Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä äidistä, joka on lastensuojelun asiakas?

Vierailija
21.02.2012 |

Jos tämä saa vaikka kotiapua lastenhoitoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisiä neuvolapalveluitakin käyttävistä. Eli tarvitsevat hiukan erityistukea, että selviävät laspsensa kehityksen seuraamisesta, äitiydestä, vanhemmuudesta, raskaudesta, lasten nuhista ym pienistä asioista

Vierailija
2/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan kotiapua, maksetaan siitä koska mies töissä. Itse hoitovapaalla.

Olisko sulla mielipide minusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko edesvastuuton huolihuora niskaan huohottamassa.

Vierailija
4/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä, tuskin minun mielipiteelläni mitään tekee.

Vierailija
5/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta ls-asiakkaat ovat säälittäviä ja jotenkin pahasti mt-häiriöisiä, tai jotain väkivaltaa kodissa tai koti todella sotkuinen tai sellaista, elämänhallinta ihan pielessä tai pienet kaksoset tai jotain. En tunne kuuluvani joukkoon. Ei tosin ole rahaa yksityiseen "normaaliin" lapsenhoitajaankaan juurikaan ja väsyttää.

En silti haluaisi sossutanttoja niskaan hengittämään ja kotia ja minua syynäämään. Eihän sellaisesta voisi kertoa edes kenellekään, ettei leimautuisi "huonoksi äidiksi".

Vierailija
6/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saa apua. Olen saanut itsekin apua sitä kautta.

Vierailija
7/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta ls-asiakkaat ovat säälittäviä ja jotenkin pahasti mt-häiriöisiä, tai jotain väkivaltaa kodissa tai koti todella sotkuinen tai sellaista, elämänhallinta ihan pielessä tai pienet kaksoset tai jotain. En tunne kuuluvani joukkoon. Ei tosin ole rahaa yksityiseen "normaaliin" lapsenhoitajaankaan juurikaan ja väsyttää.

En silti haluaisi sossutanttoja niskaan hengittämään ja kotia ja minua syynäämään. Eihän sellaisesta voisi kertoa edes kenellekään, ettei leimautuisi "huonoksi äidiksi".

Vierailija
8/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ottaa tukea vastaan ennen kuinväsyt liikaa.Se ei ole enää hyväksi kenellekään,kaikkein vähiten lapsille jotka ovat ansainneet kaiken hyvän..

Se ei ole helppoa, tuntuu kuin kunnia menisi ja häpeä tulisi, mutta näitäasenteita voi muuttaa vain puhumalla reilusti ääneen: "meillä käy hoitoapua, koska tarvitsen nyt aikuista avukseni".

Olen käynyt tuon läpi, eikä se ole kaikkein helpointa. Suurin kannustus on tullut omilta vanhemmiltani ja sisaruksiltani, törppö suhtautuminen miehen suvulta. Arvaapa kenenmielipide on loppujen lopuksi tärkein? Oman puolison. Perhen asiat kuuluvat perheelle. Törpöt saavat pitää tunkkinsa.

Vierailija
9/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tai lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi