Raskaana olevien alastonkuvat lehdissä.
Esim. Veitola.
Ei, en aio ostaa ensimmäistäkään lehteä missä hän poseeraa, en ole hänestä kiinnostunut vähimmässäkään määrin. Joten miksi mut pakotetaan lehtihyllyillä jne. katsomaan sen alastonta vartaloa, joka sivumennen sanoen ei ole kovin kaunis.
Kaikkea hyvää hänelle odotukseen. Vaatteet päällä.
Kommentit (7)
Lehtien kansissa on yleensä pelkkä naama, eikä varmaan niistäkään henkilöistä jokainen sinua kiinnosta. Silti sinut "pakotetaan katsomaan" niitä.
Sulla on varmaan aika kauheaa elämässä. Et voi liikkua missään, missä on epäkiinnostavien henkilöiden kuvia. Onko mitään paikkaa, jossa voit liikkua rauhassa? Kaikkialla kun on lehtiä, mainoksia ja muuta kuvitusta epäkiinnostavista ihmisistä.
alastonkuvia raskausaikana. Niistä tulee jotenkin samalla tavalla epämääräisen vaivautunut ja epämiellyttävä olo. Jotenkin mä ajattelen, että äiti saa olla tyrkky, mut tyrkynkin äidin pitäisi tajuta, ettei se lapsi ole hänen jatkeensa, vaan oma, erillinen ihmisensä jota pitää suojella ja josta huolehtia. Kun näitä julkkisäitejä katsoo, tulee mieleen että heille lapsi on vaan elävä asuste joka hankitaan että saadaan lisää huomiota ja julkisuutta kun oma naama on muuten liian kulunut eikä kiinnosta ketään.
alastonkuvia raskausaikana. Niistä tulee jotenkin samalla tavalla epämääräisen vaivautunut ja epämiellyttävä olo. Jotenkin mä ajattelen, että äiti saa olla tyrkky, mut tyrkynkin äidin pitäisi tajuta, ettei se lapsi ole hänen jatkeensa, vaan oma, erillinen ihmisensä jota pitää suojella ja josta huolehtia. Kun näitä julkkisäitejä katsoo, tulee mieleen että heille lapsi on vaan elävä asuste joka hankitaan että saadaan lisää huomiota ja julkisuutta kun oma naama on muuten liian kulunut eikä kiinnosta ketään.
kuinka Martina tanssi niitä tanssejaan vatsa pystyssä? Mä mietin silloin, että miltäköhän se tuntuu tietää, että joku äijä sit tumputtaa just siksi että se vauvamaha oli hänestä niin kiihottava. Veitolan kohdalla tuskin hirveän monta tumputtajaa löytyy, mut silti mä en ymmärrä, miksi just alastomana pitää mennä lehteen kun on raskaana. Jotainhan silläkin haetaan.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1435904/miesten_vuor…
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1008228/no_hyi_vttu_…
Su perselinkit!!!!!!!!!! Esittele nyt se oma tussusi kaikille tuuli
Ottamatta kantaa kuka niissä poseeraa. Raskaus on osa elämää eikä vauva vahingoitu valokuvan otosta..
Tyhjänpäiväistä provosoitua alastomasta vartalosta.