Kysyn näinpäin: Miksei teinit viihdy meillä?
Oleskelevat aina jonkun muun kotona..
Johtuuko siitä että meillä on pieniä sisaruksia, jotka haluavat tulla teinin huoneeseen?
Vai siitä että meillä on isoja koiria portin takana, pelottavatko ne?
Vai siitä että meillä ei saa kirroilla, eikä ole hienoja tarjoiluja? Tietokoneellekin saa mennä vain luvan kanssa, eikä se ole teinin omassa huoneessa.
Vai siitä että asumme noin puoli kilometria sivussa kylän keskuksesta?
Mistä näistä pitäisi tinkiä, että teinit viettäisivät aikaa meilläkin?
Kommentit (25)
saavatko ne mennä sinne pojan huoneeseen jos on kavereita?
Useimmiten ovat siellä siihen asti, kunnes isoveli kyllästyy pienten säätämiseen. Silloin haen pienemmät kyllä pois. Muuten, kirjoitin että koira on portin TAKANA, ei siis lasten kanssa ilman aikuisen valvontaa. ap
Pitää saada olla omien kavereiden kanssa ilman että pikkuipanat ovat siinä kyyläämässä. Muistan nuorena kaverini kotona, kun piti aina sietää sitä pikkuveljeä perässä roikkumassa. Oltiin sitten enimmäkseen meillä.
Tietokoneen tai muun pelikoneen ja tvn puute.
Iso koirakin saattaa toisia pelottaa.
Eikä mulla oo edes teiniä..:)>>> Sun elämässä ei ole muuta kuin TIETOKONE!!!!
Eikä mulla oo edes teiniä..:)>>> Sun elämässä ei ole muuta kuin TIETOKONE!!!!
että saattavat kokea että teillä on kova kyttäys eivätkä sen tähden viihdy.
Esimerkiksi tuo ettei teillä saa kiroilla. Sääntönä ok, mutta kuinka vahdit? Istutko pojan huoneessa korvat pystyssä? Vai oven takana? Jos kuulet jonkun kiroavan, menet siihen paasaamaan?
En minä ainakaan tiedä kiroavatko lasteni kaverit meillä ollessaan, jos eivät tule nenäni eteen noitumaan. Nuoriso on kavereineen omissa huoneissaan, johon en änkeä mukaan vahtimaan.
Nuoret tykkäävät olla rennosti keskenään ja tehdä omia juttujaan.
Tosin tuo sinun teinisi taitaa olla vielä lapsi?