Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon merkitystä naisen ulkonäöllä on seksissä?

Vierailija
22.02.2012 |

Mitä mies ajattelee, kun näkee naisen alastomana - jos kroppa ei olekaan täysin virheetön? Kysyn nyt sekä pitkäaikaisen suhteen kohdalla tai vaikkapa kun ensi kertaa ollaan menossa sänkyyn.

Kumpi on pahempi - että nainen häpeilee itseään vai että antaa mennä vain, vaikkei olisikaan täydellinen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse listaisin seuraavia asioita:

-hellyys

-pieni estottomuus ja iloisuus

-hygienia

-taitavat suu ja sormet

Näillä pärjäisi ainakaan minun kohdallani nainen kuin nainen.

Missivartalo ei ainakaan minua erityisemmin vedä puoleensa.

Ja häpeilevä nainen ei ole seksikäs!

Vierailija
2/31 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko eikä muoto vaan taito ;) (Pääsinpä kerrankin miehenä sanomaan noin :D) Hyvä kroppa ei takaa hyvää seksiä. Kokemusta on. Mutta onhan sitä kiva katsella.

Mielestäni itsensä häpeily ja estoisuus on pahempi asia, kuin se että antaa mennä vain. Ei pikkuvirheitä kukaan katso siinä vaiheessa.

Täydelliset vartalot ovat harvassa ja se mikä on yhdelle täydellinen, ei sitä olekaan toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm, painan n. 65 kg, rinnat on A, mitat 92-73-95. Olen kai semmoinen atleettinen vartalotyyppi, melko reitevä ja lihaksikas, koska liikun paljon. En siis mitenkään siro. Löysää on mahassa, peffassa ja reisissä, mikä tekee sen epäesteettisen vaikutelman.

Mielestäni kasvot on ihan nätit, hiukset tummat ja kiharat. Minulle ei yleensä tulla kuitenkaan juttelemaan baarissa tai missään, olenkin miettinyt, että johtuuko se ulkonäöstä vai mistä. Ja jos "joutuisin" seksitilanteeseen, niin kyllä jännittäisi.

Vierailija
4/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan on jo muutamassa ketjussa jo raapaistu.

En väitä, etteikö ulkonäöllä ole väliä, mutta ei sitä vaimoa pelkän ulkonäön perusteella valita. Poikkeuksia tietysti varmasti tähänkin mahtuu.

Ja se helppo osa on, että miksi tälläistä itsestäänselvyyttä pitää kysyä.

Iloisella mielellä seksiä itsestään ylpeän ja iloisen ei-täydellisen naisen seurassa vai puolineuroottisen naisen kanssa, joka ei ajattele rakastelua miehen kanssa vaan sitä, että olempa minä ruma.

Omakohtaisena kokemuksena pitkässä suhteessa tämä ajattelutapa alkaa vituttamaan tai jotain sinne päin. Pitää sitä taas uutena keksittynä tekosyynä sille, ettei seksiä vain olisi.

Naisen logiikkaa:

Olen väsynyt, ei seksiä.

On pieniä lapsia, ei seksiä.

On työstressiä, ei seksiä.

En ole väsynyt, lapset kasvaneet ja pärjäävät jo eivätkä häiritse, ei työstressiä >> pelastus ja heureka>>> olenkin saanut kiloja, ryppyjä ja kolhuja ja arpia>>> mies ei voi pitää minusta >>> ei seksiä.

Vierailija
5/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan harrastanut seksiä muotovalion enkä kauniin naisen kanssa.

Enemmänkin ovat olleet "taviksia" naamaltaan, ei rumia mutta ei nyt niin kauniitakaan. Ja luen mukaan myös vaimoni.

Kaikki ovat olleet pullukoita mutta ei se ole tahtia haitannut.

Tärkeintä on se että nainen on sinut itsensä kanssa eikä rupea häpeilemään sekä on aidosti halukas ja myös osoittaa sen miehelle.

Ei ole olemassa rumia naisia, on vain luonnevikaisia miehiä.

M +40

Vierailija
6/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan estoton seksihullu, mutta eipä minua kukaan lähesty eikä löydy kimppakivaan porukkaa. Olen lihava, mutta myös isorintainen ja persevä, taitava suihinottaja jne. mutta ei miehiä vaan kiinnosta. Onneksi oma mieheni rakastaa muotojani :).

t. bbw

Vierailija
7/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset itse ovat kriittisempiä alastomuudestaan, kuin miehet.

Vierailija
8/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäistä alusvaatteista ei-täydellisen vartalon yllä. Näyttääkö se naurettavalta vai seksikkäältä? Pukisin mielelläni jotain "hepeniä", mutta mieheni ei noteeraa niitä oikeastaan ollenkaan. Olenkin päätellyt, että ne näyttävät hölmöltä ylläni. Pidänkin niitä sitten omaksi ilokseni, mutta olishan se kiva jos saisi jotain huomiotakin.

Ap

Vierailija
9/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen oli siis ap.

Jos olet ap vakaasti sitä mieltä, että sinä olet ruma/epäesteettinen/epätäydellinen niin kukaan eikä mikään voi päätäsi kääntää. Tai ehkä joku mies, mutta vaikeaa siitä tulee.

Vierailija
10/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä oikein tyytyväinen, olen laihtunut, kiinteytynyt, mahdun kokoon 38, lihaksia näkyy. En ole täydellinen, enkä varmaan jaksa ikinä tehdä niin paljon töitä, että saisin esim. täydellisen fitness-vartalon. Olen epävarma näistä muutamista kohdista, koska en saa mieheltäni mitään palautetta. En kehuja, en kyllä haukkujakaan. Vähän on nihkeää lähteä seksiin, jos on panostanut ja toinen ei korvaansa lotkauta. Väkisin tulee mieleen, että jotain pahaa vikaa on.

