Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kiltti, liian helppo mies :/

Vierailija
22.02.2012 |

Tapasin vähän aikaa sitten kivan tyypin, luotettava, hyvännäköinen ja "juoksunsa juossut".

Aluksi oli jonkinlaista jännitettä ja tyyppi kiinnosti.

Nyt ilmennyt, että on ihan täysi tossu. Valmis mihin vaan "uhrauksiin" mun puolelta, kaikki käy niin kuin mä tashdon jne. Ja jännite on tiessään.

Olenko nirso, kun kaipaan mieheltä edes jonkin verran särmää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä on elää vaativan ja erittäin vaikean kanssa.

Vierailija
2/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suksi nainen kuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kelpaa, riitä. Ei edes lottovoitto mies.

Vierailija
4/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa suhteen alku tuntui siltä että olen kohdannut maailman kilteimmän miehen. Mies kuitenkin osoittautui ajan kanssa mustasukkaiseksi takertujaksi joka olisi halunnut olla vain minun kanssani ympäri vuorokauden. Hän halusi etten pidä enää yhteyttä ystäviini, perheeseeni, en käy missään ilman että hän on mukana, edes kahvilla kavereiden kanssa ja lopulta halusi tietää sähköpostini salasanat, luki puhelintani, tuli "hakemaan" minua töistä ja vaati minua lopettamaan tanssiharrastukseni. Esiintyä en enää missään nimessä saanut. Tilanne vain paheni ja paheni ennen kuin muutimme erilleen.

Mies vainosi minua lähes kuusi vuotta eron jälkeen, uhkaili itsarilla ensimmäisen vuoden ajan. Nykyisin todella pelkään miehiä jotka vaikuttavat heti aluksi "palvovilta ja kilteiltä". En hae miehestä särmääkään, vaan tervettä itsetuntoa, normaaliutta, tavallisuutta!!!

Vierailija
5/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa suhteen alku tuntui siltä että olen kohdannut maailman kilteimmän miehen. Mies kuitenkin osoittautui ajan kanssa mustasukkaiseksi takertujaksi joka olisi halunnut olla vain minun kanssani ympäri vuorokauden. Hän halusi etten pidä enää yhteyttä ystäviini, perheeseeni, en käy missään ilman että hän on mukana, edes kahvilla kavereiden kanssa ja lopulta halusi tietää sähköpostini salasanat, luki puhelintani, tuli "hakemaan" minua töistä ja vaati minua lopettamaan tanssiharrastukseni. Esiintyä en enää missään nimessä saanut. Tilanne vain paheni ja paheni ennen kuin muutimme erilleen.

Mies vainosi minua lähes kuusi vuotta eron jälkeen, uhkaili itsarilla ensimmäisen vuoden ajan. Nykyisin todella pelkään miehiä jotka vaikuttavat heti aluksi "palvovilta ja kilteiltä". En hae miehestä särmääkään, vaan tervettä itsetuntoa, normaaliutta, tavallisuutta!!!

kiltti vai ei.

Tosi moni silti haluaa rentun ja sitten itketään, kun se istuu baarissa naisia iskien. Huoh. Kiltti mies voi muuten silti olla särmikäs ja sanoa oman mielipiteensä jne.

Vierailija
6/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti vai ei.

Tosi moni silti haluaa rentun ja sitten itketään, kun se istuu baarissa naisia iskien. Huoh. Kiltti mies voi muuten silti olla särmikäs ja sanoa oman mielipiteensä jne.

he jättävät rentut yksin ja naivat sosiaalisista luokista vain ylöspäin - ja niimpä rentuista tulee sarjamurhaajia, kun rakastavan naisen seurassa he pysyisivät pelkkinä "harmittomina pikkurikollisina".

Nainen, mitä ikinä teetkin, et tee mitään oikein ;)

Vierailija
7/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos särmää kaipaat, saat minun mieheni. Minä vaihtaisin oman "särmäkkään" mieheni koska tahansa sinun helppoon mieheesi. Tasan ei käy onnen lahjat - pakko sanoa. *todella syvä huokaus*

Vierailija
8/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti ei myöskään ole terve mies.

Liian kiltti nainen joka tekee miehelle kaiken mitä mies haluaa, onko se tervettä.

Kompromisseja, riitelyä (en nyt tarkoita mitään matseja) ja yhteistä sovittelua.

Liika kiltteys on yleensä merkki ihan persoonallisuuden pienuudesta joka saattaa kostautua myöhemmin kun liian kiltti räjähtää uupumisensa jälkeen.

Liian kiltti mies on se mitä kaikki tietty haluaa, mutta mä voin sano a syvällä rintaäänellä, että silloin sillä miehellä on jotain hyyyyyvin pahasti selvittämättä itsessään.

