Oletteko törmänneet nettitreffeillä tällaiseen ilmiöön?
Kommentit (6)
Millään tasolla.. yök, mikä juntti!
niin olisi helpompi kommentoida tähän jotain. En ole törmännyt tällaiseen, vaikka olen yh:na ollutkin ja treffaillut. Luulenpa, että tuollaisen käytöksen läpi näkisi aika nopeasti.
Minäkään en ymmärrä miksi tyyppi ei voi sitten suoraan hakea seksiseuraa? Tai laittaisi vaikka että "en etsi vakavaa suhdetta" niin tulee vähän hienostuneemmin ilmaistua.
On sitä tasoa, että suoraa seksiseuraa hakemalla tulee vastauksia. Kautta aikojenhan miehet ovat näin huijanneet. Panepa tuonne itse ilmoitus jossa lukee ei seksiseuraa, ja vonkaviestejä saat kuitenkin, ja ne loputkin ovat ihan saman perässä, vaikka muuta aluksi esittävätkin.
Väärin, jos toinen hakee seuraa tositarkoituksella ja toinen vaan seksiä, ja vielä antaa ymmärtää että olis kiinnostunut oikeasti. Siinä vaan tuhlataa molempien aikaa ja energiaa, ja joku oikeasti mielenkiintoinen ihminen voi mennä sivu suun..!
Olin kyllä ihan lapseton kun netissä seuraa hain. Mieheni oli samoilla linjoilla kuin sinä ap, eli ei halunnut naista jolla olis lapsia. Tottakai itsekin etsin sinkkumiestä, mutten niin ehdoton ollut lapsia kohtaan. Eli jos en olisi löytänyt sinkkua, niin olisin alkanut madaltaa vaatimustasoani.
No eihän sitä voi tietää välttämättä varmaksi tuleeko suhteesta mitään, kun sänkyyn hypätään. Eli joskus olen itsekin hypännyt sänkyyn ihan enempiä miettimättä, vain koska toinen on mukavaa seuraa....yksi mies oli sellainen, että tiesinntakaraivossani, ettei hännole mulle sopiva, mutta kaipasin jännitystä elämään, eli annoin mennä vaan. Eikä se edes haitannut että muutaman viikon päästä erottiin. Mutta mielestäni pitäisi olla rehellinen, eikä esittää kiinnostuneempaa mitä on. Itse " testasin" miestäni alussa, eli halusin nähdä kuinka kiinnostunut hän on.... Seksiä oli vasta viidensillä treffeillä. Olin todella ihastunut ja rakastunut, joten olisi ollut kauhea pettymys jos hän olisi vaan seksiä halunnut. Onneksi hänkin oli tosissaan.
"Olisi kysymys yh-äideistä ja yh-äideille...
Eli... Olen kolmekymppinen mies, en mikään "saalis", mutta en nyt ehkä paskinkaan mies mitä deiteistä voi löytää. Olen huomannut, että deittipuolella ikäisistäni naisista noin puolet on yhäreitä. En halua vakavaa parisuhdetta yh-äidin kanssa. En ala sitä tässä perustelemaan, eikä tämä ollut loukkaus yh-äitejä kohtaan. En vain yksinkertaisesti halua vakavaa suhdetta yh:n kanssa.
Monet niistä deittipuolen yh-äideistä vaikuttavat kuitenkin ihan pantavan näköisiltä. Olisiko kovin väärin, jos teeskentelisin nettideiteissä yh-äideille haluavani vakavan suhteen heidän kanssaan, mutta kävisinkin tilaisuuden tullen vain panemassa pari kertaa ja häviäisin?"