Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En edes omista meikkejä.

Vierailija
22.02.2012 |

En tajua meikkaamisesta mitään. En tietäisi mitä milläkin purnukalla tehdään, jos mun eteen tuotais meikkejä. Kerran vuodessa saattaa olla tilanne kun meikkaan = Lainaan teiniltä meikkivoidetta ja ripsiväriä. Tukka on pitkä ja lähes aina ponnarilla. Värjään se 2 kertaa vuodessa. Kulmakarvat nypin ja yritän muistaa tummentaa nekin pari kertaa vuodessa. Olen oikeastaan hyvin mitäänsanomattoman näköinen, mutta ihan sama. Oikeasti. Mulla on mies, enkä välitä edes hänen mielipiteestään. Jos hän haluaa paremman näköisen ja meikkaavan naisen: Tervemenoa ja onnea etsintään. Mulla on kiva työ, hyviä ystäviä ja elämä on ihan mukavaa. En jaksa aloittaa meikkaamista se tuntuukin niin vituumaiselta naamassa

Piti tehä ihan oma aloitus.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoliteltua kuvaa kenellekään. Huolehdin hygieniasta ja se riittää minulle.

ap

Vierailija
2/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoliteltua kuvaa kenellekään. Huolehdin hygieniasta ja se riittää minulle. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, yleensä vaan meikkaamalla annetaan huoliteltu kuva itsestä

Tuo on vain meikkiteollisuuden propagandaa.

Kyllä ihminen voi olla huoliteltu ilman meikkejä. Yleensä meikattu näyttää "halvalta", sellaiselta, joka ei arvosta itseään.

Vierailija
4/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en komppaa tuota huoliteltua kuvaa.

Niin usein tulee vastaa niin huonosti meikattuja, että olisivat parempia ilman. Könkköripset ja suuttuiset huulet tai iltameikki keskellä päivää.

En ymmärrä miksi jotain hiertää toisten meikkaamattomuus.

Vierailija
5/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi kyllä meikata niin monella tavalla! Jopa niin huomaamattomasti ja luonnollisesti, että asian näkee vain hyvästä lopputuloksesta.

Minä olin ennen vanhoillislestadiolainen, ja siellä "ei saa" meikata. Kyllä olen nyt nauttinut, kun olen saanut oman mieleni mukaan kaunistaa itseäni, korostaa niitä hyviä piirteitäni ja väitän, että olen kauniimpi tyylikkäästi ehostettuna kuin naturellina. Hyvää tekisi monelle kaupassa vastaan laahustavalle kalpealle naturelli-ellille... :)

Vierailija
6/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto. Näin se vaan on.

Vierailija
7/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto. Näin se vaan on.

Ei niin mitään =) Minä korostan jo olemassa olevia hyviä piirteitäni meikillä, esitän olevani kiinnostunut omasta ulkonäöstäni ja huoliteltu. Tällä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa.

Vierailija
8/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, yleensä vaan meikkaamalla annetaan huoliteltu kuva itsestä

Tuo on vain meikkiteollisuuden propagandaa. Kyllä ihminen voi olla huoliteltu ilman meikkejä. Yleensä meikattu näyttää "halvalta", sellaiselta, joka ei arvosta itseään.

outoa jos hiukset ovat laitetut esim kampaus ei onnistu ilman mitään "aineita" ja kasvoilla ei ole meikkiä. Outo kontrasti, enemmän se alkaa epäilyttää.

Vierailija
9/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa sinua. Aiemmin olit yhteisössä, jossa tuomittiin meikkaaminen. Nyt kun et ole yhteisössä enää, niin kuitenkin tuomitset toisella tapaa elävät. Eipä paljon auttanut yhteisöstä ero, kun kuitenkin haluat, että muut pitävät samoista asioista kuin sinä ja arvostavat samoja asioita kuin sinä. Lisäksi normaalille naisihmiselle ei ole suurempi nautinto _saada_ meikata. Sitä ei kun ole meiltä kielletty.

Missäköhän muissa asioissa olet yhtä ehdoton?

Sitä voi kyllä meikata niin monella tavalla! Jopa niin huomaamattomasti ja luonnollisesti, että asian näkee vain hyvästä lopputuloksesta.

Minä olin ennen vanhoillislestadiolainen, ja siellä "ei saa" meikata. Kyllä olen nyt nauttinut, kun olen saanut oman mieleni mukaan kaunistaa itseäni, korostaa niitä hyviä piirteitäni ja väitän, että olen kauniimpi tyylikkäästi ehostettuna kuin naturellina. Hyvää tekisi monelle kaupassa vastaan laahustavalle kalpealle naturelli-ellille... :)

Vierailija
10/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en komppaa tuota huoliteltua kuvaa. Niin usein tulee vastaa niin huonosti meikattuja, että olisivat parempia ilman. Könkköripset ja suuttuiset huulet tai iltameikki keskellä päivää. En ymmärrä miksi jotain hiertää toisten meikkaamattomuus.

Mutta samalla kaavalla on yhtä paljon niitä meikkaamattomia, jotka näyttävät epäsiisteiltä. Minulle on aivan sama jos joku ei meikkaa, vastasin vaan omasta puolestani

Vierailija
11/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en komppaa tuota huoliteltua kuvaa. Niin usein tulee vastaa niin huonosti meikattuja, että olisivat parempia ilman. Könkköripset ja suuttuiset huulet tai iltameikki keskellä päivää. En ymmärrä miksi jotain hiertää toisten meikkaamattomuus.

Mutta samalla kaavalla on yhtä paljon niitä meikkaamattomia, jotka näyttävät epäsiisteiltä. Minulle on aivan sama jos joku ei meikkaa, vastasin vaan omasta puolestani

mutta tarkoitinkin ettei meikki automaattisesti tee ihmisestä huoliteltua

Vierailija
12/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tälläistä ajattelua vaikka olen masentunut. Itse saan voimaa siitä että teen jotain josta pidän, ei se siis ole vaan pintaliitoa vaan suuren surun keskellä tajusin että olen nauttinut kauneudesta ja siitä nautin ja kerään voimaa.

Vierailija
13/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tälläistä ajattelua vaikka olen masentunut. Itse saan voimaa siitä että teen jotain josta pidän, ei se siis ole vaan pintaliitoa vaan suuren surun keskellä tajusin että olen nauttinut kauneudesta ja siitä nautin ja kerään voimaa.

ja pukeutuu siisteihin vaatteisiin. Niin teen myös minä. Kotona saa olla rönttävaatteissa.

ap

Vierailija
14/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keksinyt, että meikkaus antaa huolitellun kuvan ihmisestä? Miehethän ovat sitten jatkuvasti epä-huoliteltuja?

Monia meikattuja henkilöitä katsoessa ei tule ensimmäisenä mieleen, että onpa siinä huoliteltu ihminen ja oikea ilo silmälle vaan päinvastoin. Näitä mainostajien ja tuotteita markkinoivien yritysten väitteitä toistellessa voisitte joskus kaivaa omat aivot narikasta ja avata silmännekin, saattaisitte yllättyä.

Vierailija
15/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keksinyt, että meikkaus antaa huolitellun kuvan ihmisestä? Miehethän ovat sitten jatkuvasti epä-huoliteltuja? Monia meikattuja henkilöitä katsoessa ei tule ensimmäisenä mieleen, että onpa siinä huoliteltu ihminen ja oikea ilo silmälle vaan päinvastoin. Näitä mainostajien ja tuotteita markkinoivien yritysten väitteitä toistellessa voisitte joskus kaivaa omat aivot narikasta ja avata silmännekin, saattaisitte yllättyä.

Ja miksi ei mies voi käyttää peitevoidetta jne. Minusta hyvin meikattu nainen on edustavampi ja uskottavampi kuin meikkaamaton, esim. bisnesmaailmassa

Vierailija
16/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku ei meikkaa.

Katselin äskettäin jonkun dokkarin jossa puhuttiin huonosta parisuhteesta. Siinä sanottiin perusteluksi että naisella ei ole tervettä itsetuntoa. Hän sallii itselleen huonon parisuhteen, ei usko että saisi paremman.

Minusta tämä sinun asenne meikkiin on samaa tasoa.

Minä meikkaan (olen siis pintaliitoinen) ison menetyksen jälkeenkin, ja sanoin että saan siitä jopa voimaa koska nautin asiasta. Teen sen itseni vuoksi.

Elämää on sitten kaikkea mitä tekee mutta tuo on asia josta nautin. Luksusta.

Rönttävaatteissa ei ole mitään vikaa kunhan nekään ei ole vuosikymmeniä virttyneitä ja niissä näyttää ihmiseltä, harva puku päällä kotonaan on vapaa-ajalla?

Itselläni on vaatteet joissa voin mennä kauppaan tai sukulaisiin tai jos joku tulee kylään ilmoittamatta niin sen edessä kestää olla.

Luulen että sulla on joku paha itsetunto-ongelma takana. Mitä tapahtuu jos vaan ostaisit jotain ihanaa keväistä vaatetta tai kävisit kampaajalla laittamassa kivan leikkauksen? Ei sitä tartte lyhyeksi ajaa, etsi hyvä kampaaja joka kuuntelee. Jos asut jossain pöpelikössä niin mene johonkin isompaan kaupunkiin kuin annat saksimisluvan kenelle vaan.

17

Vierailija
17/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kävin hänen kanssaan bilettämässä viikonloppuisin, ja joskus muulloinkin.

Ja joka hel**tin kerta hän halusi lainata minun meikkejäni. Selitti tyytyväisenä ettei hänen kannata ostaa omia kun meikkaa niin harvoin >:(

Pitkän väännön jälkeen sain hänet ostamaan bilemeikit. Huomasi kyllä sitten kuinka nopeasti ne kuluvat, vaikka 'ei meikkaa oikeastaan koskaan'.

Vierailija
18/18 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut erilaisia kausia meikkaamisen suhteen, mutta tosi asia on, että mitä onnellisempi ja enemmän sinut itseni kanssa olen, sitä vähemmän meikkaan. Ei siinä sinänsä siis mitään pahaa ole, mutta en koe sille nykyisin useinkaan mitään tarvetta. Töihin kyllä laitan ripsiväriä. Jos koen oloni hyväksi ja kauniiksi muutenkin, niin miksi vaivautuisin. Meikkien poistaminen illalla väsyneenä on rasittavaa.