Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5v ilman ehkäisyä, montako lasta?

Vierailija
22.02.2012 |

Siis tässä kysymykseni. Oma vastaukseni on 1 lapsi, vaikka olisin toivonut enemmän. Onneksi vielä muutama vuosi on aikaa jäljellä yrittää ennen kuin ikä tulee vastaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ehkäisyä melkein 10 vuotta. Tulos: 3 lasta.

Vierailija
2/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhtään raskautta.

Eikä myöskään mitään vikaa ole löytynyt.

Tai, vielä olis muutama kuukausi aikaa tulla raskaaks viiden vuoden sisään, lapsen saanti ei enää taida onnistua... Paitsi jos se tulis ulos keskosena. Hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus: nolla. =(

Vierailija
4/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides lapsi tulossa.

Vierailija
5/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on yksi ja toista odotan rv/15. Tossa välissä oli myös yksi keskenmeno.

Vierailija
6/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli 5 vuodessa kolme lasta vaikka joka välissä ehkäistiin. Outoa että joillain pareilla se raskautuminen käy mielettömän helposti ja toisilla ei sitten millään. Me ollaan ihan "tavallisia", mies vielä ylipainoinenkin, mutta keskivertoa pari vuotta nuorempia, olisiko siinä ollut sitten se syy. Jos me oltaisi oltu viisi vuotta kokonaan ilman ehkäisyä, lapsia olisi varmaan kuusi.

Vierailija
7/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulos kaksi lasta ja kolme keskenmenoa.

Olin tuolloin alle 30-vuotias.

Vierailija
8/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli 5 vuodessa kolme lasta vaikka joka välissä ehkäistiin. Outoa että joillain pareilla se raskautuminen käy mielettömän helposti ja toisilla ei sitten millään. Me ollaan ihan "tavallisia", mies vielä ylipainoinenkin, mutta keskivertoa pari vuotta nuorempia, olisiko siinä ollut sitten se syy. Jos me oltaisi oltu viisi vuotta kokonaan ilman ehkäisyä, lapsia olisi varmaan kuusi.

ei teillä välttämättä olisi sen enempää kuin nytkään. Aika harvinaista että alkaa odottamaan uutta vauvaa heti edellisen syntymän jälkeen

Vierailija
9/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ehkäisyä > 5 lasta

Vierailija
10/32 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ehkäisyä siis.

6 lasta minulla onkin, mutta 10v meni tehdessä.

Vierailija
11/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä kysymykseni. Oma vastaukseni on 1 lapsi, vaikka olisin toivonut enemmän. Onneksi vielä muutama vuosi on aikaa jäljellä yrittää ennen kuin ikä tulee vastaan.

ehkäsyä on pakko käyttää.

5v kohta 3v ja 1,5v.

ehkäsyn jäämisen pois jokainen on alkanut 2 kuukaudella.

noh mutta nyt lopetin ehkäsyn ja ennustan että tulen raskaaksi heinäkuussa.

se on kiinni ihan geeneistä(jos ei ole sukupuolitauteja iskenyt tai yms..) ja iästä olen lukenut että jälkeen 30v, alkaa hedelmällisyys hiipua.

nykyään opiskelu kuin työ menee edelle lapsen ja aletaan jälkeen 30v tekemään lasta jolloin joudutaan hedelmällisyys hoitoja kustantamaan jonka myöten myös kaksoiset ovat lisääntyneen.

mutta myös lapsettomuus.

Vierailija
12/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v ilman ehkäisyä ja 3 lasta. Ja ehdittiin yrittää siitä ajasta 2v ennen kuin tärppäsi. Ja yksi km oli yritysaikana. Tehokasta ;D

Vierailija
13/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 5v on ilman ehkäisyä? Ei kai senikäiset vielä mitään sellaista, ja vaikka niin tuskin olisi suurta vaaraa siltikään lastensaantiin?

Vierailija
14/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaasri myös ehkäisty.

Vierailija
15/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta.

Vierailija
16/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en allekirjottais tota "nykyään menee opiskelu kuin työ lapsen edelle ja blaablaa"

Itellä 6v ilman ehkäisyä, olin 22v kun saatiin vihdoin esikoinen. ja tässä kuudessa vuodessa on yritetty n.8kk esikoista, 2v pikkukakkosta (monia rv10 kkm) ja nyt kolmas mahassa rv20. Syitä keskenmenoille ei koskaan löytynyt.

Ei se aina kaikille nuorillekaan ole helppoa raskautua, ei se mene niin että "kun mä levitän jalat niin huomenna oon raskaana". Tai ainakaan semmoiset ihmiset eivät voi sisäistää miltä voi oikeasti tuntua kun lasta ei kuulu.. ja väittävät vielä ikää ja "harrastuksia tms" syyksi.

Vierailija
17/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olemme sentään laskeneet vähän "varmoja" päiviä ja mies ei ole tullut sisään niinä päivinä kun ei ole "varmat" päivät. Siis silloin kun emme ole halunneet lasta. Aina kun on lapsi haluttu, se on tullut heti.

Vierailija
18/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljäs lapsi syntyy nyt lähipäivinä. Välissä myös kaksi kohdunulkoista raskautta.

Vierailija
19/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 lasta 1v9kk ikäerolla. Lasten välissä käytin minipillereitä ehkäisynä. Raskauduin niin ensimmäisellä kuin toisellakin kerralla ekasta kierrosta. Yhtään keskenmenoa, tuulimunaa tmv. ei ole ollut.

Normaali kuukautiskierto palautui toisen raskauden jälkeen heti 2 vko päästä, kun säännöllinen yli 6 tunnin imetysväli tuli öihin ei n. 9 kk iässä.

Tuolla tahdilla olisi ehtinyt tulla 4 lasta. No, eipä noista koskaan tiedä, mutta sen ainakin tiedän, etten olisi ikinä selvinnyt sellaisesta rääkistä elävänä. Esikoinen oli todella vaativa vauva-taaperoiässä.

Vierailija
20/32 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, kolme raskautumista.