Nelonen oli siis ap.

Jos olet ap vakaasti sitä mieltä, että sinä olet ruma/epäesteettinen/epätäydellinen niin kukaan eikä mikään voi päätäsi kääntää. Tai ehkä joku mies, mutta vaikeaa siitä tulee.

Vierailija
11/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäistä alusvaatteista ei-täydellisen vartalon yllä. Näyttääkö se naurettavalta vai seksikkäältä? Pukisin mielelläni jotain "hepeniä", mutta mieheni ei noteeraa niitä oikeastaan ollenkaan. Olenkin päätellyt, että ne näyttävät hölmöltä ylläni. Pidänkin niitä sitten omaksi ilokseni, mutta olishan se kiva jos saisi jotain huomiotakin.

Ap

...ainakaan mulle. Toki tässä on nyt parikymmentä vuotta oltu yhdessä/naimisissa.

Naiseni on niin haluton ja huonolla itsetunnolla varustettu (syy/seuraus) että jos joskus seksiä jaksan haluta niin ei siinä vaatteilla ole mitään merkitystä.

Toki haluaisin riisua naiseni kiihkeästi ja kiusoitellen ja mukavampihan se on riisua kauniita vaatteita kuin niitä menkkapöksyjä. Mutta kuten sanoin niin en jaksa enää panostaa tuohon. Asia olisi eri jos vaimo joskus ehdottaisi mulle sekstailua (sanoin tai elein).

Siksi hommasin itselleni salapanon...

Vierailija
12/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on ei-täydellinen.. täydellinen ei tarvitse olla että hepenissä näyttä sexyltä, mutta valitettavasti jossain menee raja lähinnä ylipainon suhteen.

Mulla oli kerran tissitön, mutta niiiiin hyväperseinen "hoito", että vieläkin housuissa kihelmöi kun mietin sitä näkyä stringeissä. Olisipa laittanut stay-up lisäksi joskus.

Vierailija
13/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämällä? Oletko kannustanut/kehunut häntä? Osoittanut tunteita ja haluasi, osoittanut, että hän on ihana ja riittävä?

Ap

Ap

...ainakaan mulle. Toki tässä on nyt parikymmentä vuotta oltu yhdessä/naimisissa.

Naiseni on niin haluton ja huonolla itsetunnolla varustettu (syy/seuraus) että jos joskus seksiä jaksan haluta niin ei siinä vaatteilla ole mitään merkitystä.

Toki haluaisin riisua naiseni kiihkeästi ja kiusoitellen ja mukavampihan se on riisua kauniita vaatteita kuin niitä menkkapöksyjä. Mutta kuten sanoin niin en jaksa enää panostaa tuohon. Asia olisi eri jos vaimo joskus ehdottaisi mulle sekstailua (sanoin tai elein).

Siksi hommasin itselleni salapanon...

Vierailija
14/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjusta on ilmennyt, niin kuori on toissijainen seikka. Tärkeintä on itsellekin, että nainen on sinut itsensä kanssa ja innokas seksin suhteen. Parhaimmat seksikokemukset ovat nimenomaan sellaisen kanssa ja he eivät ole mitään muotovalioita olleet. Pahimmat kokemukset ovat olleet taas ns kauniiden kanssa, jotka ovat epävarmoja itsestään.

Vierailija
15/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on jonkinlainen perusrima kumppanille. Useimmilla se on ulkonäön suhteen melko matalalla (ei epämuodostuneen näköiseksi menevä ruma, ei sairaalloisen lihava, siedettävä hygieniataso jne) ja paikattavissa muilla ominaisuuksilla. Mutta jossain vaiheessa se löytyy lähes kaikilta.

Siitä eteenpäin kauneus ja hottius on enemmänkin plussaa, muiden mahdollisten plussien lisänä.

Ja ehdottomasti järkevä ja luonteva estottomuus on parempi kuin häpeily ja ujoilu. Kun se häpeily ei kuitenkaan estä niitä "virheitä" näkymästä, vie vaan fiiliksen pois molemmilta. Jos on toisen aknssa nakuasteelle edennyt, on aika myöhäistä alkaa suuremmin kainostelemaan ja peittelemään. Tai sitten on edetty liian nopeasti.

Vierailija
16/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihminen vain vetoaa ja saa halut heräämään, niin ei siinä oel väliä täyttääkö hän ns. yleiset kauneuskriteerit vai onko kaukanakin niistä. On ihan harhaa että olisi joku tietty yleinen ihannekuva joka olisi kaikkien mielestä seksikäs. Kyllä kyse on siitä kokonaisuuden vetoavuudesta, että osuuko yksiin juuri omiin mieltymyksiin.

Vierailija
17/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ulkonäöllä merkitystä. Tärkeämpää on se, että osaa ja uskaltaa seksissä heittäytyä estottomasti leikkiin mukaan.

Vierailija
18/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla myös seksikäs, vai onko ne toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja?

Vierailija
19/31 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittely "seksikäs" tai "epäseksikäs" ja "vartalo" ja saa mun kohdalla seksihalut tai kiinnostuksen koko asiaan lurpsahtamaan ihan täysin.

Vierailija
20/31 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla myös seksikäs, vai onko ne toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja?

No kyllä voi ja usein myös on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi