Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä menee työpaikkaruokailuun/ päivä?

Vierailija
21.02.2012 |

Laskin, että miehellä menee 14€/ pv ja 280€/ kk ruokaan työaikana. Tympii noin iso meno, kun muutenkin on tiukkaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käy syömässä?

Vierailija
2/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on todella hyvää ruokaa ja maksan mielelläni tuon, muttaei todellakaan aina. Puuropäivinä yms. en edes syö. En vaan jaksa ottaa eväitä mukaan ja päivät on pitkiä, joten jotain on pakko syödä. Sitten kun rahasta tekee tiukkaa, alan eväslinjalle.

Ap:n miehellä menee aika hurjasti rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin, että miehellä menee 14€/ pv ja 280€/ kk ruokaan työaikana. Tympii noin iso meno, kun muutenkin on tiukkaa.

vai vetelehditkö sinä kotona jyrsimässä nakkeja, kun et viitsi töihin mennä??? ja tuntuu, että mies saa parempaa sapuskaa kuin sinä?

Vierailija
4/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 5 e/päivä. Jos menen syömään johonkin naapuritalon lounasravintolaan, niin n. 7 e/päivä.

Vierailija
5/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lounasaikaan saa ravintoloistakin halvemmalla ruokaa. Sisältyykö tuohon parit pullakahvit?

Omani on kouluruuan verotusarvo, muutama euro. Mies ottaa kotoa eväät, kun ei tykkää laitosruuasta.

Vierailija
6/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä päin lounas maksaa neljästä kuuteen euroon per lurjus. Joskus työparini kanssa herkutelaan ja paikallisessa abc:sä vajaa yhdeksän euroa per lurjus.

Vierailija
7/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön lähes aina työpaikkaruokalassa. Jos menen ravintolaan, niin 9e. Ravintola noin 2/kk

Vierailija
8/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin minulta, mieheltä 6,20. Käytämme kumpikin työpaikkaruokalaa joissa siis siedettävät hinnat. Iso säästöhän siitä tulisi jos alkaisi eväillä töissä kulkea.

Vierailija
9/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä päiväkodissa ja saan syödä lasten kanssa ns. valvonta-aterian (sis. lounas ja aamu- tai välipala). Sen arvo on 4,20e, mutta siitä maksetaan vaan vero oman veroprosentin mukaan eli n. 1 euro.

Miehellä taas menee työpaikkaruokailuun vajaa 10 e. päivässä. Ja mun mielestä se on kallista. Ärsyttää, kun ei suostu ottamaan koskaan eväitä, vaikka edellisen päivän ruokaa olisi jäänytkin mukaan otettavaksi.

Vierailija
10/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa töissä eli ravintolaruoka lounaaksi

Vierailija
11/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 6-8 euroa, riippuen missä noista käy. Muutoin omat eväät (edellisen päivän tähteet/mikroruoka/hedelmä- ja voikkarilinja).

14 euroa on kyllä aika suolainen hinta per päivä... =/

Vierailija
12/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin 4-6 e. Joskus syön aamupalankin töissä, ja se on 2-3 € lisää. Muualla kuin työpaikan ruokalassa lounas n. 10 €.

Keskimäärin 100 €/kk.

Vierailija
13/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söisin aampalankin niin meillä se tulisi maksamaan

Aamupala 3,50

Lounas 5,40

ja

päiväkahvi 3,10

eli 12€

No minulla on omat eväät joten se maksaa vain eväiden hinnan n. 3€

Vierailija
14/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten haen kaupan aterian 2,5-4 e. Jos repäisen ja tilaan 7e pizzan. Miehellä aina eväät.

Vierailija
15/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti! Helposti jää monesta asiasta ulkopuoliseksi, jos ei lähde lounaalle muiden kanssa, vaan syö eväitä yksinään.

Olen töissä päiväkodissa ja saan syödä lasten kanssa ns. valvonta-aterian (sis. lounas ja aamu- tai välipala). Sen arvo on 4,20e, mutta siitä maksetaan vaan vero oman veroprosentin mukaan eli n. 1 euro. Miehellä taas menee työpaikkaruokailuun vajaa 10 e. päivässä. Ja mun mielestä se on kallista. Ärsyttää, kun ei suostu ottamaan koskaan eväitä, vaikka edellisen päivän ruokaa olisi jäänytkin mukaan otettavaksi.

Vierailija
16/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäiset ruokailut vievät 3080 euroa ruokailuun?

Mikä on miehen nettopalkka? Kuinka pitkään joutuu tekemään töitä, että on tuon ansainnut?

Kun ilmaisin kysymyksen miehelleni näin, niin hänestä tuntui turhalta tuhlata rahoja joka päivä työpaikkaruokailuun (summat toki olivat pienemmät kuin ap:n miehellä). Ottaa nykyään eväät töihin. Noin kerran viikossa käy työtevereiden kanssa syömässä.

Vierailija
17/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi miehelläs mennä noin tuhottomasti rahaa???

Vierailija
18/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön yleensä 5-8 euron annoksen.

Vierailija
19/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin noin 5 eurolla, ja riittaa huomiselle. kotoa tarvitsen vahan lisuketta.

teen siis itse salaatin.

Vierailija
20/25 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vetelehditkö sinä kotona jyrsimässä nakkeja, kun et viitsi töihin mennä??? ja tuntuu, että mies saa parempaa sapuskaa kuin sinä?

Tekee fyysistä työtä ja tarvii tietenkin kunnon sapuskaa, mutta silti tuntuu paljolta. En juurikaan vetelehdi kotona, hoidan kolmea lastamme ja kotiamme, pian olen palaamassa ansiotöihin ;). Olen mestari tekemään halpaa ja hyvää ruokaa, joten kotonakin on hyvää tarjolla. Nyt täytyy ehdottaa, että ottaisi eväät mukaan, tai tarkkailisi vähän hintoja mitä maksaa ruuastaan. Toisaalta, omapahan on asiansa. Yhteinen talous meillä kuitenkin on, joten tuo meno vaikuttaa muihinkin asioihin.