Trust me.

Ei siis ole aito oma itsensä.

Vierailija
9/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti ei myöskään ole terve mies.

Liian kiltti nainen joka tekee miehelle kaiken mitä mies haluaa, onko se tervettä.

Kompromisseja, riitelyä (en nyt tarkoita mitään matseja) ja yhteistä sovittelua.

Liika kiltteys on yleensä merkki ihan persoonallisuuden pienuudesta joka saattaa kostautua myöhemmin kun liian kiltti räjähtää uupumisensa jälkeen.

Liian kiltti mies on se mitä kaikki tietty haluaa, mutta mä voin sano a syvällä rintaäänellä, että silloin sillä miehellä on jotain hyyyyyvin pahasti selvittämättä itsessään.

Trust me.

Ei siis ole aito oma itsensä.

mies voi olla siis normaalin kiltti

Vierailija
10/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli ap:n kuvaama halu tehdä ihan mitä vaan toinen kehtaa pyytää, ilman mitään omaa mielipidettä asioista, kertoo kyllä niin isoista ongelmista että tuskinpa kukaan teistä kriitikoista oikeasti sellaista miestä haluaisi. Tuollaisella ihmisellä on itsetunto ja omanarvontunto niin paljon miinuksella, että suhde ei ole terveellä pohjalla. Eikä se todellakaan ole sen naisen vika, vaikka niin helppo sellaiseksi onkin täällä vääntää. Liika kiltteys on oikea ongelma, niin miehellä kuin naisella. Ap:n reaktio on terveen merkki, hän vaistoaa että kaikki ei ole nyt kunnossa.

Vierailija
11/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee aina minun parastani.

Silti sanoo oman mielipiteensä ja meillä tulee niistä kinaakin(mielipide-eroista)

Mies kunnioittaa minua, ei nimittele.

Haluaa helliä ja pitää hyvänä.

Sanoo, jos kokee, että asiat eivät ole hyvin.

Ei ole nössö.

Vierailija
12/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koe tarvetta palvoa toista ihmistä parisuhteessa eikä toisaalta koe myöskään tarvetta tulla palvotuksi ja nostetuksi jalustalle. En ymmärrä nöyriä ja kaikessa itsensä miehelle uhraavia thaivaimoja, enkä siten myös ymmärrä enkä halua myöskään vastaavaa miestä itselleni. Ihanne on terve, kypsä ihmissuhde jossa vuorovaikutus on tasa-arvoista. Onneksi "särmän" ja "uhrautujan" välillä on riittävästi myös terveitä välimuotoja.

Vierailija
13/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee aina minun parastani.

Silti sanoo oman mielipiteensä ja meillä tulee niistä kinaakin(mielipide-eroista)

Mies kunnioittaa minua, ei nimittele.

Haluaa helliä ja pitää hyvänä.

Sanoo, jos kokee, että asiat eivät ole hyvin.

Ei ole nössö.

Tuo on mielestäni normaalia parisuhdetta, miehesi on aivan tavallinen ihminen. Meillä käyttäytyvät molemmat mainitsemallasi tavalla toisiaan kohtaan.

Vierailija
14/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään tossukka miehenä.

Ekat vuodet yhdessäoloa oli ihania, kun kaikki tuntui rullaavan niin mainiosti.

Sitten alkoi ärsyttämään, kun riidellä sai yksinään kun toinen vaan möllötti lehmänhermoisena ja kuunteli raivoamista. Mihinkään päätöksiin ei saanut apua, kun "kaikki käy" tai "ihan sama".

Ja nyt taas viimeiset 11-12 vuotta on ollut oikein mukavaa. Onneksi mies ei ole saamaton, eikä tahdo hallita mun elämää ja on esim. työelämässä tosi kunnianhimoinen. Olen hirmuisen onnellinen saatuani tämän miehen, mutta niinhän se on, että täydellistä ei olekaan, joten kannattaa valita vähiten huono. Eli onko se liiallinen kiltteys nyt lopulta niin paha? Jos on, niin tiedät mitä tehdä.

Vierailija
15/15 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei useimmiten seuraa mitään hyvää. Haastava luonne on myöhemmin elämässä pelkkä haitta ja on sitä myös mahdollisesti syntyvien lasten kannalta. Kiltteys ja rauhallisuus ovat hyviä piirteitä. Tietty, jos aistit, että siinä on jotain epäaitoa, kannattaa kuunnella varoituskelloja. Kiltteys kun voi olla myös kuin naamio, jonka takaa paljastuu jotain muuta. Aitouden kyllä aistii, jos on itsekin aito ja kuuntelee vaistoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi