Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se ollut nopea synnytys, ennen yhtä sairaalaan ja

Vierailija
23.02.2012 |

neljän jälkeen syntyi :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti ihanan nopealta synnytykseltä, ei ole mikään nuori ensisynnyttäjä enää! Itse päkersin esikoistani pari vuorokautta, eikä toinenkaan muutamassa tunnissa tullut. Hieno homma Vickanille :)

Vierailija
22/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ensimmäisessä (ja toistaiseksi ainoassa) synnytyksessä kotona niin pitkään kuin jaksoin (itse asiassa mies jaksoi) ja mentiin sairaalaan sitten kello 10 jälkeen. Lapsi syntyi 12.20. Synnytys oli minulla alkanut joskus 4 aikaan aamulla ja 7 herätin miehenkin seurakseni. Ei siis mitään suurta dramatiikkaa. Voisi kyllä ajatella, että Victorian synnytyksessä kätilö olisi ollut mukana jo alkuvaiheessa linnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo monta vuorokautta.

mitään draamaa ei saa sattua, vaan kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan on vaurauduttu.

eli käätilö ja gyne todennäköisesti asuneet jo heillä monta vuorokautta : )

sairaalaan mentry vain , kun on haluttu kipuepid. tms, ja viimeistään , kun odotettttu vauvan pian syntvän, jota on pelit ja vehkeet paikalla, jos esim lopussa vauvan sydän''m´net romahtaa tms, eli on hätäsektiovalmius, lastenlääkärit sun muut paikalla.''

eli näin se menee

Vierailija
24/24 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terve nuori nainen voi synnyttää ilman puudutuksia koska itsekkin olet siihen pystynyt." Huoh...

Mulle on ihan sama jos vickan on ottanut puudutuksen tai ei.

Kaikki eivät halua synnyttää ilman puudutusta jos vaan on mahdollista saada. Itsekkin olen ollut nuori kun olen lapset saanut puudutuksen voimalla 21-29v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan