Meillä on yhteistä taivalta tänävuonna 20v täynnä. Kysyttävää?
Kommentit (23)
mutta siitä 11 vuotta aviossa :). Kysyisin että mikä teidän pitkän liiton salaisuus on?
Meillä tulee kohta 17 yhteistä vuotta täyteen, eli olen puolet elämästäni ollut mieheni kanssa.
Huumorilla, siis uhteisellä sellaisella, pääsee jo aika pitkälle..
ap*12v aviossa tänävuonna*
ps. täällä on näköjään taas av-tyyliin varsinaisia riekkoja liikenteessä, onko tamponi väärässä reiässä, eikö ukko anna vai oletko vaan taas tyypillinen nainen naiselle??
mutta siitä 11 vuotta aviossa :). Kysyisin että mikä teidän pitkän liiton salaisuus on?
minä olen ollut yhdessä 20vuoden avioliitossa mukana nyt 15 vuotta-----RAKASTAJATTARENA. ties vaikka oltaiiin "samassa liitossa" mukana:)
meillä tulee vasta 19v ja ollaan yli 40v. Molemmat ollaan onneksi ehditty seikkailla ja seurustella aiemminkin.
Mulla ja miehelläni takana 21v yhteistä taivalta ja edelleen menee mitä parhaiten :)
Meillä taivalta 15v ja 11v aviossa.
onittelut lienee enemmin paikallaan. Hyvää jatkoa teidän suhteelle tästä eteenpäin! :)
me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 15 vuotiaista, naimisissa 19 vuotiaista ja nyt ikää meillä on 41 vuotta? Onko sulla ap kysyttävää??
2 lasta.
ap
kysymys:
montako lasta teillä on?
Kyllä 2 vuosikymmeneen mahtuu niin ylä-kuin alamäkiäkin tasaisen matkan lisäksi.
ap
20 vuoden aikana onneton?
36v ja mies täytti 43v.
ap
Ikänne?
ap
onittelut lienee enemmin paikallaan. Hyvää jatkoa teidän suhteelle tästä eteenpäin! :)
On hyviä päiviä ja on vähemmän hyviä päiviä.
ap
Mulla ja miehelläni takana 21v yhteistä taivalta ja edelleen menee mitä parhaiten :)
harrastitte seksiä seurustelun aloittamisesta?
Yks kaveri antaa aina ekoilla treffeillä, ei ole koskaan seurustellut :(
15 vuotta taivalta täällä