Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa niin silmittömästi se ettei miestä kiinnosta tippaakaan

Vierailija
21.02.2012 |

kodin laittaminen, sisustus, ei edes remppaaminen tai kunnostaminen jos tarvis.

Ostimme kotimme uutena 8v sitten ja nyt alkaa olla pikkumerkkejä siellä täällä esim seinissä, seinien kulmissa paikkapaikoin jne että jotain tartteis tehdä. Saunan lauteetkin pitäisi uusia, osa on irti ja osa laudoista haljennut eikä ihme koska saunomme varsinkin syksyisin ja talvisin hyvinkin 3-4x/vkossa.

Meidän makkarissa on vieläkin sama kattolamppu joka lapsilla oli siellä ennenkuin muuttivat isompaan huoneeseen ja siitä on n.3v.

Se olen aina minä joka ehdottaa minkään sisustuksene liittyvän hankkimista, minkään vaihtamista/korjaamista jne.

Verhot yms, minä vastaan.

Kaikki muu kotiin liittyvä paitsi elektroniikka on "turhaa", tai siis häntä evvk.

En minä jaksaisi kaikkeen revetä ja mulle kodin viihtyvyys on TODELLA tärkeä asia!!!

Vastais sitten vaikka ruoista, niiden miettimisestä ja tekemisistä mutta ei, ei yhtään sitäkään puolta.

Juu ja miehellä ei ole ns "miesten hommia" tai pihatöitäkään harteillaan.

Odotan ihan hirveällä kauhulla sitä kun lapset haluavat 2v sisällä varmastikin omiin huoneisiinsa, sitä huonekalu, sisustus ym rumbaa kun 3mh vaihtaa paikkaa ja sisältöään, haluaisin että koti olisi siinä kunnossa että sinne kehtaa esim lasten tulevat seurustelukumppanit päästää sisälle..

Huokaus://

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan, mikään ei kiinnosta.

Hän käy tsemppaamassa masentunutta tytärtään vaikka tarttes itsekki sitä tsempparia.Itseltäni alkaa voimat loppumaan kun tuntuu sellaselta ettei minua kukaan ymmärrä eikä kukaan jaksa tsempata.Tätä on jatkunut jo 8 vuotta.

Vierailija
2/21 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän samaa vikaa, mutta nyt alkaa olla remppa kutakuinkin valmis. Minä huomasin, että miehelle ei kannata kertoa heti kerralla kaikesta, mitä tulisi saada kuntoon. Huone kerrallaan edettiin ja tehtiin sitten yhdessä suunnitelmat. Sovittiin yhdessä minä viikonloppuna/lomana mikäkin toteutetaan ja hommattiin tarvikkeet etukäteen jo valmiiksi että oli sitten sovittuna ajankohtana kivempi aloittaa kun kaikki tarvittava oli jo valmiina.

Mun mies ainakin on sellainen, että haalii itsekin niitä hommia itselleen vähän liikaakin ja sitten on miljoona asiaa kesken tai työnpäällä ja stressaantuu niistä sitten. Eikä asiaa auta yhtään jos minäkin listaan mitä kaikkea pitäisi tehdä.

Yksinkertainen suunnitelma ja aloitetaan siitä huoneesta mikä tarvitsee eniten kunnostusta. Seuraavassa kuussa toinen huone jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät mieheltä rahaa (sen verran hän saa luvan osallistua kodin viihtyvyyteen, että maksaa edes puolet) ja uusit ne lauteet tai palkkaat remppamiehiä.

Voisit saada remppaamisen opettelusta ihan kivan harrasteen, ei se ole niin kovin vaikeaa, eikä pora ja saha ole mitään miesten yksinoikeudella hallitsemia työkaluja.

Vierailija
4/21 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta tippaakaan ehkäisyyn osallistuminen - mm. aurallisesta migreenistä johtuen minun keinoni alkavat olla vähissä.

- Sä voit ottaa jälkiehkäisyn.

- Jos mä panen vaan perseeseen.

- Jos harrastetaan keskeytettyä yhdyntää.

- Ei mul seiso kortsun kans.

- Emmä kehtaa ostaa kortsuja.

Yllä 45-vuotiaan miehen ehdotuksia.

Sori, meni vähän ohi aiheen ; )

Vierailija
5/21 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies laita, tilaa ulkopuolinen laittaja.

Vierailija
6/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän samanlaiset fiilikset. Tietokoneella on jatkuvasti samoja ohjelmia, joita ei päivitetä, Firefoxin kehitysryhmiin ei jaksa akka liittyä parantaakseen selaintaan, levyn eheytys on aina muka jotain turhaa vaikka vaikuttaa kovasti käyttömukavuuteen. Tuunaisi edes kivat led-valot tuulettimiin, mutta ei. Auton kahvikuppitelinekin on vielä se sama mikä uutena oli 5 vuotta sitten, puhumattakaan että alu-vanteita saataisiin hankittua. Eihän tuolla kärryllä kehtaa Sirkka-tätiäkään sairaalaan kuskata. Kerran pyysin, että tekisi analyysiä eri huonekasvien suhteellisesta hapentuottokyvystä, että olisi hapekkaampi koti-ilma ja miettisi kasvien funktionaalisen asettelun kunnolla, mutta evvk, kun jotain verhon saumoja se mieluummin pipertää. Valaistuskin on jotain perus-energiansäästölamppua vaikka naapurit on jo tajunneet vaihtaa päivänvalolamppuihin ja pysyvät virkeämpinä, itse saan ihmetellä yksin noita sopivia aallonpituuksia ja lumeneita, kun akka viis-veisaa melatoniinitasoista ja siten syöpäalttiudesta ja hyvinvoinnista. Kodin viihtyvyys täysin omilla harteilla. Huokaus.

Vierailija
7/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa, joka haluaa siistiä.

Se pesee pyykkiä, joka haluaa puhtaita vaatteita jne.

Vierailija
8/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene navetan taakse ja ota se perintokivääri mukaan.

Ja 2, sinustako tuollainen astelema on jotenkin tasapuolinen ja reilu?? Mies vastaa elektroniikasta, vaimo kodin laittamisesta, kunnostamisesta, sisustuksesta, vaate-ja pyykkihuollosta, ruokahuollosta jne.jne

Niin ja se auto, sen meillä hoitaa huoltamo (jopa renkaidne vaihdon) ja 3v välein autokauppa.

ap

Vierailija
9/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekalut ja sisustushärpäkkeet kuka haluaa yms..

en ymmärrä valitusta, jokainen tekee niinkuin itse haluaa. jos haluan sisustaa niin sisustan, jos haluan ruokaa, teen sitä, jos haluan puhtaita vaatteita, pesen. Jos haluan autossa kuunnella musaa niin hommaan soittimet ja muut jutut.

mikset vain tee mitä haluat ap?

Vierailija
10/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua kiinnostaa ja miestä ei, niin tartu siihen telaan ja vasaraan ja ala tehä hommia täällä rankuttamisen sijasta. Jos et ite osaa niin pyydä kaverit apuun tai palkkaa remppamiehet. Mulla on kaveripiirissä yks kaltaisesi vinettäjä; kaikki on päin persettä mut ite ei viititä sille tehä mitään vaan odotellaan että jospa se mies tekis kaiken sillä aikaa ku minä valitan täällä av:lla, ku se on miesten hommia kato. Minä (nainen) meillä kotona hoidan oikein mielelläni sisustus- ja remonttihommat, saan tehdä kaiken miten haluan ja mies vaan myötäilee, sitäkään kun ei hirveästi kiinnosta ottaa kantaa tällasiin asioihin. Mikä on vaan hyvä asia, eipähän tarvii kiistellä makuasioista! Järki käteen hyvä ihminen, vaihda se lamppu ja vaihda ne lauteet. Problem solved.

Vierailija
11/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma jos sama lamppu on katossa ollut jo 3v. Pitäishän ne ny vaihtaa vähintään vuoden välein. Ja auto, sekin pitäs vaihtaa kahen vuoden välein, on se tylsää ajella samalla kotterolla monta vuotta. Täytyy sanoo et 8vuotta vanhassa talossa ei kovin paljoo kulumisen merkkejä pitäs näkyä, ellei elä kuin pellossa.

Vierailija
12/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kodin viihtyisyys liittyy Firefoxin toimivuuteen ja miksi pitää analysoida kukkien hapenottokykyä,samalla tavalla ne "hengittää" ilman sitä analyysiä.

Olet aika hakoteillä ukko tästä aiheesta...

Vierailija
13/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa valmiin ruoan nenänsä eteen, saa puhtaat vaatteet kaappiinsa, saa nauttia puhtaista nurkista siellä kotona jne.

Se siivoaa, joka haluaa siistiä.

Se pesee pyykkiä, joka haluaa puhtaita vaatteita jne.

Vierailija
14/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa valmiin ruoan nenänsä eteen, saa puhtaat vaatteet kaappiinsa, saa nauttia puhtaista nurkista siellä kotona jne.

Se siivoaa, joka haluaa siistiä. Se pesee pyykkiä, joka haluaa puhtaita vaatteita jne.

Joskus olisikin. Ruokaa ei tule, vaikka on luvattu. Itseni kyllä ruokin, mutta lasten kanssa on ikävä tulla kotiin ulkoa/ uimasta yms. kun vaimo on lupauksista huolimatta jättänyt ruuan tekemättä. Vaatteet saatta mennä pesukoneeseen, juuri koskaan ei kuitenkaan ripustella niitä kuivamaan ja kaappiin asti ne eivät löydä ikinä. Perussiivouskin enemmän omalla vastuulla, mutta sisustukseen löytyy aikaa. Onhan se kiva, että parevekkeella on kukkia, mutta mielestäni olisi myös kiva, että ne mullat lattialta imuroisi joku muukin kuin minä

Terveisin mies, joka ei jaksa kiinnostua sisustuksesta, jos toinen ei ole kiinnostunut perussiisteydestä.

Vierailija
15/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERKELEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle kodin viihtyvyys on TODELLA tärkeä asia!!!

Kodissa viihtyy paremmin, jos siellä ei tarvitse sisustaa eikä remontoida.

Vierailija
17/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERKELEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Relaa vähän - yleensä nettikeskustelut sallivat puhekiellisyyden -> jos halut nussia pilkkuja, niin kuinka monta e-kijainta sinun mielestä on sanassa perkele?

Vierailija
18/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen meillä se joka sisustaa, mutta mies tekee kyllä mitä käsken.

Vierailija
19/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se menee niin, että se ketä sisustaminen kiinostaa, se tekee sen. Mua ei kiinosta ainakaan pätkääkään, sen takia mies hoitaa meillä sen puolen. Olis hirveetä jos mies alkais vaatia multa, että vaihdas nyt nuo verhot ja osta uudet sohvat. Kun kaikkia ei vaan kiinosta kodin sisustus. Et voi oikeasti vaatia sitä mieheltäs. Senkun teet itse sellaset hommat, jotka on sulle tärkeitä.

Vierailija
20/21 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet on sulla murheet... Sisustaminenhan on kivaa, jos vain on tarpeeksi rahaa. Palkkaa apua, kyllä sitä rahalla saa. Ole onnellinen kun saat päättää ihan itte.

Meilläkään ei miestä kiinnosta, muttei vastustakaan minun touhujani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä