Kuinka paljon merkitystä naisen ulkonäöllä on seksissä?
Mitä mies ajattelee, kun näkee naisen alastomana - jos kroppa ei olekaan täysin virheetön? Kysyn nyt sekä pitkäaikaisen suhteen kohdalla tai vaikkapa kun ensi kertaa ollaan menossa sänkyyn.
Kumpi on pahempi - että nainen häpeilee itseään vai että antaa mennä vain, vaikkei olisikaan täydellinen?
Kommentit (31)
pettämällä? Oletko kannustanut/kehunut häntä? Osoittanut tunteita ja haluasi, osoittanut, että hän on ihana ja riittävä?
Ap
Kyllä olen. Ei aiheuttanut kummosempaa muutosta suntaan tai toiseen.
Yritin siis parantaa suhdettamme sen jälkeen kun sain tietää hänen pettäneen mua vuosien ajan. Eli himoitsi kyllä tätä toista.
Sanoinkin hänelle että muutos täytyy tulla susta koska tiedän nyt että pystyt tuntemaan halua ja himoa. Nyt se vain on kohdistettava mun suuntaan.
Naisen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä seksissä. En itsekkään ole mikään komistus tai virheetön. Se, että nainen häpeilee ja moittii itseään saattaa äkkiä tappaa tunnelman. Naiset muutenkin suhtautuvat liian kriittisesti kehoonsa. Kun olet sinut itsesi kanssa niin se on paljon seksikkäämpää kuin virheetön kroppa (mitä ei ole)
Lapsetko teidät pitää yhdessä? Eikö tuo käy raskaaksi pitemmän päälle? Vai rakastatteko kuitenkin toisianne? Jollain tasolla?
Ap
pettämällä? Oletko kannustanut/kehunut häntä? Osoittanut tunteita ja haluasi, osoittanut, että hän on ihana ja riittävä?
Ap
Kyllä olen. Ei aiheuttanut kummosempaa muutosta suntaan tai toiseen.
Yritin siis parantaa suhdettamme sen jälkeen kun sain tietää hänen pettäneen mua vuosien ajan. Eli himoitsi kyllä tätä toista.
Sanoinkin hänelle että muutos täytyy tulla susta koska tiedän nyt että pystyt tuntemaan halua ja himoa. Nyt se vain on kohdistettava mun suuntaan.
Siis muitakin vastaavia kuin tämä. Naiset ehkä sitten enemmän ainakin tuolla aihevapaa-puolella tuntuvat heti laittavan kaikki liiton ongelmat naisen "ruman"/läskin ulkonäön syyksi. Se luo aikamoisia paineita.
Ap
Naisen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä seksissä. En itsekkään ole mikään komistus tai virheetön. Se, että nainen häpeilee ja moittii itseään saattaa äkkiä tappaa tunnelman. Naiset muutenkin suhtautuvat liian kriittisesti kehoonsa. Kun olet sinut itsesi kanssa niin se on paljon seksikkäämpää kuin virheetön kroppa (mitä ei ole)
Lapsetko teidät pitää yhdessä? Eikö tuo käy raskaaksi pitemmän päälle? Vai rakastatteko kuitenkin toisianne? Jollain tasolla?
Ap
En vain tiedä onko se rakkautta vai kiintymystä. Meillä on monia syitä siihen ettei erota.
-lapset
-raha => elintason lasku
-kaiken alusta aloittaminen
Arki sujuu ihan kivasti mutta seksi ei niinkään. Olen toisaalta tähän jo tottunut. Koko suhteemme aikana ei vaimo ole tehnyt aloitetta kertaakaan. Minä tein jos halusin seksiä.
Vasta viime vuosina olen ruvennut huomaamaan merkkejä siitä että tää taitaa olla vaimolle se "välttämätön paha". Ei ole ollut innolla mukana vuosikausiin, kiihkeä ei varmaan koskaan.
Nyt on vain mitta täyttynyt. En halua sekstailla vastentahtoisen kanssa. Haluan että mua halutaan.
Meillä myös mies on pettänyt, ja tiedän kyllä että miltä se tuntuu. Osittain siksi tunnen tätä suurta epävarmuutta. Itse en ole lähtenyt sille tielle kuitenkaan. Joskus olen kyllä miettinyt, että olisiko siitä apua - joku ehkä saisi mut tuntemaan itseni riittäväksi. Mutta en osaa lähteä hakemaan mitään suhdetta, se tuntuu aika kaukaiselta.
Ap
Ap
En vain tiedä onko se rakkautta vai kiintymystä. Meillä on monia syitä siihen ettei erota.
-lapset
-raha => elintason lasku
-kaiken alusta aloittaminenArki sujuu ihan kivasti mutta seksi ei niinkään. Olen toisaalta tähän jo tottunut. Koko suhteemme aikana ei vaimo ole tehnyt aloitetta kertaakaan. Minä tein jos halusin seksiä.
Vasta viime vuosina olen ruvennut huomaamaan merkkejä siitä että tää taitaa olla vaimolle se "välttämätön paha". Ei ole ollut innolla mukana vuosikausiin, kiihkeä ei varmaan koskaan.
Nyt on vain mitta täyttynyt. En halua sekstailla vastentahtoisen kanssa. Haluan että mua halutaan.
Jos mies on rakastunut, ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä.
Jos kyseessä on pelkkä pano, millään muulla ei ole merkitystä kuin ulkonäöllä.
T: Mies
Itse listaisin seuraavia asioita:
-hellyys
-pieni estottomuus ja iloisuus
-hygienia
-taitavat suu ja sormet
Näillä pärjäisi ainakaan minun kohdallani nainen kuin nainen.
Missivartalo ei ainakaan minua erityisemmin vedä puoleensa.
Ja häpeilevä nainen ei ole seksikäs!
Tosin hygienia korjaantuu suihkussa (kunhan hampaat ovat hoidetut!) eikä tuon näppäryydenkään kanssa ole niin justiinsa. Kunhan kullista pitää antaa miehen ottaa mistä se pitää.
Ajattele asiaa näinpäin: kun nainen päättää toisen puolesta onko seksikäs vai ei, on se eräänlaista holhoamista, toisen koulukunnan mukaan heikkoa itsetuntoa. Häpeilevä nainen EI ole seksikäs juuri siksi, kun se on vienyt itse mieheltä päätösvallan siitäkin asiasta. ärsyttävää.
Muija oli mielissään kun tukka paskaisena reikäisissä kotihousuissa siivotessa kumarteli ja viisari värähti välittömästi mopinvarreksi... takuuvarmasti ei olisi voinut vähemmän seksikäs olo olla, mutta visuaalisena mies näkikin asian toisin.
häpeileminen on pahempi. Kunhan nainen tuoksuu hyvälle ja huolehtii pukeutumisestaan ja hygieeniastaan niin ei ne epäkohdat mua ainakaan häiritse. Tämä siis lyhytaikaisesta tapaamisesta tai ekasta kerrasta.
Pitempiaikasessa suhteessa epäkohdilla ei todellakan ole väliä vaan tällöin tuon edellämainitun hygieenian lisäksi tulee erittäin tärkeäksi naisen luonne.
M37
..siis olla seksikäs.