Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokaupoista, tietäisikö joku

Vierailija
21.02.2012 |

Minulla on 2010-vuosimallinen auto, uutena ostettu ja ajokilometreja 25000. Vaihatisin auton hiukan suurempaan ja vaikka käytettyynkin. Onnistuuko sellainen autoliikkeessä vai pitääkö vaihtaa uuteen autoon? Onkohan samoilla kuukausilyhennyksillä mahdollista hoitaa maksua, velkaa nykyisestä autosta on vajaa 5tn. Onko kannattamatonta ottaa käytetty auto tilalle? Kertokaa, jos kellä on kokemusta, sillä minulla ei ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliike ottaa aina omansa välistä. Kannattavinta on myydä auto itse ja ostaa sitten liikkeestä tai yksityiseltä. Tuolta sivustolta löytyy liikkeiden ja yksityisten autoja mittavasti www.nettiauto.com Voit hakea vastaavan auton mikä itselläsi on ja katsoa mitä siitä pyydetään ja laittaa omasi myyntiin.

Vierailija
2/3 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on nykyisestä autostasi velkaa jäljellä, oikeastaan ainoa mahdollisuus on tehdä vaihtokauppa nimenomaan liikkeessä. Et voi nimittäin myydä autoa yksityisenä yksityiselle, ellet ole maksanut rahoitusta siitä loppuun. Liike voi lunastaa jäljellä olevan velan ja voit tehdä uuden sopimuksen seuraavasta autosta. Joskus onnistuu rahoitussopimuksen siirtokin. Yksityiskaupassa nämä kaikki aika hankalia toteuttaa.

Hinnassa tulet häviämään joka tapauksessa; uutena ostetun auton arvo tippuu eniten ensimmäisenä vuonna ja lisävarusteista ym. uutena maksettua hintaa ei yleensä saa hinnassa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ei ole rahaa ostaa autoa käteisellä.

Lisäksi noita autoja on myynnissä niin pirusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi