Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kemiallinen raskauden keskeytys ja uusi raskaus?

Vierailija
22.02.2012 |

Hei viisaat. Kaipaan kipeästi kokemuksianne siitä, kuinka pian lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen olette tulleet uudelleen raskaaksi. Oman tyhjennykseni syynä oli tuulimuna. Vuoto alkoi nopeasti pillereiden asentamisen jälkeen ja jatkui rauhallisemmin vain viikon. Nyt pillereiden otosta alkaa olla kuukausi aikaa ja pohdin, onko uusi raskaus jo mahdollisesti alkanut... Sairaalasta kerrottiin, että seuraava vuoto voi alkaa noin kuuden viikon kuluttua tyhjennyksestä, mutta olisiko paikalla saman kokeneita, jotka olisivat raskautuneet heti tuhjennyksen jälkeisestä kierrosta? Tai kuinka pian kuukautisenne alkoivat tyhjennyksen jälkeen? Kiitos avustanne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hyviä uutisia, itselläni oli kkm kesällä 2010, eikä uusi raskaus ole vieläkään alkanut. Tosin sen keskenmenneenkin alulle saattamisessa vierähti aikaa, enkä näin ollen taida olla ihan keskiverto.

Luuhasin kaikki keskustelupalstat läpi silloin, kun se oli mulle ajankohtaista, ja muistan lukeneeni useita viestejä, joissa uusi raskaus olikin alkanut tyhjennysvuoroa odotellessa. Täältä löysin paljon tietoa ja vertaistukea, jo pelkkä ketjun lukeminen auttoi mua:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/vauvahaaveet/1851789/km-n-jalkee…

Jaksamista sulle

toivoo Pike

Vierailija
2/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Pike sanoistasi. Jaksamista sinnekin päin! Miten itse olet jaksellut odottaessasi odotuksen alkamista? Oletteko kenties käyneet jo jossain tutkimuksissakin?

Täällä taisi tänään alkaa vuoto.. 5viikkoa ja kaksi päivää tyhjennyspillereistä. Ei vauvaa meille siis ainakaan tästä kierrosta. Meilläkin ensimmäisen (siis sen tuulimunan) yrittämiseen meni 7kk. Ajattelin plussan tullen, että nopeastihan se tuli, mutta nyt on taas aatokset vähän maissa. Ihan pian tuleekin se vuosi täyteen ilman ehkäisyä.

Löytyykö palstalta samojen juttujen kanssa kamppailevia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on arka täälläkin. Neljä kiertoa mennyt keskeytyneet km:n ja tyhjennyksen jälkeen ja nyt plussa. Kovin on vielä alussa, että vielä ei täällä riemuita. Minäkin olen kuullut paljon juttuja, että plussia tulisi monille piankin tuollaisten jälkeen. En tiedä, onko se vain kannustusta menettäneille vai totta. Toivosta ei saa luopua! Onnea kaikilla tasapuolisesti lapsihaaveiluun.