Onko oikein, että paperilaskusta joutuu maksamaan?
Huomasin, että Saunalahti veloittaa paperilaskusta 1,50 e.
Onko tämä jo laillista? Koska näin on muuttunut?
Kommentit (14)
koska asetti asiakkaat eriarvoiseen asemaan.
Tosin olen joskus kiusallani vastaavassa tilenteessa maksanut palveluntarjoajan tilille satunnaisia summia kirjaten "maaliskuun puhelinlasku" ja sitten esittänyt ulosottoon kuitit, että oikealle tilille on maksettu riittävät, tosin ilman viitettä, joten ei ole osattu kirjata oikealle tilille. Mutta maksettu on!
Jostainhan ne paperilaskun lähettämisen kulut pitää nipistää. Pitäisikö meidän muiden maksaa siitä, ettet halua siirtyä sähköiseen laskunmaksuun? (Äläkä nyt väitä, ettei sinulla ole nettiä käytössä ;-) Saunalahden asiakkaana ei myöskään ole pakko olla. Jos löydät paremman palveluntarjoajan, let vapaa vaihtamaan. Siitä syystä tämä ei ole mikään suuri ihmisoikeuskysymys.
koska seuraavaksi lasku lähtee kaikille pelkästä laskun lähettämisestä.
Onhan se sähköinen lasku helpompi maksaakin, jolloin tuo paperilasku on ihan turha.
en ole Saunalahden asiakkaaksi ryhtynyt, tyrkytetty kyllä on. Mielestäni väärin laskuttaa laskusta.
ja miksi et käyttäisi sitä tapaa, ei kerry turhaan paperipostia kotiin
siitä kärsii, ovat tavallaan eri asemassa
mun firma laskuttaa 6,40e/lasku
se kun pitää ilmoittaa ennen kuin kaupasta sovitaan.
Minulla on lasku tullut jo useamman vuoden nettiin.
Samoin olen e-laskun tehnyt muistakin vakiolaskuista.
maksan vain laskun en paperia, heti kun eivät lähetä samassa kuoressa mainoksia voin maksaa paperilaskusta
mä asun ulkomailla ja mulla edelleen soneran liittymä. Mulle tuli kirje että veloittavat paperilaskusta 15 euroa..
Mulla ei ainakaan ollu moista veloitusta, ja eilen tuli uusin lasku..
mielestäni ei ole oikein, niinpä minun Soneran laajakaista on suoraveloituksessa ja ilmoitus kympin laskusta tulee sähköpostiin
Jostainhan ne paperilaskun lähettämisen kulut pitää nipistää. Pitäisikö meidän muiden maksaa siitä, ettet halua siirtyä sähköiseen laskunmaksuun? (Äläkä nyt väitä, ettei sinulla ole nettiä käytössä ;-)
Saunalahden asiakkaana ei myöskään ole pakko olla. Jos löydät paremman palveluntarjoajan, let vapaa vaihtamaan. Siitä syystä tämä ei ole mikään suuri ihmisoikeuskysymys.