohjelmaa, kun tulee niin surku tuota pientä tyttöä. Reppana on ihan liian nuori tuollaiseen!

Vierailija
28/28 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti vaan sanoo, ettei sun tarvitse jännittää...minä sanoisin tossa kohdassa, että ei sun tarvi laulaa jos tuntuu niin pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan