Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hahaa, yksi facebook kaveri näyttää olevan aktiivinen av-läinen.

Vierailija
22.02.2012 |

Linkittää fb-sivulleen samoja juttuja kuin täällä on törmännyt ja aina sattumalta samoihin aikoihin.

Tänään esimerkkina bi-seksuaalinen sika :)

*vilkuttaa*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vielä kaapissa, mutta olen ajatellut tulla ulos, ja alkaa kirjoitella just samanlaisia juttuja kuin täällä. En oo ihan varma miten mun lähipiiri ne jutut ottaisi..

Vierailija
2/8 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vielä kaapissa, mutta olen ajatellut tulla ulos, ja alkaa kirjoitella just samanlaisia juttuja kuin täällä. En oo ihan varma miten mun lähipiiri ne jutut ottaisi..

Sama juttu, kaapissa olen. Pelkään kanssa kaverien ja perheen suhtautumista. En usko että ne ottaa sen hyvällä... :( Ne on aika... sellaisia. Ei ne hyväksy tätä, olen varma :/ Paras kai pysyä kaapissa vaan? Oikeesti mä olen aika hauska ja kirjottelen jotain 239 viestiä päivässä tänne... Nauran kippurassa ja heilläkin olisi hauskaa jos jakaisivat sen kanssani. Mutta en kehtaa tunnustaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kaapissa olen. Pelkään kanssa kaverien ja perheen suhtautumista. En usko että ne ottaa sen hyvällä... :( Ne on aika... sellaisia. Ei ne hyväksy tätä, olen varma :/ Paras kai pysyä kaapissa vaan? Oikeesti mä olen aika hauska ja kirjottelen jotain 239 viestiä päivässä tänne... Nauran kippurassa ja heilläkin olisi hauskaa jos jakaisivat sen kanssani. Mutta en kehtaa tunnustaa....

tää on kuitenkin niin uusi asia vielä, kovin moni ei ole joutunut vielä av-mammuuden kanssa tekemisiin irl.

Mutta mielestäni meidän on toimittava tienraivaajina, jotta tulevien sukupolvien ei tarvitse elää kaapissa, salaten todellista minäänsä.

Ehkä huomenna sinä ja minä, ehkä ensi viikolla jo kymmenen rohkeaa av-mammaa tulee kaapista ulos?

Vierailija
4/8 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa niin että kädet tärisevät. ihoni näyttää harmaalta. pimpulikin lörpsyää.

mitä jos kaikki hyljeksivät minua? mitä jos en kelpaa enää kellekään kun he tietävät sieluni sisimmät ajatukset, av-mammuuteni salaisuudet?

mutta jonkun on otettava se ensimmäinen askel, ehkä se on tie kohti parempaa huomista. jospa perustamme ryhmän av-mammat facebookkiin ja kaikki kaapista tulleet voivat liittyä siihen. sitten tietokone kiinni viikoksi ja pysytään punastellen sänkymme alla. viikon päästä avaamme koneen ja katsotaan, onko meillä enää kavereita.

Vierailija
5/8 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen ihan samaa. Kirjoittelen FB:hen samoja juttuja kuin tänne tai linkittelen samoja vitsejä silloin tällöin!! Ei yhtään vaivaa se, että on ihan helppoa yhdistää minut tänne. Oikeastaan ihan hupaisa ajatella, että se saattaa herättääjossakin pienen sherlockholmesin :)

Vierailija
6/8 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täällä käy varmaan joka toinen suomalainen...mitä noloo siinä on? Sulla ap taitaa olla jotain hävettävää...kananttasko ens kerralla miettiä mitä tänne kirjottelet.

Vierailija
7/8 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
8/8 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täällä käy varmaan joka toinen suomalainen...mitä noloo siinä on? Sulla ap taitaa olla jotain hävettävää...kananttasko ens kerralla miettiä mitä tänne kirjottelet.

Sanoinko jossain jotain nolosta? Tein vain huomion, that's it.